Ktoś robił?? Firmy V-Tech znam i już robiłam u nich tuning diesla-super :) co myślicie o tuningu QV?? Mija rok jak ja mam i już mnie nosi,zeby coś zmienić... :))))
Printable View
Ktoś robił?? Firmy V-Tech znam i już robiłam u nich tuning diesla-super :) co myślicie o tuningu QV?? Mija rok jak ja mam i już mnie nosi,zeby coś zmienić... :))))
Ja na razie testuje to http://www.magnetimarelli-checkstar....,2,173,159,161 i jestem mile zaskoczony. W październiku sprawdzę co to jest warte na hamowni.
W Magnetti piszą, ze Giulietta QV ma mieć 277KM po ich tuningu - Rozumiem, że robiłeś Julke QV ? Zanim zrobisz wyniki na hamowni - jak subiektywne odczucia??? Jeździsz na Normalu czy Dynamic?
Magnetii ma trzy tryby mocy 0- standardowa moc, 1 od 0 do 10%, 2 od 0 do 15% (regulowana do własnych potrzeb) Przyrost jest odczuwalny w każdym trybie, obroty kręcą się do 6300. Ale czy to jest 277 KM nie sądzę, będę wiedziało po hamowni. Zastanawiam sie jeszcze nad modułem do zwiększania reakcji przepustnicy, również są trzy tryby. Oba moduły przełącza sie przy pomocy PC lub pilota. Przy maksymalnym ( fabrycznym) ustawieniu boxa wywala błąd czujnika ciśnienia turbo, ale zmniejszyłem o kilka procent i jest dobrze.
W InterCars, ale jest też dostępne tu http://www.motointegrator.pl/produkt...marelli-me110t cena praktycznie identyczna. A tu jest pilot do wyboru modyfikacji http://www.motointegrator.pl/produkt...marelli-me300t
link do żródła
----
http://www.magnetimarelli-elaborazio...ggiuntivi.html
----
Może trochę więcej, bo w sumie strona MM nie mówi nic?
Ogólnie MM me110t podłącza się pod czujnik ciśnienia turbiny i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Do boxa me110t wgrywa sie oprogramowanie, zgodne z danymi pojazdu. Box ma trzy tryby 0 fabryczne ustawienia, 1 mały przyrost np.eco, które można dodatkowo modyfikować i 2 pełna moc którą również można modyfikować ( w moim przypadku musiałem odciąć kilka procent, z uwagi że wywalało błąd ciśnienia turbiny) Do boxa można dokupić pilot me300t, wtedy mamy zdalną zmianę mocy. Jest również moduł zmieniający charakterystykę pedału przyśpieszenia me200t który współpracuje z me110t oraz pilotem. Tyle z mojej wiedzy.
Do diesla jest moduł me100t
Czyli to nic innego jak EBC, oszukanie kompa przez przekłamanie wartości ciśnienia doładowania, nie wydaje mi się żeby to było zdrowe.
Witamy w matrixie ;)
a ma ktoś wyniki z hamowni, cena ta sama co z tunningiem programowym a regulacja ręczna to tylko rzecz gustu.
No ale na hamowni dostajesz chyba cały pakiet i skrojony pod Twoje auto, a nie tylko zmianę ciśnienia doładowania i pilocika do kolejnych 3 trybów jazdy. To razem będzie 9 kombinacji. Przyznam, że by mnie chyba trafiło, gdybym musiał tym manipulować. : )
Zobaszę jak będzie się spisywał, na razie przyspieszenie jest pozytywne. natomiast pojawiło sie ( nie zawsze) delikatne szarpanie, przy średnim obciążeniu w zakresie 2-3 tys.obr.
- też bym wołał pilocika, niż wykładać 3 K zł.
trzeba chyba zrobić listę Julek z boxem, żeby wiedzieć czego nie kupować w używce....
Lepiej kupić jullke z dobrze zrobiona boxem z gwarancja, niż jak niektórzy- 'niebita igla, 3 w rodzinie od niemieckiego lekarza' :)))))))))))
jak nie wyobrażam sobie założyć boxa do qv tak nie wyobrażam sobie kupić qv sprowadzonej przez handlarza...
no ale jeśli dla kogoś kto kupił samochód za 100k - dopłacając przy tym za wersje QV 20k żeby uzyskać 60 km więcej, ale uważa że wydanie kolejnych 3k na zdobycie kolejnych 30km to za dużo, to nie ma za bardzo o czym dyskutować...
jak nie wyobrażam sobie założyć boxa do qv tak nie wyobrażam sobie kupić qv sprowadzonej przez handlarza...
no ale jeśli dla kogoś kto kupił samochód za 100k - dopłacając przy tym za wersje QV 20k żeby uzyskać 60 km więcej, ale uważa że wydanie kolejnych 3k na zdobycie kolejnych 30km to za dużo, to nie ma za bardzo o czym dyskutować...
Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/mito...#ixzz2g2DoDzYh to dlaczego kupiles mito anie julke qv niezaleznie czy nowa czy z drugiej reki,dla niekturych wystarcza 30-60km a inni maj szczyt mozliwosci w swoich samochodach kture tak samo kochaja jak inni wlasciele drogich aut a nawet bardziej,wiec nie oceniaj ludzi-kazdy ma to co chce miec i robi co mu pasuje,ale jak zostanie kilka groszy to sie cieszy.Mysle ze konkretny program jest lepszy ale i suma konkretna,i jesli jest alternatywa to sa tacy co sie skusza bo firmuje to znana marka,choc producentem calej elektryki silnika jest ktos calkowicie inny i w tym przypadku mm daje nam taki produkt a my sami decydujemy czy chcemy to kupic czy nie.
sam zastanawiam sie nad tym rozwiazaniem bo zawsze moge wrucic do seri i nie meczyc wszystkich podzespolow jesli nie potrzebuje ,a jak jest potrzeba to uzywam zwiekszonej[choc moga by byc wieksza]mocy kiedy jest na to potrzeba
zgadzam sie takze z zdaniem ze oszustwa czujinikow nie prowadza do niczego dobrego;czyli wypalone elemety silnikow spowodowane za wysoka temperatura i nieodpowiednia mieszanina paliwowo powietrzna
Przełożyłem zestaw do Mito 135KM TCT ponieważ w Żylecie centralka rejestrowała błąd czujnika P0235. Mito zwiększył przyspieszenie z 8,6 na 7,9 średnie na 20 próbach. Jak dotąd nie ma inf. o błędzie :cool:
No to najs :) A czym mierzysz przyspieszenie?
program na Android OBD CHECK Torque i dodatkowo stoper
a co myslicie o tym panowie skoro tak powaznie podchodzimy do tematu i co byscie wybrali z oferty;http://www.turboparts1796.com/Rennsportlader_c26_x1.htm
z poważniejszych zmian mechanicznych, szczegolnie przy chipowanej QV-ce mozna rozwazac zmiane dyfra na Quaife ATB limited slip diff, wspolpracuje ze skrzynia manualna C635
http://newalfaparts.co.uk/home/430-q...ntial-kit.html
jest juz do kupienia, zdaje sie ze do MA tez bedzie pasowac
I jeszcze takie cudo. Pomiar nie mój, ale wybieram sie do nich. 2200,00 zł http://www.forum.alfaholicy.org/imag...013/11/222.jpg
Piekne kreski. Jak zwykle Wojtek sie postaral. Z tego co widze niezly potencjal ma ten silniczek:-)
Koledzy, posiadam skrzynie TCT, wiem ze 350nm to teoretycznie maxymalny moment. Rozmawialem z Cinkiem ( cinsoft.pl ) i powiedzial ze 400nm zniesie, potem sie sprzegla zaczynaja slizgac...czy ktos sie spotkal z wymiana sprzegiel na mocniejsze w TCT ? Do takiego DSG Sachs produkuje wzmocnione sprzegla ( tzn Sachs performance) . przyznam ze 400 to troche malo, tymbardziej ze sam silnik 400km zniesie bez problemu ( przy manualnej skrzyni 400km,540nm - projekt w IT , dolot, wydech, turbo + wtryskiwacze ) .
Obecnie mam 3500 km i chce zrobic boxa ale te 400nm za wiele nie zmienia w stosunku do serii dlatego szukam informacji .
Pozdro