-
[1.9JTD] Brak mocy.
Problem z cieknącą rurką nie jest jeszcze rozwiązany, ale biorąc pod uwagę, że będę miał trochę wolnego zamierzam ten czas poświęcić mojemu "Miętuskowi". Wiem, że tematów pt. "brak mocy", jest już trochę na forum, ale jak wiadomo każdy jest inny.
Gdy ją kupowałem wiedziałem, że będzie trochę do zrobienia. Podczas jazdy próbnej była na 'boxie', toteż rwała jak szalona. Jednak po zakupie i przejechaniu ok. 100 km, mocy zrobiło się zdecydowanie mniej. Samochód zaczął mulić. Gdy dojechałem do domu czuć było pod maską ropę (cieknąca rurka wtryskowa - inny temat). Czy to może być powód? Przyspieszenie 0->100 zajmuje jej jakieś 25/30 sekund, a z tego, co wiem powinno być lepiej.
Sugerując się uwagami z forum, odłączyłem przepływkę i szczerze nie poczułem różnicy, może nawet zbierała się jeszcze wolniej, (ale może to jakieś moje 'placebo').
Z góry dzięki za odpowiedzi.
PS
Pod komputer będę mógł ją podłączyć dopiero jak Viaken zrealizuje moje zamówienie (po 2.01)
-
licznikową setkę powinieneś zobaczyć po ok 10-11 sekundach
-
No właśnie... Tylko co to może być?
-
Przewód turbo-intercooler kolektor?
A tego boxa już nie masz?
-
Przewód nie wydawał mi się trafiony (syku powietrza też nie słychać).
Boxa nie kupowałem, zresztą nie lubię takich "tjuningów".
PS
Najbardziej obawiam się, że to przepływka/lambda, bądź box nawalił błędów w kompie.
-
jeśli by to była przepływka , to po odpięciu auto by dość dobrze jechało , box błędów nie powinien generować , a egr się nie zawiesił w otwartej pozycji? , zaślep go najpierw dla próby przy kolektorze
-
Jest zaślepiony ;)
Właśnie przy dolocie.
-
hmm..... ale naprawdę 25s do setki ?
-
no na drodze w na długiej prostej starałem się rozpędzić do 0-100, to przed zakrętem nie zdążałem (24sec) na liczniku było 90...
-
dla mnie to jest niewyobrażalne jak to musi mulić , jakby turbo nie ładowało wogóle, puchnie chociaż wąż przy kolektorze przy przegazówkach?