Chcę kupic tarcze Mikoda do 156 2,4 jtd na przód i teraz moje pytanie: czy pasują bez problemu?. Na stronie producenta są dokładne dane, ale nie mam kiedy u siebie ich zmierzyc. Może ktoś kupował i wie że pasują na 100%
Printable View
Chcę kupic tarcze Mikoda do 156 2,4 jtd na przód i teraz moje pytanie: czy pasują bez problemu?. Na stronie producenta są dokładne dane, ale nie mam kiedy u siebie ich zmierzyc. Może ktoś kupował i wie że pasują na 100%
Arek 146, będą pasować, dołóz pare zł i kup wersje wiercona/frezowana, w stosunku do tego co było kiedyś, w chwili obecnej ta wersja jest robiona juz na innym odlewie niz zwykła wersja wentylowana, ogólnie stosunek cena/jakość bardzo dobry, w swoim V6 mam właśnie MIKODE GT na przodzie w połączeniu z Ferodo, zrobiłem coś koło 5tys km na nich i złego słowa nie moge powiedziec, w końcu auto hamuje, pare razy widziały bardzo raptowne hamowanie z okolic ~180km/h niemal do zera i zero sprzeciwów z ich strony.
Właśnie chce kupic wersje nawiercane i frezowane, klocki już mam TRW, więc ten zestaw powinien dawac rade.
tarcze dobre mam je w 155 2.0 16v sprawuja sie dobrze hamowalem z duzych predkosci i jest git zrobilem ok 10tys i nie widze zlych objawow mozesz smialo zabierac bedziesz zadowolony
Tarcze juz zamówione, teraz tylko czekac
A ja jestem zainteresowany tematem tarcze bo chcem wymienic przod tarcze + klocki oglądałem strone firmy Mikoda ale niema tam alfy 166 a rozmiary trochę się roznią od tych ktore ja mam miec
no niestety do 166 nie robia pisalem do nich maila w tej sprawie
Ja nie powiem narazie nic dobrego o tym produkcie, fajnie hamowaly tylko miesiac. Po 3000km popekala mi cala na nawiertach i trzepie kierownica i dudni przy hamowaniu. Kaza mi je zdjac i odeslac, do Blachowni bo z tamtad jest sprzedawca z allegro. A oni do producenta i 14 dni czekac na uwzglednienie reklamacji i niewiadomo czy uwzglednia.
Tak czytam i czytam, no i ja nie wiem co Wy z tymi tarczami robicie, czy mechanicy zakładają je Wam na odwal czy co?? nie czyszcząc powierzchni przylegania na piastach, nie czyszcząc jarzma zacisku w którym pracują klocki przez co je kosi i krzywi tarcze i przez to biją ...
W sobotę będę miał auto na podnośniku to chyba zdejmę koła i zrobię zdjęcia tarcz Mikody wierconych+frezowanych po ok. 18-20tys km z klockami Ferodo DS Performance, auto mocniejsze/szybsze niż większość na tym forum bo 3 litrowe 156, do tego często ganiane po górach a tarcze jak były OK tak dalej są ....
Mikody ma w nie jednym aucie włożone i w żadnym nie mam problemów ...
Ja w obawie o typowe pękanie tanich tarcz przy otworach zakupiłem mikody tylko frezowane. Klocki ATE.
http://www.forum.alfaholicy.org/
Narazie ok 4tkm bez zastrzeżeń. Zdecydowanie lepiej się spisują jeśli chodzi o hamowanie z dużych prędkości, tzn. Mikody nadal hamują :)
Ja też złego słowa na Mikody nawiercane + nacinane nie powiem, a pracują z klockami ferrodo (nie pamiętam jaki model). Hamuję tym zestawem już około 15.000km, a mieszkam w górach, więc lekko nie mają, ale póki co współpracy nie wypowiedziały i mają się świetnie :D
Kupowałem na mikoda.pl - pasowały idealnie.
Pozdrawiam.
- Rafał