Czy sprezyny z 147 JTD beda pasowac do GT JTD
jesli tak to czy wybrac
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-...129972013.html
czy tez dolozyc ok 70zl i kupic
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-...168069434.html
Printable View
Czy sprezyny z 147 JTD beda pasowac do GT JTD
jesli tak to czy wybrac
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-...129972013.html
czy tez dolozyc ok 70zl i kupic
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-...168069434.html
same sprężyny jak chcesz iść mocno w moc ? gdzie tu sens ? ;)
Dobra odkopie temat z czeluści....
Jakie sprężyny będą lepsze, Vogtland czy Eibach? Zależy mi na obniżeniu tak -30,ale nie na mega twardych sprężynach, że pogubię plomby.
Eibach
Jedno jak i drugie będzie ok
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie mam porównania Vogtland vs Eibach, mogę jedynie odnieść się do tych drugich, mam taki zestaw w 145, wymieniałem na nowe bo tez takie fabrycznie miałem w Edizione Sportiva i jest twardo, nie dramatycznie twardo ale skok jest inny bardziej agresywny, krótszy, sprężysty. Auto bardzo fajnie się prowadzi, na codzień mordęga bo nie chcesz liczyć studzienek czy dziwnych wybrzuszeń na drodze a takie zawieszenie daje poczuć wszystko. Ale mój samochód ma być bardziej weekendowy, i zależy mi na oryginale niż komforcie w tym konkretnym przypadku. -30 mm jest optymalne nie wiem czy Vogtland tez ma tyle czy mniej. Na pewno to dobra marka uważam ze nie odczujesz istotniejszej różnicy jeśli idzie o sam komfort bo to nie są stricte sprężyny na tor, twardość powinna być akceptowalna.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Podpinam się pod temat, mam zamontowanego eibacha lecz dla mnie za miękki i za nisko, czy do fabrycznych amorów można dać coś niżej czy wymiana kpl ?
gwint sobie kup albo eibach sportline, on juz ma -40
Nad gwintem myślałem ale to już koszty , boje się o amory przy za dużym obniżeniu dlatego pytanie czy nie zrobi się zawias jak sprężynka ze będzie skakać na każdym dołku jak szalony
Oczywiście ze tak. Jak dasz niższe sprężyny to amor dostanie. A widzę ze zależy ci na glebie to pomysl może o ta technik albo myśli o mts technik. Wieswagenowcy i hondziarze chwala sobie ten zawias natomiast wsrod alfaholikow nie jest już tak popularny. Cena tez nie zabija. No chyba ze komplet markowego zawieszenia sportowego już z amorami w komplecie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jaja sobie robisz? nikt normalny tego syfu nie chwali. chwalą tylko ci, którym żal dupę ściska jak mają wydać na normalne graty...
czytasz po forach... a jechałeś kiedyś w aucie z takim gwintem?
mts to śmieć, kiedyś w pierwszym aucie miałem gwint ta technix był wytrzymały ale co z tego jak to był po prostu beton dosłownie...
Na forach to kiedyś z siewcą napisałem co za brednie piszą, a banda chłopów łyka to Reksio szynkę.
MTS to taki beton, że wybierania czegokolwiek to to ni ma, a patrząc na opinie to ja kupiłem ISC i droższe 3 razy od MTSa, a takie samo gówno.
Były właśnie opinie ze twardo jest
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ja miałem okazję się przejechać w takim aucie, jedno z mts drugie z ta. lepiej byłoby uciąć jeden zwój ze zwykłej sprężyny...
Jak już gdzieś pisałem moim marzeniem jest gwint AP. Może kiedyś jak już nie będzie tyle jeździć.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Powiem ci tak, ja w lutym zakupiłem Gwint ISC do Niemca, wsadziłem przed trzema miesiącami, przed dwoma tygodniami wywaliłem go z auta i założyłem B8 i Eibacha.
I na ISC zrobiłem w 3 miesiące 2 tysiące kilometrów i straciłem cała radość z jazdy tym autem, teraz na B8 przez dwa tygodnie 1700 kilometrów i znowu buła mi się cieszy- wybieranie to poezja.
Przejedź się na AP i wtedy zobacz cy ci pasuje, bo kupowanie w ciemno to się na kant dupy nadaje- ja już gwintu nie planuję w żadnym moim aucie
No własnie, dlatego kupiłem w końcu sprężyny eibacha pro kit -30mm do amorów bilstein b4 na przód i Monroe na tył. Powiedziałem sobie, że jak wykończe swoje amory, to albo dokupię nowe amory bilstein b8 ewentualnie kayaby albo ewentualnie gwint AP. Zobaczymy, czy będę potrzebował jeszcze niżej, czy taka wysokosć mi wystarczy. Zobaczę też jak ogólnie się jeździ, czegoś będzie mi brakowało. Reasumują, jestem zadowolony że kupiłem te sprężyny, bo właśnie bałem się trochę niewiadomej, a eibach jednak daje tę nutke pewnosci. Montaż w tym tygodniu. Zrobie foty przed i po, zobaczymy po ułożeniu jak to będzie wyglądać.
Może ryjek Alfy ci na początku być wyżej niż tył, ale spokojnie to się układa z czasem. Ale niekoniecznie, nie wiem o co chodzi, bo jedne ma klin od początku, a u innych jak ja z czasem opada
Ja mam dwa auta na B8 i Eibachu i dla mnie sztywno, ale naprawdę dobrze to sie to trzyma, dziś w zakręcie, gdzie ISC mi szalało przy 170, miałem 180 z hakiem i jak po sznurku :D
kylo1986, dziwna sprawa z tym Twoim ISC... Jak to było poustawiane? Próbowałeś to zareklamować?
Wracając do tematu sprężyn. Myślałem na vogtlandem bo nawet są tańsze ale obniżają bardziej . -40 to minimum, a -30mm nie widziałem w sklepach. Wydaje mi się ze producent tak przyzwoity jak Eibach-wyczytałem wiele pozytywnych opinii tak jak i o eibachu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk