Znaleźli by się chętni na Chip ew. usunięcie EGR programowo?
Usunięcie EGR'a od 100pln w zwyż. Chip indywidualnie.
Chętni wpisywać się. Akcja zorganizowana w Pń. - Przy okazji spocik. ;)
Printable View
Znaleźli by się chętni na Chip ew. usunięcie EGR programowo?
Usunięcie EGR'a od 100pln w zwyż. Chip indywidualnie.
Chętni wpisywać się. Akcja zorganizowana w Pń. - Przy okazji spocik. ;)
jeśli to akcja organizowana przez kolegę maly_777 to ja jestem w trakcie dogadywania szczegółów i jak najbardziej chętny :D
Akcja organizowana przeze Mnie w porozumieniu z chłopakami z TCperformance.
Ceny chipa na jakim poziomie ? Na jakiej zasadzie chip - w oparciu o hamownie itd indywidualne strojenie, czy tuning garażowy i wygrywamy +testy na drodze ?
Ceny 400+ wszystko zależy od edc.
Hamowania albo testy na drodze. Wszystko pod Kierownika samochodu. Bez druciarstwa i garażu Pana Zenka. Jak są chętni- pisać.
Czyli rozumiem ze program pisany pod konkretne auto na podstawie hamowni albo logów? A nie wgrane tylko jakieś mapy.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Dokładnie tak. Żadnego druciarstwa.
Kolego Veet, a czy będą mieli hamownię drogową na miejscu? Wiem, że w Poznaniu chłopacy z TC nie mają takiej na stałe, a program u nich i jeżdżenie na inną hamownię jest średnim rozwiązaniem w razie konieczności modyfikacji przebiegu mocy czy momentu po zmianie mapy.
w sumie czemu nie ja się tam mogę pisać na takie cos :)
Hamowania na miejscu. Poznań albo Swarzędz. Jak ktoś chętny zróbcie listę i szczegóły wyślę na pw.
Po informacje zawsze chętny, dla mnie coś na +KM i +NM 156 1.9 JTDm w serii 140 PS
Poszło na PW.
Również poproszę o cenę remapu w alfie 145 JTD 105KM. Ile mniej wiecej mogę uzyskać z tego silnika, przy założeniu ze trzyma serie i ma zaślepiony EGR. Info na pw jeśli mogę prosić.
1990mb poszło na PW.
To u mnie też bym poprosił o wycenę 156 JTD 1.9 115KM
Na pewno kolega veet się ze mną zgodzi, że najlepiej uzbierać z 5 aut, ustawić się na jakąś sobotę + hamownia i działamy.
- usunięcie programowo egr - 100PLN
- chip 400-500PLN
Przy chipie EGR - 50 PLN
Hamownie mamy do dyspozycji (więcej powie Veet).
- - - Updated - - -
rychuslu89 poszło na PW
1990mb poszło jeszcze raz :)
A zdatnosc silnika i reszty na takiego chipa tez oceniasz? Czy program wgrywany jest bez wzgledu na kondycje motoru?
Kondycja silnika to podstawa przy virusie. Dlatego w każdym przypadku typowa indywidualka.
Dokładnie tak jak pisze Veet. Przed podjęciem jakichkolwiek działań auto przechodzi przez diagnostykę. Jeśli jest wszystko ok gadamy o nowym sofcie, jeśli coś będzie nie tak zapraszam po doprowadzeniu auta do ładu.
Jestem zainteresowany wyłączeniem EGR - AR 166 JTDm 20V proszę o szczegóły.
Poszło na PRIV majk
Witam,
Jako że jestem pierwszy z forum, który zdecydował się na usługi moby85 postanowiłem napisać kilka słów.
Zmiana softu odbywała się w Alfie 145 JTD 105 KM i muszę przyznać jestem strasznie zadowolony z operacji. Marcin przygotował dwa softy : mocniejszy i słabszy( w razie gdyby auto dymiło i działo się coś niepożądanego ). Na razie wykresu z hamowni nie ma, bo był problem ze znalezieniem terminu, a ja już byłem niecierpliwy i nie chciałem czekać do stycznia. Jak w nowym roku zrobi się trochę luźniej na hamowni, wrzucamy serie - hamujemy, potem zmodyfikowany soft i znów pomiar. Liczymy na przyrost rzędu 20-25 KM i może ok 40-45 Nm. Na pewno podzielę się z Wami wynikami. Ale już czuję znaczną różnicę a program jest zrobiony na bezpiecznym poziomie. Nie ma żadnego dymienia, auto jest bardziej elastyczne, szybciej się zbiera, nie ma takiej turbo dziury od samego dołu. ( Marcin po wizycie u Ciebie musiałem zahaczyć o kawałek autostrady i potestować - jest OGIEŃ :D )
Także polecam usługi Marcina, wszystkim niezdecydowanym albo wahającym się jeszcze. Muszę przyznać, że na prawdę profesjonalna robota, za niewygórowaną cenę. Jestem bardzo zadowolony, że się zdecydowałem. POLECAM
pozdrawiam
Michał
P.S.
Dodam, że nie mam żadnych profitów z tytułu polecania usług kolegi :D
soft robiony bez hamowni był?
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Tak. Nie hamowalismy go jeszcze. zresztą soft modyfikuje się nie na hamowni a na komputerze, a hamownia jest do sprawdzenia tego co wyszło. Po ocenie logów i moim przekonaniu że auto jest bliskie albo idealnie równe serii, zdecydowałem się zhamowac go później, jak dogadamy się z terminami.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
1990mb ciesze się, że jest zadowolony. Auto osiągnęło optymalne parametry po paru testach ( wszystko musiało się dostroić na nowo).
Co do przyrostu to myślę, że spokojnie możemy celować w +25KM. Wiadomo im mniejsza moc wyjściowa tym mniejszy przyrost, ale myślę, że w porównaniu do serii jest znacząca poprawa ( o czym sam piszesz).
Jeśli chodzi o hamownie to dużo ludzi myśli, że bez hamowania nie można poprawnie zestroić softu na nowo. Hamownia jest tylko i wyłącznie narzędziem pomiarowym a nie diagnostycznym. W celu oceny sprawności auta robi się logi. Hamownia pokaże tylko i wyłącznie czarno na białym przyrost o XX KM i XX NM.
Cena taka nie inna, bo nie muszę płacić za warsztat i robić mega otoczki żeby tak jak inni kasować ponad 1000PLN.
Każdy ma prawo wyboru...rynek jest duży :)
Jak ktoś jest zainteresowany MODEM w swoim aucie służę pomocą.
PZDR
Jeszcze Ktoś chętny?
Wybaczcie, ale hamownia do połowy stycznia niestety... BRAK TERMINÓW...
Myśleć, myśleć. Jak uzbieracie z 5 aut to na pewno pomyślimy o jakimś rabacie ( nie tylko Alfy muszą być).
Proszę o wycenę mojej 156 1.9 JTD 115km + najlepiej jakiś namiar na pw.
Rozmawialismy na GG wiec czekam na kontakt :)
A jak tam wygląda sprawa hamowni, wiadomo już o jakiś terminach wolnych, bo byśmy mogli już się umówić na najnowszy wolny termin.
Pozdrawiam
Michał
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Kolega veet cały czas pamięta tylko przez pewne komplikacje techniczne czekamy. Jak tylko wszystko zostanie dopięte na pewno napiszę w temacie, że ruszamy z hamownią.
Stay tuned :)
Z całym szacunkiem - chyba kolega nie wie o czym pisze. Hamownia to PRZEDE WSZYSTKIM urządzenie diagnostyczne a nie pomiarowe - to że wychodzą z tego fajne kolorowe kreski to dodatkowy aspekt, a z punktu widzenia odbiorcy finalnego najistotniejszy - są fajne kreski, którymi można się pochwalić. Mam tu na myśli profesjonalny sprzęt a nie dynomety, inercje na przyczepie czy inne wynalazki na których pomiar trwa kilka sekund - co to za pomiar?
Porządny sprzęt obciążeniowy z symulacją jazdy pozwoli sprawdzić auto w każdych warunkach, szczególnie w bardzo dużym stresie na różnej rampie co maksymalnie pozwoli wyeliminować ew problemy w użytkowaniu.
O logowaniu po obd przez samo urządzenie już nie będę się rozpisywać bo i po co - i tak za chwile ktoś napisze że pomiar na dynomecie na 3cim biegu trwający 10s będzie tak samo albo nawet bardziej wiarygodny...
To tak jak z regeneracją turbin - w PL to robią lepiej niż fabryka i na lepszych maszynach - takie coś wmawia się nieświadomym klientom...
Kolego,
Każdy ma prawo wyboru i może zrobić u mnie modyfikacje za 3x mniej niż u Ciebie. Owszem hamownia pokazuje przebieg momentu etc, ale nie jest podstawowym narzędziem do wykonania prawidłowo programu. Ja nie żyje z chipowania, traktuje to jako pasję, nie mam warsztatu i stąd takie ceny.
Bez obaw rynek jest duży i wszyscy się pomieścimy :)
P.S. Jak pisałem wcześniej jest możliwość shamowania auta więc jak ktoś chce to nie ma problemu ( chwilowo komplikacje techniczne, ale docelowo jest taka opcja). Polska to trochę dziwny kraj, bo w większości przypadków ludzie po wejściu do auta, podczas pierwszej przejażdżki na nowym sofcie nie chcą hamować tylko jechać dalej.
PEACE
Kończąc to wszystko powiem, że wszędzie, na każdym forum znajdzie się ktoś, komu coś nie będzie pasowało...Jak nazwa tematu wskazuje piszą osoby zainteresowane usługą, spory czy hamowania jest konieczna, czy nie na pewno do rozwiązania w innym temacie.
Dzięki, miłego dnia.
Również z całym szacunkiem, ale nie wiesz co mówisz - nie ma żadnego problemu, aby wyważyć turbosprężarkę lepiej jak w fabryce, kwestia tylko i wyłącznie czasu + jakości zamienników (lub jeśli się do czegoś jeszcze nadają - nie są uszkodzone, przegrzane lub wypiaskowane - to oryginalnych podzespołów). Pod Rzeszowem jest fabryka która składa sprężarki dla BorgWarner (KKK) i w skrócie wygląda to tak, że przychodzą części w pudłach, nie specjalnie wykwalifikowani pracownicy (na rozmowie o prace musisz złożyć sprężarkę wg. instrukcji, którą dostaje się na kilka dni przed rozmową) składają koras w całość i wysyłają do wyważenia, które polega na tym, aby w roboczym zakresie obrotów zmieścić się w tolerancji niewyważenia (typowo 100-120k rpm, dla VSR czyli np. 1.3mjet ok. 200-250k rpm). Aktualnie (od kilku lat) firmy takie jak Schenck czy Cimat produkują maszyny, które nie tylko mogą wyważyć gotowy, złożony koras do 280k rpm, ale także każdy z elementów wirujących osobno.
Kwestia tylko tego ile firm regenerujących turbosprężarki w polsce rzeczywiście tak do tego podchodzi, a nie działa tak jak większość firm w "zagłębiu" regeneracji turbo - Mielcu, czyli: piaskowanie, czyszczenie geometrii, nowe panewki, wyważanie na jakiejś niskoobrotowej Ravie kupionej na wyprzedaży z WSK i dla smaczku pomalowanie srebrzanką... Najlepszym sposobem na sprawdzenie jakości regeneracji jest zobaczenie wykresu wyważania wysokoobrotowego na którym jest podana tolerancja dla każdego z wyważanych elementów - o ile firma Ci takie coś da ;)