Hej. Dziś wymieniłem wahacze dolne. W trakcie wymiany zerwał się gwint od łącznika i nie udało się go dobrze skręcić. Po wyjeździe od mechaniora słychać mocne stuki. Czy taki luźny łącznik może tak hałasować czy to może coś innego?
Printable View
Hej. Dziś wymieniłem wahacze dolne. W trakcie wymiany zerwał się gwint od łącznika i nie udało się go dobrze skręcić. Po wyjeździe od mechaniora słychać mocne stuki. Czy taki luźny łącznik może tak hałasować czy to może coś innego?
Chyba nie.
U mnie coś stuka wymieniłem wahacze górne przy okazji zerwałem gwint w łączniku, a pukanie jak było to jest dalej takie samo :D
U mnie po wymianie wahaczy stuka trochę inaczej niż przed wymianą. Dlatego zastanawiam się czy to nie łącznik
oczywiście że łącznik
I tak muszę wymienić- tylko wolałem się upewnić czy to nie coś więcej bo fundusze się kończą:(
Kiedyś wymieniał mi mechanik łącznik i po wymianie dalej stukało, po jakimś czasie oddałem auto do innego mechanika i powiedział mi że przy poprzedniej wymianie ktoś zerwał gwint i dlatego się tłukło, więc podejrzewam, że w twoim przypadku też tak będzie :)
Dlaczego ten gwint się zrywa? Czy łącznik jest taki delikatny, czy po prostu mechanicy ze swoimi udarowymi pneumatykami nie mają wyczucia? Pytam bo Alfę mam od kilku tygodni i jeszcze w zawieszenie jej nie zaglądałem.
U mnie to chyba ze starości-zapieczona śruba i.t.p. Bujałem autem i perfidnie stuka po stronie uszkodzonego łącznika
na bank to łącznik u mnie też waliło jak młotem po zawieszeniu :cool: a teraz mam dziwny dzwiek w innym miejscu a mianowicie na dolnym wahaczu jedna z tulei wydaje skrzypiacy dzwiek na nierownosciach. da rade jakos to nasmarowac czy tylko wymiana zostaje?
Pewnie to sworzeń trzeszczy u ciebie. Spróbuj wpuścić smar strzykawką- u mnie pomogło(na kilka miesięcy)
Ka-Ka to moja alfe to samo boli jest identycznie, ale az wstyd pisac ale jak sa takie 2 to sie przyznaje bez bicia :) i co z tym robisz?
No wstyd wstyd :D. Ludzie się oglądają co za wóz skrzypiący na resorach jedzie :P. W weekend będę z tym walczył. Po kolei będę smarował gumy tzn. jedna guma i przejażdżka... Mam dostęp do kanału to nie będę musiał się bawić w ściąganie koła i zakładanie. Opiszę Ci na PW "sprawozdanie z ćwiczenia" :D
U mnie skrzypienie to zawsze sworznie górnego wahacza były. Teraz testuje Lemfordera po prawej a Trw po lewej stronie. Zobaczymy co lepsze.
u mnie też byl problem wymieniłem łączniki i nadal tak jak by cos w tylnym zawieszeniu stukało
W moim przypadku mechanika poniosło z siłą dokręcania u zniszczył nowy łącznik:mad: a w przypadku Danka to gwint był zapieczony i się zerwał przy próbie demontażu w celu zmiany wahacza.
Łączniki kupione-jutro wymiana. Zobaczę co z tego wyniknie
Łącznik wymieniony - nic nie puka:) Dzięki za pomoc