Załączam propozycję Pawła Zareckiego - kupilibyście ?
Załącznik 118737Załącznik 118738Załącznik 118739Załącznik 118740Załącznik 118741Załącznik 118743
http://www.autoblog.it/post/317921/a...-pawel-zarecki
Printable View
Załączam propozycję Pawła Zareckiego - kupilibyście ?
Załącznik 118737Załącznik 118738Załącznik 118739Załącznik 118740Załącznik 118741Załącznik 118743
http://www.autoblog.it/post/317921/a...-pawel-zarecki
Śliczna.
już zaczynam zbierać/odkładać mamonę.
Piekny koncept nie da sie ukryc , tylko obawiam sie ze 169 bedzie w stylu muminów :( a szkoda
Ja się obawiam, że wcale nie będzie. Każdy normalny producent już dawno wypuściłby następcę, tym bardziej mając takie wizualizacje jak powyżej. Ale nie koncern Fiata, zarządzany inaczej. Jest przecież nowe Maserati Ghibli - kierowane skądinąd do innego odbiorcy - ale jak znam życie to z obawy przed podebraniem klientów Maserati, Alfa Romeo nie wypuści na rynek nic większego od 159 :(
Piękna :)
Ja jednak sądzę ze będzie wprowadzona. Fiat właśnie zamyka Lancie i zostawia tylko Ypsilon która będzie dostępna jedynie we Włoszech. Takim sposobem Lancia jako firma przestaje istnieć. Fiat zapowiedział ze wszystkie pieniądze będzie kierował w Alfe Romeo. I to nie będzie Alfa jaka oglądamy dotychczas tylko modele luksusowe z silnikami Maserati.
Długość - 442 cm, rozstaw osi - 257 cm
To raczej następca Giulietty.
Oby tak się stało, szkoda tylko że kosztem Lancii...
W artykułach o tym projekcie włosi piszą, że oczywiście przyszła "169" ( jak zwał tak zwał, pojawiły się też informacje, że ma nazywać się Diva, w innych materiałach, że Gloria itd. itp ) będzie dłuższa i szersza bo te wymiary raczej pozycjonują ten projekt w okolicach 159, chodzi raczej o odbiór z jakim spotkał się projekt Pawła. Także większej wagi nie przywiązywałbym tu do danych. Sam najchętniej zobaczyłbym już finalnego następcę 166, podobno niemieccy pracownicy Alfy Romeo widzieli już ostateczny egzemplarz i są zdania, że zdeklasuje BMW serii 5, Audi A6 i resztę rywali w tym segmencie. Jak na razie pozostaje nam wierzyć, że tak będzie. Czas pokaże czy nie było w tych opiniach przesady.
To chyba był niemiecki Auto Bild nie potrafię odnaleźć tego artykuły ale cały czas śledzę nowe informacje na temat planowanych premier AR i takie info gdzieś mi się przewinęło.
Jeśli macie inne info to dawajcie, chętnie poczytam. Myślę, że nie tylko ja :)
SZAŁ PAŁ!!! Można gdzieś wpłacić pieniądze na Kickstart?!
Zaciekawił mnie ten film - concept AR169 by Paweł Zarecki na tyle że szukałem dziś więcej informacji na ten temat i trafiłem na amerykańską stronę Chrysler’a, na której z kolei znalazłem link do filmu z fabryki nowego Chrysler’a 200, który pojawi się w 2015 r..
http://www.youtube.com/watch?v=ZhhbgG2Gpt4
Oglądając go doszedłem początkowo do wniosku że muzykę podkładała ta sama osoba … co w klipie P.Zareck
http://www.autoblog.it/post/317921/a...-pawel-zarecki
co z kolei skłoniło mnie do dokładniejszej analizy samego klipu.
Mam 3 wnioski:
- oba materiały wyszły z pod „jednej ręki” [stylistyka, operowanie światłem i dobór muzyki],
- concept AR169 jest wyjątkowo podobny do nowego Chryslera 200 (patrz w szczególności np. światła tylne, przetłoczenia na przedniej masce),
- i zobaczcie sami co pojawia się w stopklatce w 48 sekundzie w materiale P.Zarecki – < 200C >.
Uważam że materiał ten [concept AR169] powstał na potrzeby marketingu Fiata i dalszego podsycania zainteresowania marką Alfa Romeo, a Paweł Zarecki dziś stracił w moich oczach wiele. Dalszy komentarz uważam już za zbyteczny.
Proszę niech ktoś znajdzie argumenty, na tezę że się mylę i to wszystko, co napisałem powyżej to tylko moje niepotwierdzone faktami pomówienia, a concept AR169 to prawdziwie nowy pomysł by P.Zarecki nie inspirowany pieniędzmi z Fiata.
CDN
http://www.youtube.com/watch?v=9zkgwKp3rdU
Najprawdopodobniej masz rację nie od dziś wiadomo, że takie chwyty producenci stosują. Lepiej aby mówiono cokolwiek niż wcale :)
Pomimo powyższego i tak nie zaszkodzi pokazać tego co w sieci.
Fiat zapowiadał wiele rzeczy wiele razy. Nic nie jest pewne, niczego nie wiemy. Skoro zabili Lancie, nie ma powodu, zeby nie zabili Alfy. Owszem, przetrwać może, bedzie wypuszczać co jakiś czas auta typu 4C, jako marka niszowa, sportowa, na ulicach niedostrzegalna. Marchionne juz tyle razy kłamał, zmieniał zdanie, wymyślał, bajał, że nie należy wierzyć w żadne jego słowo.
Skupił się na USA, chciał wykonać skok za ocean i zglobalizować koncern. Udał mu się skok, niedawno do konca przejął Chryslera. I pewnie będzie mógł z tego żyć.
Jednocześnie jednak, Fiat spadł na pysk, praktycznie, poza 500-tką, nie sprzedają się zadne osobowe modele Fiata, Lancia zabita, Alfa ma dwa modele i sprzedaż spadła już dramatycznie. Przypomnę, że Marchionne ogłaszał bodaj w 2010 roku, ze od 2014 roku Alfa ma sprzedawać 500 tys sztuk rocznie, potem szybko obniżył do 400 tys sztuk. Wówczas Alf sprzedawało się troszkę ponad 100 tys...
Dzisiaj, na progu 2014 roku, sprzedaż wynosi około 40 tys sztuk...
To jest grabarz marki Alfa Romeo. Nie rozumiesz kluczowej sprawy: rynek moto jest niesamowicie wręcz nasycony, konkurencja wypuszcza niezliczone ilości modeli, zapycha rynek, walczy o każdego. Alfa wypada własnie z rynku i jak Ty sobe wyobrażasz odebranie kilkunastu markom i firmom klientow?
Absurd totalny.
piękna
Ostatnie czasy dla Fiata nie sa czyms normalnym. Koncern wlasnie pozyskal jednego z wielkiej 3-ki , na ten cel byly przeznaczane pieniadze , dlatego przez ostatnie lata Fiat mocno spowolnil z nowymi modelami. Gdyby to wszystko mialo sie rozleciec nie byloby przejecia Chryslera za takie pieniadze. Sam ten fakt sprawia, ze w koncernie sie duzo zadzialo. Zobaczcie jakie mozliwosci dzis stawia Fiatowi przejecie Chryslera pod katem nowych modeli. Ja tylko chcialbym zeby dobrze rysowali nowe Alfy. Nie traccie wiary :)
Kolego fan nikt nie traci wiary. Naczelny krytykant Marchionne, kolega KRS, ma po prostu już dość zapowiedzi nowych modeli AR, chciałby zobaczyć wreszcie realizację planów, a nie tylko nowe ich ogłaszanie. Tak też myślą inni, którzy obserwują wątek, nie każdy jednak wylewa żółć tutaj na forum, niektórzy rozumieją coś więcej, niźli oczekiwania fanów marki w PL i czekają wypatrując różne njusy i przecieki i je komentując.
FIAT miał w tym roku wypuścić następcę AR159, wypuścić małego SUV bazującego na AR147, a potem wprowadzić małe cabrio, następcę AR166 i dużego SUV, no i wszystko zostało zamrożone jakieś 2 lata temu, gdy pojawiła się możliwość przejęcia Chryslera, bo B. Hussein Obama musiał szukać kupca na Chryslera... no znalazł w postaci FIAT-a. Niestety przejęcie trwało długo i realizację planów nowych modeli marki AR dopiero teraz ruszy.
Musimy czekać na koniec I kwartału, więc czekamy.
Pozdrowienia z PDK, wreszcie mamy śnieg tej zimy! :)
L.
Oby, oby Ludwigus. Tez chciałbym sie mylić.
Nie wiem czy zwrociliscie uwage na "odblaski" na nadkolach nowego 200c... Takie same odblaski sa na 4c. Moim zdaniem 200c to przyszla Alfa. Pytanie tylko czy nastepca 159 czy 166.
Sent from my iPhone
Aaa moze byc aczkolwiek w wakacje w nyc wypozyczalem chevroleta cruze i nie mial odblaskow :)
Sent from my iPhone
nie szpanuj wakacjami w nyc:)
a odblaski faktycznie, są wymagane. Więc raczej to marny trop:)
I jak tu wierzyć że powstaną nowe modele?
http://moto.pb.pl/3538623,8626,fiat-obniza-prognoze
A ja znalazłem coś takiego :
Obecnie Alfa Romeo jest przygotowana na sprzedaż poniżej 100 tysięcy samochodów w tym roku, będzie to najniższy poziom sprzedaży od 1969 r.
Sergio Marchionne, odsłonił nową pięcioletnią strategię Alfy Romeo, otrzyma ona miliardy na finansowanie rozwoju i pełną gamę nowych samochodów. Obecnie Alfa Romeo ma tylko trzy modele są to Mito, Giulietta i 4c.
U podstaw nowej strategii kładzie się znaczny nacisk na zastosowanie napędu na tylne koła, na cztery koła oraz na auta z segmentu SUV. Nowa płyta podłogowa testowana jest we Włoszech i ma udostępniać elementy z układu napędowego opracowanego dla marki Maserati.
Platforma Alfy będzie tańszym odpowiednikiem i zostanie wykorzystana do rozwoju dla przyszłych pojazdów marek Chrysler i Dodge.
Najszybciej z zapowiadanych nowości zadebiutuje model oparty na nowej generacji Mazdy mx-5 ma pojawić się w 2015 roku. Nazwa nie została jeszcze ujawniona ale przypuszczamy, że będzie to Alfa Romeo Spider.
Giulia czyli mały sedan jest spodziewany od dawna i ma być najważniejszym modelem Alfy Romeo. Pierwotnie miał być to pojazd przednionapędowy ale obecnie zmieniono plany i będzie to samochód z napędem na tył. Najszybciej model ten pojawi się w 2015 roku.
Nowy flagowy sedan czyli następca 166 pierwotnie miał opierać się na płycie podłogowej Maserati Ghibli, ale i to okazało się zbyt drogie, więc zamiast tego będzie również wykorzystywać nową płytę podłogową Alfy z napędem na tylne koła. Produkcja zostanie uruchomiona wkrótce po Giulii i ma konkurować w klasie średnich luksusowych sedanów takich jak Audi A6 i BMW 5.
W przyszłości oferta Alfy Romeo będzie zawierać parę modeli coupe, mniejszy z nich pokroju Audi A5 i BMW serii 4, a większy ma być odpowiednikiem aut klasy BMW 6 i Mercedes-Benz E-Klasa Coupe.
Mówi się również o tercecie SUV-ów, najmniejszym z nich będzie kompaktowy crossover oparty na przyszłym Jeep-ie Patriot i Compass. Kolejny z nich ma być odpowiednikiem najnowszego Jeep-a Cherokee. Ostatnim będzie średniej wielkości SUV oparty na podwoziu Jeep-a Grand Cherokee, a stworzony zostanie na nowej płycie podłogowej dla Maserati Levante.
Po wymienionych nowościach Alfa Romeo uruchomi produkcję następcy Mito i Giulietty, które najprawdopodobniej będą dzielić płytę podłogową z przyszłymi modelami Fiata.
Źródło - Motor Authority.
- - - Updated - - -
I to :
Nowa Alfa Romeo Giulia jeśli to faktycznie będzie jej prawdziwa nazwa, jest wciąż w fazie rozwoju, a płyta która będzie jej podstawą jest wewnętrznie określana nazwą "George".
Przewidywania Automotive News Europe wskazują, że nowa platforma o wspomnianej nazwie zostanie przeznaczona da średnich samochodów grupy Fiat z napędem na tylne i na cztery koła.
Niewielka grupa inżynierów pracuje obecnie nad nową Alfą Romeo Giulia w fabryce Maserati w Modenie, pod kierownictwem Philippe'a Krief-a, a prace nadzoruje Harald Wester . Wszystko na to wskazuje, że nowa Alfa Romeo Giulia prezentować będzie zdecydowanie sportowe zacięcie z silnymi wpływami stylistyki Maserati Ghibli .
Giulia, będzie produkowana najprawdopodobniej w zakładach Cassino na południu Włoch, w wersji sedan i kombi.
W zakresie silników, nowa Alfa Romeo Giulia będzie miała jednostki opracowane przez Ferrari, w tym 1.6 V6 Turbo jak i również w technologii hybrydowej z ERS.
2015 ma być rokiem debiutu nowej Alfy Romeo Giulia, ale oficjalne potwierdzenie ma pojawić się dopiero w maju 2014r. gdy Sergio Marchionne przedstawi nowy plan biznesowy.
Nazwą "George" Alfa chciała uczcić postać swojego ostatniego mistrza Tazio Giorgio Nuvolari, który z Alfą Romeo odnosił swoje największe zwycięstwa w wyścigach w latach 30-tych ubiegłego tysiąclecia.
Źródło - Omni Auto.
Jeżeli tak to będzie wyglądać to jestem jak najbardziej ZA. 2015 to będzie rok przełomowy dla całej tej marki. W koncu napęd na tył ahh.