Ktoś użytkujący v6 przerabiał temat przewodów zapłonowych do tegoż motoru? Warto brać pod uwagę sentechy za niecałe 300plnów, czy lepiej dołożyć trochę i kupić np. janmory? Jak z zamiennikami kopułek, palców rozdzielacza, cokolwiek to to warte ?
Printable View
Ktoś użytkujący v6 przerabiał temat przewodów zapłonowych do tegoż motoru? Warto brać pod uwagę sentechy za niecałe 300plnów, czy lepiej dołożyć trochę i kupić np. janmory? Jak z zamiennikami kopułek, palców rozdzielacza, cokolwiek to to warte ?
Jeśli chodzi o kable to obie firmy są delikatnie mówiąc dosyć niskiej jakości.
Ja mam Krafty i Facety i jakoś dają radę a teoretycznie powinny już dawno wyciągnąć kopyta.
Ja właśnie przerabiam temat w TS-ie. Najtańsze sensowne (też się dowiedziałem, że Janmor i Sentech nie-e ;) ), jakie znalazłem w całej chyba Europie to NGK w Polsce, chociaż gdzieś w Czechach mieli Boscha.
Ile za te NGK?
500 zł z wysyłką. Bosche można mieć sporo taniej, ale gadałem z centralą i nie ma tego nigdzie. Można zamówić u dystrybutora i czekać 2 miesiące :). Są dostępne jakieś na myalfa (180 EUR + wysyłka), są Boscha na EB Spares (136 GBP z wysyłką, czyli przebitka jakieś 4 razy :) ) i Beru na niemieckim eBay-u za 180 EUR. W USA za 179 USD + wysyłka (firma nieznana, nie pytałem).
Dla chętnych AFRA ma oryginały za 240 EUR :D.
Do 155 TS widziałem w Niemczech za 80 EUR.
Jakiego V6 Spidera? Jedyny, jaki kojarzę, to seria 916, chyba że V6 Holdena podciągniemy do tego na bazie 159 :).
EDIT: Właśnie się dowiedziałem, że w 916 były instalowane 12V :). Ale tam jest silnik montowany poprzecznie, może są różnice w długościach kabli.
JPG dla Bimsky
A nie zmieni?
Się akurat tymi modelami nie interesowałem, ale chyba Fiat miał na tyle przyzwoitości, żeby je rozsądnie dociąć w zależności od modelu :).
kable do V6 12 zaworowych są takie same bez względu na umieszczenie czy układ zapłonu
Rafał - to zdjęcie tej wydumki ala Lotus Seven na gratach z 75 V6, która jest w ogłoszeniach od dłuższego czasu ?
Rafał kupił, hehe:)
I przyszła na mnie kolej w temacie wymiany przewodów zapłonowych do GTV6.
Jakiego rodzaju wtyczki do kopułki są zastosowane w przewodach NGK do 75 V6?
http://www.ngk.de/pl/produktfinder/p...////RC-AR201//
Wtyczka z aktualnych przewodów:
Załącznik 165959
Wtyczka z przewodów do Spider'a v6 916 12V
Załącznik 165958
Te od Spidera niestety nie pasują w wydaniu NGK. W wydaniu Boscha ładnie się zatrzaskują.
W 75/GTV6 są standardowe konektroy DIN. W 164 są inne. Jak masz blisko autoryzowany serwish BOSCH'a to podjedź z kablami i na poczekaniu powinni Ci dorobić. (ja tak zrobiłem swoje) Jak Tobie nie żal wydanych kilku extra złociszy, kup magnecor, najlepsze kable do V6.
Hej,
Ja zamówiłem oryginalne nowe fajki boscha, i ponoć to były ostatnie sztuki magazynowe (sorry ;)) ale to było z jakieś 3-4 lata temu. Odnośnie magnecor. Mówisz, że nie mają, no ale można chyba zamówić? Generalnie olewam polskich importerów, bo widzę, że sztuka biznesu, i podejście frontem do klienta jest im zazwyczaj obce, dlatego uderzam bezpośrednio do producentów albo przedstawicieli na region (UE). Spróbuj może tutaj http://www.magnecor.co.uk Albo odezwij się do użytkownika Qbas (jest tu zarejestrowany na forum, albo próbuj na forzaitalia.pl) W swojej 75 3.0 ma magnecor, dowiedz się jak zdobywał (wydaję mi się, że przez Płatka ale nie dam se głowy uciąć.)
Byłem w serwisie Boscha i ujrzałem szeroko otwarte oczy, gdy zapytałem o dorabianie przewodów. Niemniej informacje o składaniu przewodów Boscha z elementów składowych udało mi się potwierdzić.
Zakupiłem przewody NGK z wcześniejszego linka i niestety posiadają one nowszą wtyczkę. Żeby było ciekawiej przy podłączonym przewodzie do kopułki nie przejścia między fajką a spodnim stykiem kopułki (ten odbierający napięcie od palca rozdzielacza). NGK chyba poszło w uniwersalność przewodów...