Kupiłem nową przepływkę Boscha i daje taki u...y wykres.
Znowu jest padnięta, czy coś innego w aucie nawala?
Pomóżcie.
Printable View
Kupiłem nową przepływkę Boscha i daje taki u...y wykres.
Znowu jest padnięta, czy coś innego w aucie nawala?
Pomóżcie.
To nic nie pokazuje.
Obroty silnika + docelowa masa powietrza, otrzymywana masa powietrza.
W ustawieniach programu ustaw zeby wyniki zapisywał do .csv
wtedy sie oceni.
--
No to chyba nic z tego nie będzie bo nie wiem o co chodzi.
Na wykresie jest właśnie masa powietrza i obroty.
Jak dam csv to mi to zapisuje w formie tabelki i potem nie chce przyjąć takiego załącznika.
Hmmm, dziwne ze przy 6800 rpm nagle przeplyw leci w dol... Wartosci sa poprawne chyba, z tym ze cos sie z nia dzieje. Sprawdz jeszcze napiecia jakie ma. Nie masz gdzies nieszczelnosci w dolocie? bo widze ze pojawia sie to w momencie wysokich rpm, wtedy kiedy robi sie duze podcisnienie
No właśnie coś jest nie teges.
Chyba zaraz się zabiorę za rozebranie tych rur od filtra do przepływki.
To mogę sprawdzić. Gorzej jak coś już w kolektorze. Tego raczej sam nie sprawdzę.
Ja sprawdzić te napięcia?
Miernik mam:-)
Komputer pokazuje napiecia przeplywki. Zrob pelne logi ze wszystkimi danymi podczas jazdy do odciecia i zapisz plik
No to już chyba za wysokie progi dla mnie. Na czwartek jestem umówiony z kolegą z forum to mi może pomoże to zrobić.
- - - Updated - - -
Od filtra do przepustnicy dolot szczelny.
A nie jest tak, że ja robię ten test na postoju i dlatego mi przepustnica po osiągnięciu max. obrotów przymyka przepustnicę?
Logi robi sie przy obciazeniu czyli podczas jazdy.
Pominelismy zasadnicze pytanie... jakie masz objawy ze martwisz sie ze cos jest nie tak?
Czasami pojawia mi sie błąd pedału gazu. Wczoraj chyyyyyyba udało mi się go opanować( nie wiem nawet w co odpukać, bo to strasznie uciążliwe qstwo), ale niejako przy okazji zrobiłem test mojej poprzedniej przepływki. I też dawała odczyt max 237kg/h. Więc koledzy na forum kazali wymienić. A że auto ma już 175tkm a niby koło 160tkm przydałaby sie jej wymiana, to własnie to uczyniłem i zakupiłem. No i moje zdziwinie było wielkie gdy ten nowy Bosch dał ten sam odczyt co stara.
Tylko w obu przypadkach robiłem go na postoju.
I chyba nie dokręcasz do odcinki, albo masz coś dziwnego (odcięcie na 6800rpm).
W każdym razie log zrób na 2 biegu, pedał w podłogę aż do odcinki.
Do odcinki na pewno. Tylko że to było na postoju. Jutro zrobię tak jak radzicie.
@xsnailx miał ochotę poświęcić mojej pięknej bezinteresownie dwie godziny czasu i swoją wiedzę.
Wykresy wykonane, przepływka O.K.
Chyba wykresy tu wrzuci.
wykresy juz wrzucam :)
Załącznik 111393
Załącznik 111394
pedal i przeplywka od kolegi, oraz dane w csv
http://snail.cad.pl/files/przeplywka.csv
ten blad pedalu który autko wywala to wg mnie kabelkologia. i stawiam na zlacze ktore koledze pokazalem lub zlacze przy pedale.
gdyby to byla cewka sypiaca napieciem na mase to byla by masa roznych bledow
Dzięki xsnailx.
Faktycznie chyba ta kostka robiła tym razem ten błąd. Czyściłem ją dwa dni przed naszym spotkaniem i faktycznie pomogło. Potem ten bład raz jeszcze wskoczył, ale wyczyściłem ją kontakt-sprayem ponownie i podwiesiłem. Bo dotychczas latała mi luźno za silnikiem. Chyba gaziarz mi ją wypiął z uchwytu, albo u mnie tego uchwytu w ogóle nie dały makarony, bo go nie mam.
Na razie zero problemów z błędem. Może jeszcze ktoś rzucić okiem na logi?
Masz przepustnice na linke? Bo otwiera sie zbyt mocno i to moze powoduje blad pedalu bo mija zakres. Zadna przepustnica nie otwiera sie wiecej niz 90* a Twoja leci az do 100 ;p
reset adaptacji, niech sie ecu douczy przeplywki
Niestety tylko opcja taka:
1. odpinamy klemy na 45 min
2. podlaczamy i zaplon na MAR na 90 sec
3. wylaczamy zaplon na 90 sec
4. odpalamy silnik bez naciskania pedalu gazu i NIEDOTYKAJAC GAZU zostawiamy na 15 mins
5. wylaczamy na 10 min
6. jedziemy na przejazdzke tak by byla zroznicowana (dwupas, miasto, normalna droga)
Dzięki. Jutro zrobię.
Jak mi zdąży mechanik wymienić sprzegło.