-
P1191/p1192
Taka sytuacja- stoje na światłach, zielone lekki but 1,2 i ..."go to dealer". Auto zgasło dotoczyłem sie na podjazd i po probie odpalenia rozrusznik kreci ale silnik nie zapala. Odpiecie aku na chwile nie rozwiazało problemu. Po podpieciu pod kompa dwa błedy takie jak w temacie P1191/2. Dodam że jechalem na rezerwie. Po dolaniu 10 l z banki nic sie poprawiło. Czyżby regulator ciśnienia paliwa się zblokował ?. Jakieś sugestie?
Wysłane przez Tapatalk
-
Albo regulator do czyszczenia lub wymiany. Ewentualnie lejący wtrysk, albo pompa paliwa umarła.
Generalnie ten błąd dotyczy ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Poszukaj po kolei.
-
dobrze widze że cena tego regulatora waha się w granicach 400 zł ?
-
Zależy od silnika chyba. Ja płaciłem 250 zł za nowy Boscha
-
Sholowałem dziś Kapryśną Panią. Bład wykasowałem i po włączeniu zapłonu znowy kontrolka silnika zaświeciła. Czyli najprawdopodobniej regulator już padł bo generuje bład już przed odpaleniem. Dobrze rozumiem ? Pompka ze zbiornika ładnie tłoczy paliwo dodam :) także jedna sprawa z listy skreślona.
Wysłane przez Tapatalk
-
Wydarłem ten regulator. Zasyfiona siateczka była jak jakimś "kamieniem" sitko w kranie. Po oczyszczeniu okazało się że siteczko jest pęknięte wzdłuż. Jakim cudem ? Wrzucam zdjęcie http://www.forum.alfaholicy.org/imag...014/05/396.jpg
Wysłane przez Tapatalk
-
Ma ktos na sprzedaż ten regulator ?
Wysłane przez Tapatalk
-
-
Dobra
Wysłane przez Tapatalk
-
Kończąc temat winny był regulator w którym padła cewka. Może się potomnym przyda ta informacja.
Wysłane przez Tapatalk
-
-
Gdzie ten regulatro sie znajduje ?????
166 2,4jtd 2005
-
w pomnie Common rail za nią z tylu jest przykręcony na 2 lub 3 śrubkach
-
panowie, a malfunction 11, co to? pojawia się, jak auto dłuzej stoi, dwa, trzy dni, podczas odpalania, na ekranie wyświetlacza, auto odpala, ale nie tak hop siup. Jak jezdzi normalnie auto, stoi dzien czy parę godzin, tego malfunction 11 nie ma.
-
Hej! u mnie sprawa wygląda tak... po dużych mrozach wywaliło mi ropę z pod ktorejś głowiczki na pompie CR zdemontowałem ją we własnym zakresie uszczelniłem wszystko zrobione z głową,
auto po odpaleniu działa odpala na dotyk na biegu jałowym cisnienie dobija do 290/300 (mierzone/zadane) natomiast pod obciążeniem czyli gwałtowne przyspieszenie wywala właśnie te błędy P1192 P1191. zalana nowa ropa wymieniłem ponownie filtr paliwa założony inny sprawny regulator ciśnienia i dalej to samo. Ma ktoś jakis pomysł co sprawdzić ?
-
A jak sprawdzić miernikiem czy regulator jest sprawny? Rezystancje,amperaż?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
-
Anakin - i jak rozwiązałeś problem? Mam taki sam case w mojej Alfie.
-
Wymontowałem jeszcze raz pompę CR i oddałem do serwisu na regenerację, jak się okazało któraś głowiczka miała wadę... ponadto została wymieniona rolka wałka pompy, stara miała już oznaki zużycia (suche paliwo) tak więc u siebie problem rozwiązałem naprawa tej pompy, jeśli nie jesteś swojej do końca pewny wymontuj i daj na sprawdzenie w razie czego wykluczysz ten element.