-
Alfa romeo gt 1.9 jtd
ALFA ROMEO GT 1.9 JTD
http://otomoto.pl/alfa-romeo-gt-clim...C20343900.html
Mam na oku ta Alfe Prosze o pomoc Alfaholików :D
We wtorek jadę oglądać autko na co mam zwrócić szczególną uwagę.
Slyszałem że silniki JTD są jednymi z lepszych w Alfach czy to prawda?
Czy warto w takiej cenie kupować GT??
Są jakieś roczniki które mają jakieś wady fabryczne?? jak np Audi a3 2.0 TDI do 2006 siadały pompowtryskiwacze...
Jak to wygląda ze sprawdzanie auta w Aso jezeli chce kupic auto w komisie? Czy komisy robia jakies problemy zeby to sprawdzic czy z reguly mozna o to poprosic?? Jestem zielony Proszę o pomoc
-
Witaj , mam Alfe 2 tygodnie , z tym samym silnikiem, jest młodsza o 2 lata, ma przebieg 175 tyś , kupiłem od hanndlarzy , ale uczciwych, sprawdziłem ich lepiej jak żone przed ślubem:), tak samo niunię. Cena twojej, jest kusząca......... ale !!!!!!, niemożliwe by miała tak mały przebieg!!!!!1 , auta na zachodzie , diesle są kupowane przez ludzi którzy jeżdżą, naprawde dużo, rocznik 2005 obstawiam przebieg 250 - 280 tyś , jeżeli mniej to kręcony licznik na 100% !!, nie napalaj sie na dodatki bo z reszta popłyniesz i to zdrowo, dobrze ją sprawdź , w zaufanym warsztacie , jeżeli jest tak jak pisze handlarz to trafiłes złote jajo, jak śpiewał Rysio z Dżemu....., pozdrrawiam
-
Domyślam się ze przebieg podejrzany. Tutaj nasuwa się Moje pytanie przeglądając czy kupując w komisie mogę jechać sprawdzić auto na Mój koszt w ASO odnośnie przebiegu, czy nie był bity jak to jest w praktyce? Czy komisy zgadzając się na takie coś?
Na jakie dodatki mam się nie napalać?:P
-
na podgrzewane fotele , ksenony itd , moja jest w wersji alacantra , czyli najuboższej, dałem 32 tyś każdy komis , handlarz MUSI Ci się zgodzić bys sprawdził sobie Alfe w warsztacie przez CIEBIE wybranym , jeżeli nie, daj sobie spokój.......komosy, handlarze wywalają tak bezczelne numery że włosy staja dęba, a gdzie mieszkasz?
-