witam tak jak w temacie ktory model wybrac alfa 145 1.9 TD limited 500 i alfa 156 SW 2,4 jtd jednym i drugim przypadku 2000 rok
Printable View
witam tak jak w temacie ktory model wybrac alfa 145 1.9 TD limited 500 i alfa 156 SW 2,4 jtd jednym i drugim przypadku 2000 rok
Ale to zależy jakiego auta potrzebujesz czy małego czy dużego... I biorąc pod uwagę 2,4 zastanów się czy stać Cię na koszty utrzymania :)
Pozdrawiam :)
Po pierwsze w 145 z tego roku nie ma 2,0 TD tylko jest już 1,9 JTD. Po drugie te dwa auta to całkiem inna bajka. Pomijając gabaryty to jeśli miałeś wcześniej 145 i przesiądziesz się do 156 to odczujesz wyższe koszty części. Zużycie paliwa to też różnica rzędu 2-3 litrów. Ogólnie według mnie trochę dziwny dylemat.
A tak w ogóle to 145 jtd nie wychodziło w wersji limited 500, z tego co wiem to wychodziły z silnikami 1,4 ts.
A odnosząc się do wyboru to zupełnie inna bajka te samochody pod każdym względem; kosztu zakupu, kosztu utrzymania, zaawansowania technicznego, itd.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
a kto pisze ze 2.0 td jest napisane 1.9 TD po drugie nno jak w twarz strzelil jest to wersja 500 limited 1.9 td kokpit wszystko sie zgadza itpa dwa pokaze zdejcia i aukcje
- - - Updated - - -
http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-...tml#10c47e1067 alfa 145 i 156 http://tablica.pl/oferta/alfa-156-sw...tml#6ea5ff52e0
Po pierwsze jtd a nie td. 1.9/2.0 td to starszy diesel na mechanicznej pompie. Po drugie, jeśli ktoś sobie założy konsole od L500 nie znaczy że już nią jest. Ja mam progi z koniczynka od wersji qv i też powiesz że qv wychodziła z dieslem pod maska.
Zresztą tej 145 dużo brakuje do L500, np felgi zendera, obniżone zawieszenie.ale co ja tam wiem.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Brak kierownicy z L500, brak aluminiowych nakładek na dźwignię zmiany biegów i hamulca ręcznego.
Wysłane z mojego Alcatel One Touch 6030X
Ja bym zdecydowanie wolał 2.4 za 4,5 klocka! Toż to oferta roku! :D:D:D
nie panowie ja wierze spoko nawet czytajac to wiesz duzo widze ze to nie jest limited ale 2 sprawa co moge sie spodziewac w takiej 2.4 do zrobienia czzeste przypadki itp jak wyglada sprawa rozrzadu co ile sie wymienia na co zwracac szczegolna uwage przy tym modelu
Nie wnikając w szczegóły to brał bym na Twoim miejscu tą 145. Jeśli nie masz rodziny to po kiego grzyba jeździć takim dużym autem z silnikiem, który w mieście będzie się długo grzał, nie pokaże swoich osiągów itd, itp. Tylko oczywiście trzeba jej spód przepatrzeć i posprawdzać co ten remont obejmował.
Pewnie chodzi Ci o 145 Edizione Sportiva. Wygląda tak jak 500 tylko nie ma na konsoli numerka:)
156 w cenie 145 nie wróży nic dobrego. Chociaż trafiają się wyjątki. Tak jak koledzy piszą. Całkiem inne autka. Inna technologia. Inna dekada motoryzacji.
Miałem 145 ts. Teraz mam 166 i czasami tęsknie do takiej małej kosiarki, żeby polatać po mieście:) Mi osobiście najwięcej problemu stwarzał twin spark w tym modelu. Pozatym byłem bardzo zadowolony. Edizione Sportiva stoi 30mm niżej na czerwonych eibachach, felgach le mans 16" i jest twarda!!! Za to w zaktętach nie było na nią bata:D Zawsze wchodząc w zakręt myślałem że przegiąłem. Wyjeżając z niego wiedziałem, że można było jeszcze szybciej:D
W ciągu 6 lat wymieniłem tylko przednie wahacze. Z ekeltryką nie miałem problmów. Blacha ocynk wieć jeśli egzemplarz nie miał przygód nie ma prawa rdzewieć. Autko dla góra 2 osób. Z przodu masa miejsca nawet przy moim wzroście 200cm. Bagażniek też ok.
Ogólnie sprzedałem, bo musiałem doprowadzić do porządku kupioną 166. Teraz żałuję. Poszła za smieszne pieniądze. Przeglądając allegro same paści... A znaleź sportive albo 500 graniczy z cudem.
dzieki :) za informacje
- - - Updated - - -
Witam panowie i przepraszam ze odnawiam temat , ale mam numer vin alfy 145 i mozecie dac mi jakies inffo ZAR93000002261857
Załącznik 117853
Jak koledzy wyzej pisali to nie limited wersja.
czyli panowie odradzacie jeden i drugi model auta /.
Przecież nikt niczego nie odradza, chociaż wiadomo czego można się spodziewać po 156 za 4 tys. o 145 mówiliśmy tylko że to nie ta sesja co opisuje sprzedawca i może dlatego taka cena. Chociaż za zadbana 145 jtd można tyle i więcej dać.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Tez tak mysle , pozatym mialem juz ten model i wiem jak czego mozna sie spodziewac, tylko ze to diesel :D i jest glosny
Już bez przesady jtd aż tak głośne nie jest, wiadomo trochę poklekocze, no i przy wyższych obrotach, ale przy normalnej jeździe jest cicho. Jeśli będziesz chciał kupić jtd zwróć szczególną uwagę na sprzęgło/dwumas i najlepiej ppdlaczyc pod komputer wtedy łatwo ocenić inne podzespoły turbo/pompę/ przypływke.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
ale chodzi mi o 145 tego 156 sobie odpuszczę :D czyli mniej więcej w jtd 145 jest dwumas? , jakie obiawy ze moge stwierdzic ze jest do wymiany za wysoko bierze czy za nisko??
- - - Updated - - -
I czy kabel vaga 409kkl obsluzy alfe ?
Co do kabla to nie wiem, musisz poszukać info.
Tak w 145 jtd jest dwumas. Objawy; trzęsienie przy odpalaniu/ gaszeniu, dziwne odgłosy przy puszczaniu sprzęgła, zgrzyty itd. ogólnie wędzisko co niepokojące lepiej poobserwować.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
panowie właśnie wróciłem z oględzin alfa romeo 145 , i niestety ale auto jest w kiepskim stanie jezeli chodzi o zawieszenie to mozna powiedziec ze auto plywa na jezdni , silnik ponoc po kapitalnym remoncie turbo po regenaracji a auto mul tragedia , auto stoi 3 miesiac w garażu wygląd ładny ale to nie wszystko :D
zawieszenie to akurat jedna z tańszych rzeczy w 145, powodem wpływania po drodze czesto bywają tyle wahacze ( zestaw naprawczy ok. 100 zł ). Bardziej martwił bym się tym ''mułem'' ale dlatego właśnie proponował podłaczyć kabel, wtedy szybko by sie wyjaśnilo co nie tak. Moze przepływka koszt 180/300. wiece też nie tragedia. Powodzenia w szukaniu :)
dzięki ,jutro jeszcze skusze się obejrzeć ta 156 zobaczymy gościu widać w miarę ogarnięty także może będę woził tyłek 156;D
- - - Updated - - -
zgadzam sie z toba , aczkolwiek w tym przypadku cale zawieszenie byle nie równość na drodze przednie wahacze wala tył ucieka szok , jak ja żałuje ze sprzedałem swojego boxera,teraz stoi na parkingu policyjnym bo kretyn który odemnie ja kupił zawalił coś i zatrzymali samochód
ok dzieki za info a jjak z silnikiem na co zwracac uwage ?
- - - Updated - - -
ok dzieki za info a jjak z silnikiem na co zwracac uwage ?
Na to samo o czym pisałem odnośnie 145 JTD, jak w kazdym dieslu, dwumas, turbo, w 156 szczególnie zawiecha i blachy ( było pisane) zreszta takie tematy były poruszane już na forum, trochę chęci i poszukaj.
mam pytanie diesel jtd zarówno 1.9 i 2,4 jtd obsłużę obd?
- - - Updated - - -
chodzi mi oczywiscie czy 145 i 156 jednym kablem obsłużę
Tak, tylko do 145 potrzebujesz dodatkowo przejściówkę na 3 piny.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
powiem tak interfejs zamówiłem ale tej przejściówki nie widzę mógłbyś podesłać linka będę wdzieczny
- - - Updated - - -
ps jak by ci się udało z firmy viaken na allegro to wogole już happy
jak zamawiales z viakena to jest, jeśli nie to musisz poszukać, poszukaj trochę a nie o wszystko pytasz, te informacje na prawdę sa dostępne na forum.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Wszystko się zgadza. Gniazdo znajduje się na prawym kielichu. Ale jeśli stoisz przed maska to po lewej stronie.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Cześć , dotarł do mnie adapter http://allegro.pl/przejsciowka-adapt...835885771.html i interfejs http://allegro.pl/uniwersalny-multi-...806655873.html do alfy i teraz tak jak podłączyć to pod alfę, interfejs z przejściówką do 3 pin a ten czerwony w pin pod akumulator + ?? i gniazdo do silnika jest przy lewym kielichu prawda ?
- - - Updated - - -
Cześć , dotarł do mnie adapter http://allegro.pl/przejsciowka-adapt...835885771.html i interfejs http://allegro.pl/uniwersalny-multi-...806655873.html do alfy i teraz tak jak podłączyć to pod alfę, interfejs z przejściówką do 3 pin a ten czerwony w pin pod akumulator + ?? i gniazdo do silnika jest przy lewym kielichu prawda ?
- - - Updated - - -
Dzięki kolego duży browar sie należy ci bo pomagasz;) , teraz myślę jakim programem ja przeskanować
Dzięki kolego duży browar sie należy ci bo pomagasz;) , teraz myślę jakim programem ja przeskanować
FiatEcuScan
p.s.
Pomogłem, kliknij podziękuj pod moja wypowiedzią.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
ok zaraz zassam z neta:)
- - - Updated - - -
sciągnołem wersje 3.5 pełną pl