Czy wymiana uszczelki na przedniej głowicy jest możliwa w domowych warunkach? Cieknie mi na świece szczególnie na jednej i chciałbym kupić komplet i wymienić dl świętego spokoju. Czy może są jakieś pułapki i lepiej się za to nie zabierać?
Printable View
Czy wymiana uszczelki na przedniej głowicy jest możliwa w domowych warunkach? Cieknie mi na świece szczególnie na jednej i chciałbym kupić komplet i wymienić dl świętego spokoju. Czy może są jakieś pułapki i lepiej się za to nie zabierać?
Kolego. Ja rozumiem że byś pytał czy w domowych warunkach zrobisz remont kapitalny silnika. Powiedziałbym że będzie trudno ale dasz radę. A uszczelka pod pokrywą??? I to z przodu? Bułka z masłem :sarcastic: pułapek żadnych nie ma bo to przecież na wierzchu jest :)
Kupuj i wymieniaj :)
Wolałem zapytać bo czasem bywa różnie, odkręcę coś i nagle 10 elementów mi się wysypuje i jak to miało być poskładane :P
Kup "Dirko" i poskładaj na starych uszczelkach, no chyba że jesteś typem pedanta i musisz mieć "nówki" ładnie wyglądające ;P
Pewnie chodzi o uszczelkę w płynie :) ja też bym tak zrobił. Jak się ładnie przyłożysz to nie będzie nic widać.
A którą należy wybrać? Czy zwykła szara, a może czerwona?
Chodzi Ci o sylikon? Nie ma znaczenia technicznie. Ale wiadomo że wskazany kolor czarny.
Nie, nie chodzi mi o dirko - bo kolory są różne w zależności od temperatury.
To ja nie wiem o czym Wy piszecie. Jakie kolory? Jakie dirko? Jakie temperatury??? (sylikony wysokotemperaturowe i olejoodporne mają różne kolory i nie ma to związku z temperaturą)
:) firma Elring produkuje masy Dirko w różnych odmianach np szara do +180C, czerwona +250C itd
Padło dirko to pytałem dalej ale jeśli możesz np polecić CX-80 czarny do +380 to chętnie bo jest kilka razy tańszy.
yyyyyy Myślisz że dekiel nagrzewa się do 380 stopni??? :sarcastic: nie przesadzasz troszkę? :sarcastic:
Nie mierzyłem dokładnie ale myśle ze 1xx to max. Bliżej 120 niż 190.
Właśnie...... :)
Hehe, nie miałem na myśli, tego że takie temperatury osiąga pokrywa :P chodziło mi raczej o konkretny silikon CX-80 który akurat takie temp. ma na etykiecie.
Kup chlopie 2 uszczelki i zrob jak nalezy
Salatin brednie piszesz... znasz cenę kompletu uszczelek? Dirko szare wystarczy, używam od co najmniej 6 sciągań pokryw.
Pewnie ze znam, bo niedawno wymienialem jakies 24f oryginal zamiennik 21f .W Polsce ceny beda podobne nawet Aso http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/...t_Rocker.shtml
Ja za 1szym razem kupiłem w ASO -125zł/szt. Było to dawno temu i nie mam zamiaru tego powtarzać. Dirko kosztuje 20zł i nigdy mnie nie zawiodło a mam nim uszczelnione nawet otwory w bloku gdzie fabrycznie są "czopki". Jeśli ktoś się lepiej poczuje że wyda 200zł na nowe to jego wola tylko po co?
Ja zmienilem po 10 latach na nowe ,tak wiec nie widze problemu wydac 200zl na taki okres .Wiadomo ze za kazdym razem kiedy sciagasz pokrywe to nie dajesz nowej uszczelki, ale jak leje ostro to mozesz to zrobic
Bambosz - składasz pokrywy tylko na dirko czy dajesz tez uszczelkę stara? Pytam bo mam w planach....
Tak, dajesz starą tylko odtłuszczasz ją i całą resztę. Uszczelki świec smaruj też z 2 stron ;) Tylko nie daj zbyt dużo, wystarczy cienka warstwa.