Kreski po założeniu gtb2260vklr, nic więcej nie ruszone. Po wakacjach dalsze mody.
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=140132&stc=1
Printable View
Kreski po założeniu gtb2260vklr, nic więcej nie ruszone. Po wakacjach dalsze mody.
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=140132&stc=1
Jak wrażenia ? Ic daje radę ?
A co siedzi w 156?
To widze w profilu chodzilo mi o turbo
GTB2260vk
Moc super..też na taką liczyłem przy robieniu swojej ale się przeliczyłem.. Co po wakacjach? Kompletny wydech, IC, coś jeszcze?
IC, dokończyć wydech i zobaczymy co dalej wyjdzie. :)
Sprzęgło seryjne zostaje czy jakieś mody ?
Wielkie gratulacje.Wreszcie odpowiednia moc dla 159.Widać ,że gtb2260 jest idealna turbiną, aczkolwiek tak jak pisałem na innym forum: by auto było komfortowe w mieście,trzeba zrobić mocniejszy dół.Ciekaw jestem jak umieścicie wiekszy cooler, choc jak poradziliscie sobie z upchaniem turbo, to cooler pewnie spokojnie ogarniecie.
Projekt pokazuje ,jak wielki potencjał ma ten silnik.Wystarczy większe tubo i już jest konkretna moc.Wydech seria ,sprzęgło seria,cooler seria. Aż zachciało mi się samemu pobawić z większa turbiną ;P. Mam nadzieję,że przeniesienie ci trochę potrzyma,bo to by znaczyło, że mam mocny zapas momentu jeszcze hehe.
Czy to już koniec układu paliwowego ? Jakie jest doładowanie i EGT ?
Fajnie,że ktoś próbuje krzesać moc z JTDM. Z tymi cyframi, nawet cięzka Q4 musi już poruszać się zacnie.
Trzymam kciuki za 3 z przodu.
PS.Nie wiem jak 280km w 156 się porusza, ale by 159 podobnie przyspieszała,trzeba by mieć przynajmniej ze 100Km jeszcze więcej ;).
No właśnie, duży plus tego auta to q4, w mojej normalnej po programie jest kicha z trakcja i raczej nie widzę sensu jeszcze mielenia polosi dodatkowymi KM :/
A wiadomo jak q4 znosi takie cudowanie?
kolega "sporting" ma 159 3.2 V6 z q4 + kompresor z autodelty więc okolice 360 koni ale nie wiem ile Nm. Wiec układ q4 spokojnie wytrzyma. Tak mi sie wydaje :) Z resztą to jest Torsen więc typowo mechaniczny układ i przeniesienie takiej mocy nie powinno być problemem.
A skrzynia w q4 to też f40 ? jak w zwykłym 2.4 ?
mi zaczyna chodzić po głowie delikatny chip na okolice 230 koni i 450 Nm. Po prostu wygładzenie "kresek" ale prawda jest taka żę na osi ponad 200 kucy to już dużo. Wyjścia z zarkętu / gaz w dechę i pisk.
Także takie mody tylko w q4. Na ośce nie widzę sensu.
Nie przesadzajcie z tym brakiem trakcji.Mam 470Nm , z czego 460 z dołu i nie mam problemu nawet w deszcz ani z ASR włączonym,ani wyłączonym.159 ma cięzkie silniki z przodu i nawet na gumie 225 według mnie jest super trakcja,do tego elektroniczna szpera,także uważam ,że nie ma co popadać w skrajność. Tym bardziej ,że 2.4 jest już cieżkim autem,jesli dodamy tego dobrą gumę, to mozemy zapomnieć o jakichkolwiek poślizgach.
Ok ,ale w całym zakresie obrotów :)
Jak komuś mało :) to zawsze może q2 dorzucić. Powinno się duzo poprawic. http://www.alfaworkshop.co.uk/156-14...erential.shtml
U mnie 500nm, w deszczu ma winklach sie fruwa fajnie ma 225 :D
brera 2.4 210 o ile taka znajdę a jak nie to z 200 zrobie 210 a potem dalej.
Nie rozumiem tego zachwytu z tych mocy gdzie w innych markach w benzynie NA o tej samemj pojemnosci wychodza podobne moce
tzn ?
pokaż mi te inne marki, gdzie w 2.4 masz 270PS :)
I to NA
Biorąc stosunek mocy do pojemności znalazł by :)
S2000 2.0 240KM
Civic VI gen Type-R 1.6 185KM
Pierwsze z brzegu ale pewnie jeszcze coś by znalazł.
No tak, bo przecież Civic EK9 to auto tak powszechne, że głowa mała :D
Nikt nie mówił o autach które można znaleźć za każdym rogiem tak samo jak nie znajdziesz 270 konnego 2.4 bo takich w Polsce policzył by pewnie na palcach jednej ręki. Tak zapytam po co w ogóle ta dyskusja?
Chyba trzeba spojrzeć na to inaczej.
Przyrost z 210 na 270 patrząc procentowo łba nie urywa: ~30%. Pomijam niuton, niech będą same KM.
Porównując do innych marek i możliwości (np. części zamienne). Przyrost 100%.
http://www.racingforum.pl/Ibiza-ASZ-...--t120799.html
I jest to "zwykła" popularna ibiza.
Można wywnioskować że Alfy mają słabe mody. Alf (jtd) powyżej 300KM też pewnie można na palcach jednej ręki policzyć. W ogóle ktoś na forum ma?
I chyba o to chodziło koledze.
Wg mnie fajnie że coś się dzieje, że ktoś coś robi. Bo zdjęcia na FB seryjnych umytych alf na łące są dla mnie śmieszne.
W Polsce najmocniejsza 159 to chyba kolegi Sporting.
Ale to 3.2 z kompresorem z autodelty.