Witam, jest jakiś sposób na wyciągnięcie akumulatora
z ww silnika bez odpinania rury dolot ---> ic?
Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka
Printable View
Witam, jest jakiś sposób na wyciągnięcie akumulatora
z ww silnika bez odpinania rury dolot ---> ic?
Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka
Pół roku temu wymieniałem aku. Bez demontażu rury chyba niemożliwe.
Pokażcie jakąś fotke bo coś nie chce mi się wierzyć żeby w 2,4 dało się normalnie wyjąć aku a w 1,9 trzeba takie cuda robić .
Nie wyciągniecie aku bez odpięcia dolotu...
- - - Updated - - -
Należy pamiętać o małej skrzyneczce bezpieczników, której nie odepniecie bez zdjęcia rury.
Pytanie dotyczy silnika cf2 105 wiadomo że w innych silnikach jtd rura jest inaczej ukształtowana, dlatego niech wypowiedzą się właściciel tej właśnie jednostki napędowej.
Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka
Łojeja, jest troszkę gimnastyki, ale da radę wymienić bez demontażu ;)
U mnie w 2.4 cf2 bez problemu wyciagam akum, ewentualnie można wymontować blache z przekaźnikami i wtedy aku wyjedzie w stronę przodu samochodu.
Witam nieraz wyciągałem aku bez ściągania rury po odkręceniu klem wysuwasz go w stronę bezpieczników i ostro do góry jedną stroną potem sam wychodzi mowa o 1.9 105km cf2 pozdro
Ja tam nie widze problemu, każdy wyciąga jak tam chce, ja odpinam rurę i też wyciągam.
Przy odrobinie gimnastyki można spokojnie wyciągnąć aku bez odpinania tej rury :)
a ile to roboty odpiąć rure dolotu?? jedną opaskę poluzować i rure odgiąć to aż tyle roboty?? wiecej czasu zajęło wrócić do domu i napisać tego posta niż zdemontować i zmontować z powrotem tą rure od dolotu...
2 min wymiana aku pod slkepem