Siema,
Bawił sie ktoś z Was w air ride w 159/brera ?
Ciekawi mnie czy są jakieś zestawy czy trzeba robić ostra rzeźbę.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Printable View
Siema,
Bawił sie ktoś z Was w air ride w 159/brera ?
Ciekawi mnie czy są jakieś zestawy czy trzeba robić ostra rzeźbę.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
A co to takiego??
http://www.airride-system.pl/
Tu na zamowienie Ci zrobią do 9...
Sam mam ochote na air ale nie wiem jak sie to zachowa w trasie np 180km/h...
A tam w trasie ...
Lans na dzielni u ziomkow sie liczy
A ze czasem nie da sie jechac i wszyscy za toba beda skazani na twoje ograniczenia ? A co tam ! Niech gnija i nie trab pojebie bo jade na glebie ...
A reszte uzytkownikow drogi mam w dooopie :mad:
Tak to czasem wyglada niestety :thumbdown:
Swojego czasu pisałem do mapeta w sprawie air rida, jeszcze nie robił i z tego co pamiętam koszty spore, nie chciałem być doświadczalnym królikiem.
I jak ktoś pisał, bałem się tego w trasie przy szybkich prędkościach. Jedynie fabrycznie coś takiego bym zamontował a nie coś od mietka.
http://www.waiss.pl kuzyn robi coś polecam
Hehe lepiej bym tego nie ujął. Nie do końca rozumiem ideę air ride w polsce gdzie drogi są dziurawe jak ser szwajcarski. Dwa tygodnie temu robiłem wycieczkę przez polskę, objechałem pięć województw i wychodzi na to że na podkarpaciu mamy rewelacyjne drogi w porównaniu do tego co dzieje się w innych zakątkach naszego kraju. Piotrków Trybunalski, Kalisz, to jakaś masakra... Poznań, też lekka tragedia, Wrocław centrum miasta to jakaś abstrakcja... Zmierzam do tego że chyba jedynym wytłumaczeniem zakładania takiego zawieszenia jest szpan. Poprawcie mój tok myślenia jeśli się mylę, ale auto z takim zawieszeniem musi się niszczyć nieporównywalnie szybciej niż przy normalnym użytkowaniu. Pierwszy aspekt to jazda po polskich dziurach, drugi to co widać na filmiku, typek rzuca tym autem na wszystkie strony. Zaraz wszystkie plastiki się roztrzeszczą, gumy się powybijają i jazda będzie średnio komfortowa.
Ale zaraz zaraz, air ride właśnie jest dobrym rozwiązaniem, bo pozwala podnieść auto do normalnego prześwitu na kiepskich drogach.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Proponuję połączyć Air-Ride z Big Wheels i bedzie wiocha do potęgi drugiej.
https://www.youtube.com/watch?v=BBukey0VFPU
https://www.youtube.com/watch?v=tDLqeodfga4
PS: rozumiem wszystkie te wynalazki jak allroad itd, które podnoszą auto do przejazdu po nierównościach i stabilizują auto (kontrola każdej strefy niemal w czasie rzeczywistym). Tutaj (Air-Ride) to głównie odwrotnie - od gleby (gdzie koła idą w górę i siedzi się na podwoziu) do "lekkiej gleby". Gdzie więc tu robienie prześwitu do jazdy na kiepskich drogach?
Chyba, że chcesz zrobić maszynkę do przeskakiwania śpiących policjantów :-) (polecam obejrzeć całe)
https://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw
Dokładnie, jest sztywno, wali całą budą na byle nierównościach... Samochód się roztrzeszczy nieporównywalnie szybciej niż przy normalnym zawieszeniu...
To jest jeszcze nic... Jest jeszcze moda (nie wiem jak to się nazywa) na wykrzywione kółka. Nie mam do pojęcia na jakiej zasadzie to działa, podejrzewam że coś majstrują przy wahaczach ale koła są na grubym negatywie. Wygląda to debilnie, 1/3 opony nie ma kontaktu z podłożem więc trakcja musi być żadna, no i wiąże się to z ekstremalną glebą więc samochód jest sztywny, niski dzięki czemu niszczy się wszystko co może się w niszczyć w aucie.
Różni ludzie, różne gusta. Mi się żaden z wymienionych pomysłów nie podoba, takie bardzo amerykańskie. Air ride pasuje doskonale do low riderów. Za to równie amerykańskie big wheels można pozostawić bez komentarza :) https://www.youtube.com/watch?v=vL1KD9zfYVE (że chevrolet - też nie skomentuję :D kto bogatemu zabroni...)
Kilka dni temu miałem przyjemność widzieć to Audi na żywo, poezja ...
https://www.youtube.com/watch?v=uwiPZCIa1es
ogólnie, fajny bajer, ale do lansu, ja bym tego do żadnego swojego auta nie wsadził :)
Myślę , że gdybyś ze swoją alfa zamieszkał na Bronksie , to u tamtejszych latynosów i reszty tubylców miałbyś poważanie. Osobiście dla mnie , chociaż lubię niektóre wymysły amerykańskiej motoryzacji , to kaleczenie porządnego zawieszenia jakie ma 159. Auto do pokazów na odpustach , nie do jazdy.
To najgłupszy pomysł na przeróbkę Alfy ze wszystkich jakie widziałem na forum :)
Proszę nie odbierać tego osobiście... takie moje zdanie :)
Ciekawe kto z sukcesem podjął by się ustawienia geometrii kół z takim wynalazkiem.
Raczej nikt sie w to nie bawi, bo koła muszą się "schować" w nadkole.
Nie wygląda to tak źle.
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...014/07/279.jpg
Czarna brera to pół brery
;)
Chyba tak... Ja widzę na fotcę czarną brerę... Nawet ładna choć w takim zestawieniu zawieszenia kompletnie nie na polskie warunki:)
Jakieś ślady photoshopa widać przy przednim kole/przednim zderzaku. Te koła i gleba też może być photoshop.
Tu wygląda, jakby stała wyżej
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...014/07/310.jpg
Tutaj wątek:
http://www.stanceworks.com/forums/sh...ad.php?t=14695
Po drugie to Brera, 159 raczej by wyglądała ociężale.
fele piękne:man_in_love::man_in_love::man_in_love::man _in_love:
Nie wiem, czy ta jest akurat "zfotoshopowana", ale zasadniczo na tym polega Air Ride. Możesz sobie zapisać/przygotować różne nastawy i np. jeden masz gdzie auto jest podniesione (np na dziurawe drogi), drugi z lekkim obniżeniem do jazdy normalnej (np porównywalny do Eibachów) i trzeci gdzie leży całkowicie na glebie ze schowanymi kołami (np na pokazy i inne Car Show).
Czy to fajne to sprawa osobistych preferencji co się komu podoba. Jedni lubią mocno zglebione auta inni uważają to za głupie i auta upośledzanie. Jak to mawiają: Jeden lubi góralską muzykę, a drugi jak mu stopy śmierdzą ;)
Idea sama w sobie (z możliwością regulacji) jest świetna. Co do twardości to się nie wypowiadam, bo nie wiem. Co do pokonywania zakrętów raczej problemu nie ma, choć do sportu to są gwinty. Jak ma być sztywno to sztywno.
Jest za to problem przy mocno ujemnych temperaturach, bo kompresor może mieć problem z osiągnięciem prawidłowej wartości ciśnienia. Czasem pękają poduchy i takie tam. Rozwiązanie ma jakieś tam swoje wady.
Oczywiście mówimy o profesjonalnej instalacji, a nie zrobionej w garażu przez Mietka ;) Aha.. i nie mylić z Lowriderami, bo to zupełnie co innego i do czego innego służy :)
W domu mam auto z fabryczna pneumatyka, mi tam sie podoba ;p
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Jeździłem taką Xsarą - wygodne to jest :) Ale to chyba nie byłoby to samo?
Ja w domu mam meble i takie tam
Bocian jest skromny i miał na myśli takie meble i takie tam:
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...014/07/353.jpg
http://fbtrouble.wpengine.netdna-cdn...art_567537.jpg
PS: meble "z samochodów" potrafią nieźle wyglądać i kosztować:
http://luxedb.com/automotive-inspire...re-by-carsofa/
http://meblesamochodowe.pl/meble/index.php?start=9
http://gardenofalchemy.blogspot.com/...furniture.html
http://gardenofalchemy.blogspot.com/...re-part-2.html
http://gardenofalchemy.blogspot.com/...re-part-3.html
Temat ucichł. Robię wycenę . Podstawa to 5200pln. Chce samopoziomowanie i pamięć kilku ustawień. Miałem sprzedać zloma ale chyba się za niego wezmę. Rolowanie i wyciągnięcie błotników , Air i jakieś konkretne rolki bo już mam 9,5" na dystansach ale bieda. Tył pójdzie ok 10,5 a 11" ale przód max 9,5 żeby skręcało. Jak dostanę wycenę z Mupeta i Airriders to napiszę co i jak.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Widzę że ciężko Ci wysiedzieć na tyłku bez modzenia...ale to akurat na plus,ciekawy temat, będę śledził wątek i życzę powodzenia .
Też pisałem z airriders. Byłem już prawie zdecydowany na montaz Air ride u nich,tylko nie mogłem sobie pozwolić na zostawienie auta na dwa tygodnie. Mi również wycenili na 5200 przy seryjnych amorach. Wazne jest dla mnie ,żeby była pamięć ustawień. Żeby za każdym razem nie zmieniała mi się geometria.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka