Poszukuję silniczka do dachu automatycznego do Spidera.
Jeśli ktoś ma jakieś info, to baaardzo proszę o pomoc :)
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=125671&stc=1
Printable View
Poszukuję silniczka do dachu automatycznego do Spidera.
Jeśli ktoś ma jakieś info, to baaardzo proszę o pomoc :)
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=125671&stc=1
zawsze możesz poszukać też firmy która dorobi koło ślimakowe na wzór tego
a najlepiej ,żeby je dorobili z bardziej szlachetnego materiału,:) i masz na wieki
podobny mechanizm jest w silniku wycieraczek
Wiem, że można by dorobić, ale od tego coś odpadło jeszcze, oderwało się, więc nie mam na wzór 100%....od wycieraczek- sam piszesz - podobny, nie taki sam, czy nie?
Nie dachu tylko rygli możesz zwalniać ręcznie ale tylko po zamontowaniu tego silnika , kupić to cholerstwo jest praktycznie nie możliwie, przerabiałem temat kilka dni temu, też mi padł ale go reanimowałem, usterka elektryczna mechaniczna to duży problem, jest jeden silnik w GB na ebayu, jak jesteś zainteresowany to wyślę link cena zakupu to 200 funtów.
pozdr.
Witam, czy byłby ktoś łaskawy i wysłał mi fotkę jak ten silniczek wygląda nieuszkodzony? Tylko o to proszę. Wtedy dałbym komuś do dorobienia tą zębatkę, odlania z jakiegoś mosiądzu np, wtedy nigdy już się nie wykruszy.......
Tylko tak jak już pisałem, był tam jeszcze jakiś czarny element.....
http://allegro.pl/zebatka-silnik-sil...421495503.html to chyba to ale nie jestem pewien
Dziękuję bardzo. Wiecie co, ja to mogę dotoczyć, z mosiądzu , żeby mi się już nigdy nie rozwaliło. Ale chodzi o to, że na tym był jeszcze jakiś czarny element, który też się rozwalił, a nie mam go...... Jakby ktoś miał możność wykręcenia swojego silniczka i pyknięcia foty tego elementu. Dam 100zł zaufanej osobie za tą fatygę, serio. Nr konta i lecimy ;-)
czesć, mam podobny problem. gdzie najlepiej podjechać z tym w Wawie? nie chcę sam nic ruszać bo nie umiem;)
Dobra Panowie. Temat przerobiłem na lewą stronę... Kupiłem w UK zębatkę za 60 funtów, okazała się lipna (miała nieodpowiednie parametry konstrukcyjne) – nie wiem jakim cudem ten gość wciąż to sprzedaje – kółeczko po kilku otwarciach-zamknięciach zaczyna "przepuszczać". Rozsierdziło mnie to niemiłosiernie i postanowiłem, że zrobię ją po swojemu, jako, że posiadam odpowiedni park maszyn, a do zakupu z UK skłoniło mnie wyłącznie lenistwo. Zębatkę dorobiłem z odpowiedniego materiału, dorobiłem również dwie tulejki do mechanizmu ślimakowego (jedna była już wyrobiona, na drugiej producent... zaoszczędził i jej po prostu nie było), dzięki czemu ślimacznica nareszcie ma odpowiednią sztywność i nie ma szans przepuścić zębów.
Rozwiązanie jest gotowe. Wkrótce pojawi się osobny post z dokładnym opisem naprawy (mam obszerną fotorelację), natomiast już teraz kieruję zainteresowanych naprawą do mnie. Naprawa ze strony zainteresowanego polega na przekazaniu mi kompletnego silnika do regeneracji. Kompletny, zregenerowany i poprawiony względem oryginału silnik wraca do właściciela. Istnieje również możliwość zajęcia się tematem kompleksowo u mnie w firmie w Krakowie.
UWAGA! Nie podejmuję się sprzedaży samej zębatki, ze względu na konieczność dorobienia tulejek, aby mechanizm działał jak należy.
Kwota za naprawę wynosi 650zł brutto. Na wykonaną naprawę udzielam rocznej gwarancji, wystawiam FV 23%
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu mailowego: piotr.budkowski@nuko.com.pl lub telefonicznego 533 315 433
cześć, muszę się zająć swoim silniczkiem i tu się pojawia pytanie - jak go wyjąć żeby potem włożyć?:D Odkręciłem śruby mocujące silniczek do karoserii, ale nie wiem jak odczepić te 2 stalowe linki żeby nie narobić zamieszania... z góry dzięki za pomoc.