Pytanie jak w temacie czy skrzynia z 1.8 turbo będzie pasowac do 3.0V6? Jakie są różnice, mocowania, przełożenia itp. Oprócz tego zawieszenie, skrzynia, wał napędowy. Najogólniej całe zawieszenie z przeniesieniem napędu czy spasuje od 1.8T do V6?
Printable View
Pytanie jak w temacie czy skrzynia z 1.8 turbo będzie pasowac do 3.0V6? Jakie są różnice, mocowania, przełożenia itp. Oprócz tego zawieszenie, skrzynia, wał napędowy. Najogólniej całe zawieszenie z przeniesieniem napędu czy spasuje od 1.8T do V6?
Mocowania i wszystkie elementy powinny pasować jedyna różnica jest w przełożeniu głównym V6 i Disel ma i nne przełożenie niż 1.8Turbo
Aha dzięki. Spodziewam się, że 1.8 turbo ma krótszą skrzynie. Jak się tym będzie jeździ?
Występowało tam kilka innych przełożeń V6 jak i Turbo zależy jaką będziesz miał skrzynię . Looknij do Epera tam są podane przełożenia główne 4 rodzaje i żadne nie pokrywa się a jak się będzie jeżdzić nie wiem bo nie próbowałem :>>
A jak z przełożeniem mechanizmu różnicowego? Bo pewnie też jest inne.
Nie wiem o co chodzi z tym przełożeniem mechanizmu różnicowego ???? Mechanizm różnicowy nie ma przełożenia tylko rozdział napęduCytat:
Napisał fiergloo
Możliwe,że z mostem mi się popieprzyło.Cytat:
Napisał 75andrew155
Z tym przełożeniem mechanizmu różnicowego to chyba właśnie o przełożenie główne chodzi ;// Tak nawiasem jeśli chodzi o same przełożenia poszczególnych biegów itp to patrząc na większość tablic zawierających takie dane można śmiało stwierdzić że zamiana skrzyni ze słabszej wersji silnikowej do mocniejszej zaowocuje nam lepszym przyśpieszeniem kosztem prędkości maksymalnej.
Natomiast w odwrotną stronę mamy lipne przyśpieszenie ale prędkość maksymalna wzrasta. Oczywiście lipne jest kwestią względną ponieważ czasami są to straty dziesiątych części sekundy. Tak więc jeśli silniki mają podobne parametry momentu i mocy to nie wiele będzie niespodzianek, ale to można dopiero stwierdzić po policzeniu stosunków kolejnych biegów ze współczynnikiem ,który się liczy z parametrów silnika.
Wówczas można zobaczyć jak temat wygląda faktycznie. Jak odkopie gdzieś materiały to dołączę wzór według którego się to wszystko liczy. Tak zapytam z czystej ciekawości, z jakiego powodu chcesz zmienić skrzynię?
Możesz przekładać będzie wszystko pasować. Przełożenie główne 3,0v6 to 3,7 lub 3,5. W 1,8 tb jest 3,9 czyli krócej. Mogłbyś się pokusić o skrzynę z 2,5 v6 - jeszcze krótsza (4,1) i wciąż z kategorii wytrzymalszych (pozostałe skrzynie np z 4 garówek mają o wiele delikatniejsze bebechy, zaczynając chociażby od łożysk...) No i różnice wynikające z przełożen są odczuwalne, wiem bo miałem skrzynię z alfetty 1,6 a teraz z milano 2,5.
Mam pytanie o co chodzi z tymi oznaczeniami głównego przełożenia dyferencjału TY napisałeś 3,7 3,5 nie znam takich oznaczeń . Zam natomiast 9/40 11/41 10/ 43 itd w czym jest róznica ?