-
Naprawa Alfa 156 j.td
Witam
Jeżdżę Alfą od 2 lat i troszkę się wyeksploatowała , do regeneracji mam turbinę, całe zawieszenie, przekładnie też słychać. Rozrząd też czas wymienić , dwu mas nie wiem jak długo wytrzyma nie był jeszcze robiony . alfa ma przejechane 220 000. Problem polega na tym czy jest sens ją robić, proszę o radę jakie jest wasze zdanie na ten temat. Pozdrawiam.
-
Jeśli chcesz nadal autem jeździć to robić. Jeśli nie chcesz - to sprzedać - pytanie czy ktoś będzie chciał kupić taką wyeksploatowaną?
-
a czemu doprowadziłeś ją do takiego stanu??
jak sprzeda to później będzie kolejna osoba, kolejny kierowca Alfy który będzie twierdził że alfy to złomy i więcej czasu spędza w warsztacie niż na drodze.
-
Byłem w podobnej sytuacji tyle że ja regeneracje turbiny zrobiłem wcześniej. Ostatnio zrobiłem całe zawieszenie + sprzęgło + dwumas a czeka mnie jeszcze zabawa z karoserią nie mówiąc o stanie podłogi. Ogólnie tylko na ostatnie naprawy poszło 8 tysi ale nie żałuje. Znajomi sie patrzą jak na idiote no ale albo sie kocha te auta albo nie.
-
zastanów się ile za nią dostaniesz. Później ile dołożysz żeby kupić "nowe" auto i co to będzie ?? i teraz ile po zakupie do niego włożysz żeby jeździć bezawaryjnie ?? :) bo nowego auta nikt nie sprzedaje - tak jak i możliwie Ty to zrobisz. Ktos weźmie keredyt kupić od ciebie i zonk.... ty sprzedasz dołożysz a technicznie może to byc taki wrak jak Twój i co wtedy ?
-
ja zrobiłem wymiane całego zawieszenia, rozrząd, sprzęgło i jakieś tam pierdołki i wydałem tylko 5 tys, także koszty są ale dobrze je rozłożyć w czasie
-
Popieram wszystkie wypowiedzi.
Za chwile na alledrogo znajdzie się kolejna Alfa w "stanie idealnym" w okazyjnej cenie...