Witam:
Mam problem z wibrujacymi przewodami paliwowymi zaraz po wymianie filtra marki Filtron ??
Witam:
Mam problem z wibrujacymi przewodami paliwowymi zaraz po wymianie filtra marki Filtron ??
Sprawdzałeś mocowanie filtra i przewodów? Coś musiałeś przesunąć. Marka filtra nie ma tutaj znaczenia.
Montowałem 2 filtry i pojawia sie ten sam problem a jak zamontowałem stary ten co był problem zniknoł ....Filtr zamontowany dobrze w opasce i nie da sie inaczej go zamontowac dotyczy to przewodu od silnika do filtra
Mam to samo , na opaskę go (przewód) do karoseri
Jambo to nie jest zbyt dobre rozwiazanie ......... bo pompa moze tego po czasie nie wytrzymac i wtedy lipa ja ogolnie obstawiam ze cos nie tak jest z przewodem badz oringami w srodku na koncówce przewodu gorzej jak to elektrozawór w pompie :(
Że to się stało po wymianie filtra? Wątpię. Prędzej właśnie mogłeś uszkodzić złącze przewodu.
Magil czyli co ?? zaleczas wymiane przewodu?? jestem juz zielony co moze byc nawet w servisie nic nie wiedza :(
Nie miałem nigdy takiej sytuacji. Jeśli na starym filtrze jest OK, zakładasz nowy i pojawiają się wibracje to na moje oko (jeśli montujesz oba filtry tak samo - prawidłowo) coś nie tak z nowym filtrem.
Jakiej marki jest ten nowy? Sprawdzałeś czy np króćce mają taki sam rozstaw, nie są wygięte itp?
Na starym filtrze tez sie pojawiło tylko w momencie zmiany biegu jak obroty spadają .....więc filtr już odpada :(
Panowie problem rozwiązany :) winny był przewód :) paliwowy lub jego końcówki : Pozdrawiam
Ostatnio miewałem właśnie Filtron. Dzisiał byłem na zmianie i szczerze mówiąc nie popatrzyłem, co mi tam wrzucili. Sprawdzę jutro bo i tak po zmianie muszę te opaski od nowa pozakładać !
Witam :) problem rozwiązany winny był przewód paliwowy :) uszkodzone zapadki na końcówkach w przewodzie :) Pozdrawiam
Problem rozwiązany winny przewód :)
Rozumiem, że mam przewód do i z filtra mocniej docisnąć na te króćce od filtra (te wystające rurki z filtra na które zakłada się przewody)? A trytytki zaczepić o obejmę filtra?
Chodzi o naprężenie końcówki przewodu na filtrze żeby przestała wibrować. Nie pamiętam już jak ta końcówka dokładnie wygląda, ale zerknij czy nie ma w niej oringu - może się wygniótł i dobrze nie trzyma, wtedy wystarczy wymienić taki oring / uszczelkę.
I rozumiem, że przez brak czy uszkodzenie tego oringu przewód wpada w rezonans i po rurkach od klimy dźwięk dostaje się do wnętrza auta? Gdyby oring był uszkodzony to by paliwo nie wyciekało? Przecież pompowane jest pod ciśnieniem. A z tym przenoszeniem drgań na rurki od klimatyzacji to przeczytane z inne go wątku.