co mozecie powiedziec o instalacji lpi vialle (5 generacja wtrysk gazu cieklego) czy ma ktos taka w swoim autku? jak ona sie sprawdza? prosze o informacje
Printable View
co mozecie powiedziec o instalacji lpi vialle (5 generacja wtrysk gazu cieklego) czy ma ktos taka w swoim autku? jak ona sie sprawdza? prosze o informacje
W tym temacie było już nieco powiedziane.
http://www.forum.alfaholicy.org/topics18/741.htm
ok. dzieki
Witam ja posiadam 156 2,5 V6 24v z 2001r i mam zamontowany gaz STAG 300 i naprawdę jestem zadowolony. Osiągi się nie zmieniły a nawet zwiększyły a spalanie pozostało takie same jak na benzynie tylko że gazu a wiadomo że cenna gazu do benzyny to przez PÓŁ
ile cię wyniosła instalacja?
Ale ten STAG 300 to jest sekwencja??Cytat:
Napisał Dominik
polecam
http://www.ac.com.pl/autogaz/stag300/
http://www.ac.com.pl/
strona producenta STAGA. Można tu kupić interface i zciągnąć oprogramowanie. Całkiem szerokie FAQ i inne ciekawe informacje.
Czyli co polecasz tego STAGa 300 do V6tek??Cytat:
Napisał PawełQV
Jakie sa koszty takiej instalacji??
Jak jest ze spadkiem mocy na LPG??
Dominik napisz coś więcej o instalacji którą masz zamontowaną:jakie wtryskiwacze gazu,reduktor itd.Ponieważ znaczenie ma cała konfiguracja a nie tylko jaki jest sterownik.
polecam stronę a co do staga to słyszałem dobre opinie i do R jak i V6 tek. Duża możliwość regulacji z kompa.
A ja dzis pytalem gazownika i mowil ze lubia sie pierdzielic ale dokladnie co nie wiem...Cytat:
Napisał PawełQV
Jakie sa koszty zamontowania takiego STAGa 300 na dobrych wtryskiwaczach do V6??
zadzwoniłem do dystrybutora z Rawy Mazowieckiej i cena instalacji opartej na STAG 300 waha się ok 2 tyś zł. W skład wchodzi reduktor (niestety do 200KM - nie pamiętam jakiej firmy) i listwa wtryskowa (Koltec lub Rail) + elektronika.
A więc jak co to można zamówić STAGA 300 z listwą bez reduktora (no i butli też :) ) za ok 1500 zł. Potem noc spędzona pod autem i instalacja gra :D
Jak zalozysz to daj znac jak to smiga :mrgreen: :mrgreen:
na razie to już mam ale syf 2 gen (stag 50)- 300 musi poczekać, zawiecha i wydech czeka w kolejce zaraz za kilkoma innymi sprawami - ehhh życie życie
Tego STAG 50 albo 150 to ja mam w Terrano II 2,4i i non stop sa problemy... :evil: :evil:
W chwili obecnej nie chce sie nawet przelaczyc na LPG...non stop jakies regulacje :|
Ja problemów raczej nie mam ze samym stagiem ale profilaktycznie ograniczyłem jego możliwości do minimum zostawiając tylko emulator. Generalnie z instalacjami to nie jest taka różowa sprawa, czy to będzie ta czy inna - zawsze trafi się przypadek krytyczny że coś będzie inaczej niż się tego można spodziewać. A jaki problem sponiewierał twoją Terranówkę :)
Juz wiem ze mam STAGa 50 i non stop mi fisiuje.
Zakladany byl w jednym z najlepszyych zakladow montujacych LPG na Dolnym Slasku w SPARKO ale niestety im cos nie wyszlo...
A pytalem sie kilka razy, sekwencja nie jest wymagana??
Nie, nie ma takiej potrzeby... :| :|
hehe, no może na wejściu panowie chcieli "pójść na rękę" aby się nie wykeszować za mocno i wyszło co wyszło, tak prawdę mówiąc to u siebie włożyłbym sekwencję gdybym miał na to środki. Nie wiem jak w Terrano ale wiele zależy od układu zapłonowego, np typowe dla vanosów BMW były strzały w kolektor na 2 gen. i problemy z regulacją może u ciebie jest podobnie. Jak chcesz coś poprawić jeśli chodzi o regulacje to odłącz silnik krokowy przy 2000-3000 obr i tak zostaw. zobacz co się zmieni (stag wtedy nie działa).
Dzis bylem u gazownika z Terrano II i co sie okazuje, bawil sie dosc dlugo, sprawdzal, a on w ogole nie chcial sie przelaczac po odpaleniu z benzyny na LPG.
Po odpieciu aku cos chwycilo ale na chwile.
Gazownik nie mial za duzo czasu, zamontowal mi nowy STAG 50 i pozniej troche nim posmigalem i dzialalo bez zarzutu.
Czyzbym musial to gowno wymienic??
Co dokladnie zrobic z tym silniczkiem krokowym??
jesli teraz jest ok, to możesz pośmigać, jak się coś zacznie dławić czy dusić albo będzie problem z przełączeniem to może być silnik krokowy. Przełączenie może następować ale jak będzie gasł to zrób tak (chyba gdzieś o tym rozprawiałem :) ) podnieś machę , niech chodzi na lpg, przytrzymaj przepustnicę na ok 2-3 tyś obr. i w tym momencie (nie puszczając obrotów) odłącz przewód sterujący silniczkiem krokowym. I gdyby nie emulator to cofasz się do pierwszej generacji ale zazwyczaj to pomaga bo odpada problem ze sterowaniem ilości gazu przez zacinający się silniczek. Nie jest to idealne rozwiązanie ale u mnie i u wielu pomogło. Jeśli jest problem z elektryką to już wina albo gazownika albo trafiłeś na wadliwy a sterownik.
Ja mam instalacje 5 generacji holenderska Lpi ciekly wtrysk gazu montowana fabrycznie przez alfe i samochod lepiej smiga na gazie niz na bezynie. Moja alfka to 146 1.4 ts 1998 rocznik. Spalanie okolo 10 litrow jazda mieszana lubie sobie czasem wcisnac ;) Jestem zadowolony jak narazie z niej ;)