Jak w temacie... Ktos zna firme, ktora produkuje takie uszczelki?
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=144983&stc=1
Printable View
Jak w temacie... Ktos zna firme, ktora produkuje takie uszczelki?
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=144983&stc=1
A nie ma żadnych numerów ani znaków producenta?
sa tylko litery EK
A nie powinna byc blaszana?
Też słyszałem że TS mają blaszane uszczelki choć nie wiem czy to prawda.
owszem maja i takie glownie sprzedaja...ale prawda jest taka ze blaszanej nie dociagniesz do glowicy tak jak kryngielitowej...a do tego jak ma metal wokol cylindrow i pierscien miedziany w sekcji olejowej to jeszcze lepiej... z reszta czy w zwyklej blaszanej glassera czy vertza masz silikon na rantach?(wiem mozna go samemu nalozyc ale bardziej chodzi mi o jakos calej uszczelki)
Z tego co pamiętam to miałem z sylikonem. Tylko nie pamiętam jakiej marki :/
standardowy i fabrycznie w ts (przynajmniej 120 konnych) są uszczelki blaszane i jeżeli dokręca się głowicę zgodnie z instrukcją to ze szczelnością nie ma najmniejszych problemów. oczywiście należy pamiętać, że wg instrukcji serwisowej powinno się również wymieniać śruby mocowania głowicy. Potrafią się one wyciągnąć nawet do 3 mm,
Jeżeli chcesz akurat taką to z fiata bravo podchodzi. Wiem bo w poprzedniej jak robiłem upg to się okazało że ktoś wcześniej wsadził uszczelke od fiata bravo, wyglądała tak jak ta na zdjęciach.
hmmm no faktycznie niektore na allegro od bravo/marea pasuja i sa takie jak te;) w sumie moze tak byc...bo czesto uszczelki, czesci sa podobne i uniwersalne(oczywiscie nie wszystkie, a wrecz niewielka ilosc)
Bo nie wiem czy czasem blok od 1.6 TS nie jest taki sam jak od 1.6 z bravy/marei :P
Z ciekawości można porównać numery katalogowe uszczelki z silnika 1.6 Alfu i 1.6 Fiata :)
No tak, wiem właśnie że ja miałem z fiata bravy, bo po numerach właśnie chcieli zamówić upg a się okazało że to uszczelka od fiata bravy a do TS ma przychodzić blaszana. Ale jak widać pasuje więc jak tak bardzo nalegasz na taką uszczelkę to sobie zamontuj z fiata bravy i wsio.
a czy możesz napisać po co chcesz wsadzić inną uszczelkę niż przewidziana serwisowo? można zadać sobie pytanie czy przepadkiem fiaty nie mają mniejeszego ciśnienia sprężania
jeżeli kolega ma wątpliwości co do blaszanej to mogę napisać że w mojej alfce wymieniałem przy przebiegu 105 kkm obecnie ma 175 kkm i samochód lata jak należy a i jeszcze głowica nie była planowana po demontażu.