Witam, Mryga mi kontrolka od grzania świec żarowych po odpaleniu silnika, przez około 15 sekund. Nie piszcie, że tematów było dużo bo nie znalazłem tam rozwiązania. Wszystkie świece żarowe zostały wymienione a problem nadal ten sam.
Printable View
Witam, Mryga mi kontrolka od grzania świec żarowych po odpaleniu silnika, przez około 15 sekund. Nie piszcie, że tematów było dużo bo nie znalazłem tam rozwiązania. Wszystkie świece żarowe zostały wymienione a problem nadal ten sam.
było słabo szukałeś
sterownik świec
Mam taki do sprzedania , tanio :)
Na poczatek zamiast wymieniać sterownik to po prostu podmien akumulator na 100% sprawny.Nie sugeruj sie tym,że Twój jest dobry bo samochód Ci zapala bez problemu.To bardzo częsty powód mrugania kontrolki.
Przyczyną może być również bezpiecznik 60A znajdujący się przy klemie akumulatora , nie do końca dobrze działająca wiązka elektryczna odpowiedzialna za grzanie świec ( może "gubić " gdzieś prąd ) . Ale tak jak kolega wyżej , najpierw zająłbym się akumulatorem , a dopiero później szukaniem winy gdzie indziej .
Pozdrawiam. :)
Witam, odświeżam temat gdyż komputer wykazał mi błąd P0683 centralka podgrzewania wstępnego, i jako, że koledzy z forum z tym samym błędem wymienili przekaźnik i nadal było to samo mam pytanie czy ktoś z okolic Wrocławia mógłby się spotkać i użyczyć swojego przekaźnika w celu sprawdzenia czy to to..? ;/
Tak jak mówiliście, wymieniłem przekaźnik i nic.. Błąd występuje nadal wszystko bez zmien.. :/ Poradźcie coś :/
A bezpiecznik i połączenia sprawdziłeś?
ja obstawiam spalone świece, mam to samo i juz czekaja na wymianę
a patrzyłeś czy kable wchodzące na świece nie trzymają zbyt luźno ?
U mojego kumpla tak było... wymiana kabli pomogła.
Nie sprawdzałem, sprawdze na weekend i dam znać. Dzięki za pomysły. :)
Panowie, a co z grzałką filtra paliwa? Przekopywałem się kiedyś przez ten temat i pamiętam, że było coś takiego... W moim przypadku świece mam ok, kable i elektrykę też, mimo to co jakiś czas pojawia mi się ten błąd.
Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
Świece wymieniłem wszystkie, caly komplet i przekaźnik. Sprawdze kable i dam znać.
Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m przy użyciu Tapatalka
Jak nie zadziała, to pomierz sobie wszystko dokładnie. Sprawdź sobie świece (nawet nowe) pod względem oporu. Oczywiście kable. Jest jeszcze kwestia czy włącza się grzanie wtórne (do 50 stopni). Tu są dane i rozpiska http://www.conmir.pl/diagnostyka-ukladu-swiec-zarowych/
Kabli niestety nie miałem jak sprawdzić, jeśli ktoś mógłby mi z kolegów z forum sprawdzić byłbym wdzięczny ;)
Jednak sprawdziłem świece (wszystkie nowe) i okazało się, że jedna jest spalona..:/ Wymieniłem ją usunąłem błąd odpalam i dalej to samo :/ co dalej Panowie? :/
No ja świece wymieniłem już, więc chyba też musze teraz odwiedzić elektryka.. :/
Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
Odświeżam, gdyż zauważyłem, że autko na zimnym silniku pali bez żadnych problemów "na tyk" a jak jest ciepło około 20 stopni i więcej ma problemy z odpaleniem.. rozrusznik kręci i kręci aż załapie.. więc o co chodzi? :/ jakieś czujniki od temperatury?
a z tym to wielu ma problem i jeszcze konkretne rozwiązanie się nie znalazło;(
Na ogół problem z odpalaniem na ciepłym, to kłopot z czujnikiem położenia wału lub wałków. Częściej ten pierwszy. Nie zawsze jest to sygnalizowane błędem. Jeśli nie to, to w niektórych przypadkach pomaga nieznaczne podniesienie dawki startowej w przedziale +10 - +20 stopni.
Trochę źle określiłem problem, mianowicie nie mam problemu z odpaleniem jeśli silnik jest ciepły tylko gdy na dworze jest cieplej około 20 stopni. Bo gdy silnik jest już ciepły to pali bez problemu.