Witam miał ktoś może blow offa w takiej jednostce?? Oplaca się? ? Co to daje poza dźwiękiem? Pozdrawiam;)
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Printable View
Witam miał ktoś może blow offa w takiej jednostce?? Oplaca się? ? Co to daje poza dźwiękiem? Pozdrawiam;)
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Blow off w wolnossącym silniku, w jaki sposób miałoby to działać?
Tutaj jest info
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=44151
Czyli to ze silnik ma turbo nie znaczy ze można dołożyć blow??
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Twój ma turbo?
A przeczytałeś może kolego co to jest blow off? To ci przypomnę, blow off to zawór UPUSTOWY TURBINY.
Już był kiedyś taki jeden...( już mi się nie chce po forum szukać ) co się upierał, że ma uturbione 2,2 jts.... i co ważne... SERYJNIE !!!
No no, ciekawie się robi na forum LOL
Proponuje założyć gwizdek na wydech ... http://www.youtube.com/watch?v=hMK2RQN1B4U
Ewentualnie coś takiego
http://www.youtube.com/watch?v=00LPlHDP98Q
Ja tam polecam:
https://www.youtube.com/watch?v=FmNolu_ZUpk
Ajj kolego wyżej mnie ubiegł :P
kiedys kolega zalozyl blow off do jts'a to wydmuchalo uszczelke pod glowica
Nie no, zakładam dętkę!!!!!!!!
Blow off to krótko mówiąc samo zło lecz reakcja każdej panny do 22 wiosny bezcenna :cool::cool::cool:.
Hahaha ;D
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
też chciałem proponować dętkę :D
https://www.youtube.com/watch?v=-LkEyXr5dt4 :D
Czemu samo zło? Oszczędza turbinę, dla mocno uturbionych aut to wręcz niezbędne urządzenie ;)
Jak moze zaklocic przeplyw, skoro nie da sie zamontowac blowoff do wolnossacego silnika :D
Nie no spoko :) tylko ze wtedy to nie bedzie blowoff tylko cos co mialoby go przypominac.
Jak to mawia moj kolega: "nachyl sie i biegnij- sciana sama cie znajdzie" :)
Tak krótko mówiąc ECU dostaje informacje z przepływomierza o ilości powietrza w układzie i na tej podstawie daje dawkę paliwa. Wszystko jest w porządku kiedy jest zamontowany zawór , który upuszcza powietrze w momencie zamknięcia przepustnicy do układu dolotowego. Kiedy w układzie jest zawór atmosferyczny nadmiar powietrza idzie w atmosferę. ECU tego nie wychwyci oczywiście i silnik leci na zbyt bogatej mieszance. Co za tym idzie wypalają się zawory, katalizator, zwiększone zużycie paliwa. Ale wiedząc o tym wszystkim i tak zamontowałem taki zawór w mojej Subarynie :cool:.
Zło przecież może być dobre :D
Masz gdzieś fotki swojej S?
Przedstawie ją w stosownym dziale ale na szybko:
Załącznik 120944Załącznik 120946