-
pomoc w JTS
witam od niedawna jestem posiadaczem alfy 156 JTS i mam wrazenie ze silnik jest mułowaty przy stałej predkości czuć szrpanie i niekiedy zapala sie błą zólty silnik i po przejechani kilku km gasnie teraz zapaliła mi sie po odłaczeniu akmulatora który został wymieniony zapalił sie bład zólty znaczek w kształcie trójkata i swieci esp i jeszcze jedno jak silnik przekracza 90 stop.załacza sie wentylator ale po zgaszeniu silnika wentylator tez gasnie ale dalej jest przekroczona temp.w fiacie mam tak ze jak przekroczy załaczy sie i jak z gasze to dalej chłodzi
-
W JTS wentylator wylacza sie po zgaszeniu silnika,a to szarpanie i blad to szybciutko do mechanika.Ja mialem podobne objawy i niestety do mecha nie dojechalem(zabraklo kilku kilometrow)pierdyknal pasek rozrzadu 4 tysia remont
-
no spoko rorzad nie ma problemu sam wymienie ale co ma to wspólnego z rorzadem za te szarpania i błedem
-
- to znaczy jaki masz błąd dokładnie ?.
- w JTS problematyczne są wtryski, świece, sondy 4 X.
- test OBD pokaże co go boli, szczególnie te parametry Short oraz Long.
- zobacz temat koleżanki Majki o diagnostyce JTS.
-
ak go podłaczyłem pod kompa bład P0704 P0235 P1550 teraz ten trójkat nie wiem co tam pisze w aucie jak pika ale ESP sie swieci nie idzie go wyłaczyć te czujniki czysciłem i kasowałem bład a po chwili znowu wyskaują
-
Kod:
P0235 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction
P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction
P1550 PSPS Out Of Self Test Range
- czujnik sprzęgła to rozumiem, do wymiany.
- turbo spreżarka to chyba nie ten model ?
- a PSPS to " (power steering pressure switch " .
-
no własnie turbosprezarka o co tu chodzi dlaczego wyskakuje bład taki zamierzam wymienic rorzad bo wiadomo po zakupie zawsze wymieniam i od razy demontarz kolektora ssacego i moze głowicy,sprawdzałem kompresje i podchodziła pod 13 a w bravie to bez problemu pod 15 moze ktoś sprawdzał kompresje u swojej JTS ile wychodzi?
-
-
- ważne aby różnice cisnienia na poszczególnych cylindrach nie były większe niz 0.5 bara.
- ja mam 15.5 do 16 barów , ale to raczej zasługa czujnika ciśnienia.
- na pewno by się przydały logi z FES-a, na postoju oraz po jeżdzie.
-
martwi mnie jeszcze jedna rzecz jesli mam małe cisnienie w cylindrach to ma moze któs z wałków rorzadu pomierzone krzywki jak sciagłem pokrywe ze wzgledu na wymiane uszczelki bo jesli mam h....jowe krzywki to lepiej od razu wysłac do naprawy albo przyoszczedzic i zaaplikować mu sportowe