mam problem musze wymienić klocki z tyłu i mam problem z wyborem moze ktoś coś poleci sprawdzonego
ostatnio wymieniłem na trw i sie okładzina odkleiła haha
więc jak ktoś moze coś doradzić to bede wdzięczny
dzięki i pozdrawiam Rufik :)
Printable View
mam problem musze wymienić klocki z tyłu i mam problem z wyborem moze ktoś coś poleci sprawdzonego
ostatnio wymieniłem na trw i sie okładzina odkleiła haha
więc jak ktoś moze coś doradzić to bede wdzięczny
dzięki i pozdrawiam Rufik :)
ja mogę ci polecić ferrodo. Miałem i nie było do czego się przyczepić.
Jeśli nie traktujesz auta wyczynowo to załóż obojętnie jakie. Na tyle to nie ma aż takiego wpływu. Swoją drogą ja od 3 lat mam tyle trw i nie ma się do czego przyczepić, pomimo faktu iż zostały przypalone zamarzniętym ręcznym :D
jak się nie ścigasz to każde będą dobre,
http://allegro.pl/klocki-bosch-tyl-a...964268475.html
nadają sie ??
Ja tam bym kupił TRW- sam stosuje od lat i polecam, ale tych nie chcesz. To poszukal bym firmy ferodo.
http://allegro.pl/klocki-ferodo-alfa...960189253.html
Znana i ceniona marka. a bosch to robi pralki, lodowki, wiertarki, sokowirowki, nawet loda by zrobili jakby im zapłacić :sarcastic:- i wszystko na czym idzie zarobic- dał bym sobei siana z takimi krzakami. Ja mam pralke, mlynek do kawy bosch i czajnik- dają radę polecam:)
Ale to tylko moje zdanie.
Każda 166 nieważne jaki rocznik i silnik na tyle miala takie same zaciski takze do wyboru do koloru masz tych klockow.
Nie chce zakładać nowego tematu więc podczepie się tutaj..
Mam u siebie klocki TRW, alfa słabo hamuje mimo, że mają okładziny - Kilka hamowań z dużej prędkości i hamulcy nie ma prawie wcale.
Wcześniej jeżdżąc Maryśką 2.4jtd takiego problemu nie miałem z porównywalnymi prędkościami
Kaac bo jtd to nie wyscigówka:) To ciezka krowa i z tymi seryjnymi grabkami to cudów nie oczekuj- do normalnej jazdy wystarczaja a jak lubisz pociskac to załóż sobie brembo 4 tłoczkowe i klocki ferodo ds performance czy jakos tak. Wymień dla spokoju płyn hamulcowy bo może jest już stary i porządnie odpowietrz układ. Nic wiecej chyba nie wyczarujesz na tych bendixach. Brembo warto załozyc dla samej prezencji- samo patrzenie na te zaciski ( w kolorze czerwonym) wzbudza respekt:D
Masa JTD nie jest wiele cięższy od np TS... a hamulce mają takie same(nie mowimy o brembo)
Moze kolega traci siłę hamowania przez właśnie stary płyn hamulcowy, albo zapowietrzony układ.
Ja w swoim Ts nie wymieniałem tarcz bo były w miarę równe a jeździłem na TRW (przód) i Delphi (tył)- wymieniłem plyn na zwykły DOT i odopowiednio odpowietrzyłem
Alfa hamowała bardzo dobrze jak na takie gabaryty i byłem zadowolony
Tak ale przednia oś w jtd jest chyba trochę bardziej dociazona klekotem:) w sensie że silnik musi być trochę cięższy od ts. Ale zgadzam się z Tobą konrad, że bendixy daja radę. Tylko że kac pisze że trochę jej podgrzal hamulce - kilku krotnie z wyższych prędkości:) może zagotowal płyn i tyle.
:beer:
Taki z tego wniosek właśnie :D
Niestety seryjne hamulce nie są wyczynowe :P
A diesel od 2.0TS jest tylko o 70kg cięższy także to nie tak wiele na taką budę :D
Lubię sobie pociskać dla dobra silniczka raz na jakiś czas.
Daję Ci przykład.
Wyjeżdżam/prosta 170, niedaleko przejazd, do 100 po chwili do 30.
Przejeżdżam i lecimy 140/150/160 łuk - 120, lecimy dalej moja działka 140 zwalniamy do 0 (Oczywiście hamulec nie w podłodze)
Odcinki między hamowaniem, a przyśpieszeniem dość krótkie.
to sobie brembo z przodu załóż, tylko wtedy każde klocki tylko nie Trw bo do brembo się nie nadają
ano więc kupiłem jakieś sportowe na tył w kolorze czerwonym :P
cena w hurtowni u znajomego 50 zł a że na recznym nie wchodze w zakręty to myśle że mi wystarczą ale przy wymianie przodu skusze sie na coś lepszego
dzięki za info i dobrych hamulców :)
Za 50zl to one takie sportowe jak reklamy w polsat sport :p
Czerwone sa? Sa. Wiec sportowe czyli szybsze. Znaczy wolniejsze :)
dobre bedą do recznego w sam raz :) a bosch kosztował 70 :)
ale podobno te leprze a mnie tam rybka
ja bosha nie lubie i nie założe wiecej
W kazdym aucie pyliły i piszczały