Pora coś usprawnić w mojej alfie i zastanawiam się czy warto wymienić na coś takiego jak na zdjęciu
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=127653&stc=1
Gość chce 150 zł za takie coś :P
http://allegro.pl/rura-waz-dolot-int...109353028.html
Printable View
Pora coś usprawnić w mojej alfie i zastanawiam się czy warto wymienić na coś takiego jak na zdjęciu
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=127653&stc=1
Gość chce 150 zł za takie coś :P
http://allegro.pl/rura-waz-dolot-int...109353028.html
Jedź do ASO kup gumową w tej samej cenie i wymienisz za rok ... Mam założoną u siebie, zdecydowanie mniejsza turbo dziura z dołu
Kwasówka lepsza bo nie puchnie przy większym ciśnieniu.
Przy wymianie gornej rury jest wrazenie mniejszej turbo dziury? Czy przypadkiem nie trzeba wymienic gornej i dolnej zeby zmniejszyc turbo dziure??
Tak się powinno robić jak już to wszystkie rury wtedy jest efekt odczuwalny.
Skąd żeś Ty się urwał :D Przecież cały wątek jest: http://www.forum.alfaholicy.org/uslu..._kwasowka.html
Mam, używam i polecam, tak jak już napisano rura z kwasówki nie pracuje więc samochód trochę lepiej się zbiera.
ja u siebie owinąłem te rury gumowe srebrną taśmą wzmacnianą z taką siatką sznurkową, efekt taki że turbina łapie dobre 500obr prędzej ;)
Tuning ala mcGyver
Jeżeli autem chcesz jeździć dłużej, to zdecydowanie warto zainwestować.
Misiek to prawdziwy wirtuoz!
A ja powiem tak - jeżeli musisz zmienić rurki to ok. Tylko kup sobie długie łączniki, albo potnij starą rurę. Te krótkie lubią powodować problemy i rurki spadają (czy tam są wypychane). Zmniejszenie turbo-dziury też jakieś gigantyczne nie jest - w porównaniu do 12-letniej gumy z pierwszego montażu poprawiło się o 250-300 obrotów. Odczuwalnie, ale bez przesady. Teraz po montażu ori-gumowych nówek turbo-dziura jest taka sama jak przy kwasówkach. Jeżeli nie musisz zmieniać to... szkoda kasy wg mnie.
Kwasówki od miśka mają jedną zaletę wg mnie: cenę. Góra i dół, nawet z kompletem łączników i opasek, jest cenowo zbliżona do jednej gumowej rury. Więc zysk w kasie jest odczuwalny.
Rury metalowe polecam ... tylko proponuję od razu dokupić nowe łączniki silikonowe i porządne opaski (takie szerokie na śrubę skrecane) ... można to na starych gratach poskładać, ale zawsze ta stara guma swoje ma już przejechane, a nagły brak mocy przy wyprzedzaniu albo gdzieś w trasie nie jest niczym przyjemnym ;) Mam jeden niewymieniony łącznik u siebie i własnie ostatnio mi strzelił na A4 ;)
Ja miałem wymieniony i co prawda mi nie strzelił, ale spadł z IC. Potwierdzam - przy wyprzedzaniu zawał gwarantowany.
a wyjęcie aku przy rurze metalowej, jest możliwe? gumową można odgiąć lekko ale co z metalową?
Z wyjmowaniem aku i jest kicha, ale nie wyciągasz go przecież codziennie.
codziennie nie:)) ale raz w roku czemu nie? da sie?? no nie wiem, wymienić na nowy albo podładować stary, zawsze jakiś powód moze być aby wyjąć...
A da sie spuscic olej bez odkrecenia oslony pod silnikiem?no nie ,i czy to jest powod aby jej nie stosowac?
I co do zalożyciela tematu,owy gościu wykonal rurki jak chciales i sie nie odzywasz.
Jak sie nia da spuscic oleju bez zdejmowania oslony jak sie da... :P filtra tylko nie wymienisz bez sciagania, spust przeciez jest poza oslona.