Witam.
Mam problem ponieważ niekiedy nie działa mi otwieranie samochodu z pilota. Zamykanie i otwieranie zawsze działa. Sprawdziłem na dwóch kluczykach i jest tak samo. Baterie wymienione na nowe. Doradźcie coś Panowie. Pozdrawiam.
Printable View
Witam.
Mam problem ponieważ niekiedy nie działa mi otwieranie samochodu z pilota. Zamykanie i otwieranie zawsze działa. Sprawdziłem na dwóch kluczykach i jest tak samo. Baterie wymienione na nowe. Doradźcie coś Panowie. Pozdrawiam.
Kolego ten temat był już poruszany tysiące razy. Poszukaj na forum a na pewno znajdziesz.
U mnie winnym podobnego zachowania był pęknięty lut przy mikro-włączniku na pilocie. Rozebrałem kluczyk, przelutowałem i działa już ponad rok. Ale problem dotyczył tylko jednego kluczyka. PS: Strasznie ciężko te kluczyki rozłożyć, tak aby nie poniszczyć doszczętnie obudowy...
Obudowy są nie rozbieralne wg. serwisu. No mnie sie dzieje tak na obydwóch kluczykach. Zieloo007 napisz co to było u Ciebie jak odbierzesz samochód z warsztatu.
Dzwoniłem do gościa - na jutro mam auto. Elektromechanik zamontował mi dodatkowe piloty i podpiął przy okazji dodatkowe bajery. Ale winowajcą jest kluczyk, który jak się okazało kiedy go testował, było cieżko. Raz po raz włączał się centralny, po czym nie reagował długi czas. W pewnym momencie była sytuacja że centralny zamek i otwierał i zamykał bez przerwy. Po czym przerwa, długo nic i znowu zawieszka w postaci otwierania i zamykania. Piloty zostały podpięte i jest spokój. Dam jeszcze znać jak już odbiorę. Przetestuję z piętra domu i większej odległości.
Dotychczas można było trzymać guzik na kluczu i nic nie reagowało.
Obudowy są rozbieralne - ostry nóż i masa wyczucia. Są poskładane jak zasilacze do laptopów - na zatrzaski i klej.... Potem ciężko ładnie poskładać ale się da.
Wystarczy trochę poczytać i wiedzielibyście co zrobić. Czasem wystarczy oddać pilot do ogarniętego elektronika a czasem trzeba kupić inny, ze sprawną elektroniką i przełożyć co trzeba ze starego. Wszystko jest w starszych tematach - wystarczyło wpisać jedno słowo w wyszukiwarkę i http://www.forum.alfaholicy.org/sear...archid=4124852
@up Obawiam się że link który podałeś nie działa.
Mi działa. A zresztą wystarczy w wyszukiwarce wpisać słowo "pilot".
Generalnie chodzi o to, że piloty mają słabą elektronikę i wystarczy, że coś delikatnie nie łączy i już zamek nie działa. Często dioda na pilocie świeci a i tak nic to nie daje.
Najlepiej tak jak pisałem znaleźć dobrego elektronika, który wszystko sprawdzi i ewentualnie przelutuje. Jeżeli to nie pomoże to trzeba kupić inny pilot, ze sprawną elektroniką i przełożyć pastylkę immo i chyba jakiś transponder i potem za pomocą programu diagnostycznego dodać nowy pilot do centralki komputera ale do tego jest potrzebna karta z kodami auta. Jeżeli jej nie masz to do serwisu i "zrobić" (są też chyba inne sposoby).
Musisz dokładnie poczytać na forum a napewno znajdziesz odpowiedzi.
Nie dziw się jeżeli zakładając tysięczny raz ten sam temat nikt nie będzie chciał Ci pomóc.
Po prostu trzeba by cały czas maglować to samo a potem ciężko jest znaleźć to co Ci potrzebne bo jest multum tego samego.
U mnie było to samo i wystarczyło pilot oddać do naprawy ale co jest u Ciebie nikt nie wie - można tylko podać możliwe przyczyny.
Tak czy siak powodzenia
kody do samochodu mam. Z tego co wiem transponder to właśnie immo. Chciałem tylko zasięgnąć informacji czy to sa problemy z pilotami czy raczej z centralką ,bo najprawdopodobniej wymienie centralkę razem z pilotami tylko nie jestem do końca pewien jak to jest połączone z centralka alarmu i czy jeśli kupie dedykowany zestaw do Alfy na alledrogo to czy to sie razem zgra typu plug&play. Czy potrzebne są jakieś przeróbki. Poza tym nie namierzyłem jeszcze tej centralki od centralnego zamka gdzie się w samochodzie znajduje.
Tego jeszcze chyba nikt nie namierzył :)
Najczęściej jest to właśnie wina pilota.
No i ja już jestem po wymianie centralki, weszły eleganckie piloty. Wszystko śmiga, dodatkowo teraz przy zamykaniu i otwieraniu migają kierunkowskazy,jest opcja szukania auta, jest opcja podpięcia domykania szyb. I oczywiście wreszcie mam zrobione doświetlanie drogi do domu: tylne pozycyjne + przednie halogeny. Nad domykanim szyb się zastanowię. Bo potrzebny jest moduł do podpięcia.
a powiedz mi jeszcze jak ona jest podłączona z centralką alarmu? Nie będzie problemów z komunikacją jak założe uniwersalną dedykowana?
W 147 nie ma centralki alarmu - wszystkim zawiaduje Body Computer.
aha ok. Ale centralka od centralnego zamka jest? Z tego co czytałem to powinna być gdzieś przy Body Computerze za skrzynka bezpieczników? Mam racje czy sie myle?
Nie ma żadnych centralek - wszystko idzie przez Body Computer. On steruje przekaźnikami, itp. Schematy wszystkiego masz w eperze (do pobrania na forum).
czyli podpiecie dedykowanego centralnego zamka to ciężki temat?
Jeżeli zestaw jest dedykowany to powinien mieć instrukcję co gdzie podpiąć - zapewne w popołudnie się wyrobisz. No i masz dokładne schematy auta - http://www.forum.alfaholicy.org/147/..._plik_iso.html do pobrania.
PS:
EPER - katalog części ze schematami,
ELEARN -schematy, schematy i schematy (elektryka, mechanika, procedury napraw itp).
Dziękować za pomoc chłopaki :-)