Jak w temacie ,chciałbym podnieść moc i moment obr. swojej alfy szczególnie dół.
W dobrym i sprawdzonym zakładzie na dolnym śląsku.czekam na sugestie.
Printable View
Jak w temacie ,chciałbym podnieść moc i moment obr. swojej alfy szczególnie dół.
W dobrym i sprawdzonym zakładzie na dolnym śląsku.czekam na sugestie.
Po pierwsze: jest dział FORA REGIONALNE -> dolnośląskie
Po drugie: słyszałem parę dobrych opinii o Bosch Service w Kątach Wrocławskich. Nie były to jednak Alfy tylko BMW i VW (czyli coś, co każdy robi).
Ja bym jednak na Twoim miejscu pojechał do Gliwic... daleko nie jest a gość o Alfach wie wszystko http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...a_cinsoft.html
i znowu ta mitologia, że tylko dwie osoby w polsce ogarniają... opanujcie się.
we wrocławiu Evolution Motor Sport.
A kto i gdzie napisał, że tylko dwie osoby ogarniają? :)
Dzieki za podpowiedzi w Evolution Motor Sport podejście i wykonanie pewnie profesjonalne ale cena 1700zł. dla mnie zaporowa.A jak wygląda oferta u cinka w gliwicach bo bym się zapisał na grupowy chip.
za usługi na odpowiednim poziomie trzeba płacić, nikt za darmo nie zrobi.
Oczywiście. Ale po co płacić więcej skoro są zapisy na grupowe mapowanie? Pytanie czy na tyle tańsze, żeby się opłacało jechać.
Ja z tego nic nie mam... ja tam Cinka na oczy nie widziałem. Podpowiadam tylko i argumentuję dlaczego (bo cena mniejsza).... a o jakości gliwickiej nie trzeba mówić.
Jeszcze ponoć JetTronic we Wrocku jest dobry Ale to tylko słyszałem
nie istnieje taka firma jak jettronic.
Się czepiasz Siewcu o jedno t :) http://www.jetronik.pl
Ja również uważam że można sobie spokojnie Cinka odpuścić i nie jechać tylu kilometrów a załatwić temat lokalnie. Szczególnie że rozumiem że to zwykly soft bez wyciskania jakichś chorych cyferek z wozu, jak tak to profesjonalnie ogarnie CI to w Polsce co najmniej kilkanaście firm.
Co do kwoty za dobry soft to 1700zł za program hamownie i spokój ;) to cena może lekko zawyżona ale tylko lekko i pewnie na miejscu w siedzibie a nie przez telefon byś ja spokojnie zbił :)
Tylko, że u cinka można to zrobić w kwocie 3 cyfrowej przy zakupie grupowym (tak coś mi się obiło o uszy). I taka sama kwota jest na fakturze. Jeśli za tyle samo zrobimy we Wrocławiu to też uważam, że lepiej robić na miejscu, żeby potem na jakieś poprawki mieć blisko.
Inna sprawa – nie wiem czy ktoś w Polsce przerobił tyle JTD co cinek. Myślę, że przez jego warsztat przewinęła się liczba liczona w setkach – a to głównie dzięki grupowym zakupom.
Odnośnie Evolution – czy ktoś może potwierdzić, że ten człowiek pracował wiele lat temu na Przedmiejskiej w zakładzie LPG? Stał tam kiedyś Golf z V8 jednego z mechaników. I wydaje mi się, że padała ksywa "evolution".
Ta????????
Jak ktoś ma pierwszy raz z programem styczność to po pasuje, ja jego soft zastąpiłem innym, delikatniejszym, auto jeździ szybciej, a kuni ma mniej- cud. Chodź hamowni jeszcze nie było, ale wątpię żeby były większe cyferki niż za czasów cinsoftowego softu.
Nie wiem jak u innych ale jego program przypominał te z TDi, nic nic nagle strzał w plechy, tylko że ciąg nie był za długi i od 3600 jakby kamień był za autem ciągnięty, teraz idzie równo od 1500 do 4200 bez proszenia
A co do jakości, to ludzie mnie śmieszą, zrobi taki program jeszcze nie przejechał tysiąca kilometrów i jest wniebowzięty, opinie to można stawiać po conajniej 20 tysiacach
no się czepiam, ale widzę różnicę między jettronic a Jetronik ;)
info odnośnie Evo i przedmiejskiej nie potwierdzę, natomiast przypomniałem sobie ostatnio, że w sumie to chyba kilka jtdków już mu przez ręce przeszło i robiły jakieś konkretne przebiegi, no ale pewności nie mam.
U mnie w przedziale 3300-4400 jest dostępne 95% mocy maksymalnej. Auto równo ciągnie. Nie ma czegoś takiego jak u Ciebie. Moment też jest bardzo równy i rośnie ładnie i później delikatnie opada. Więc mogę o cinku powiedzieć tylko same pozytywy. U mnie modyfikacja obejmowała tylko to co się dzieje w przedziale 2000-4500. Poniżej 2000 mam oryginalny soft, żeby układ sprzęgła pociągnął jak najdłużej. Przebieg po modyfikacjach – jakieś kilkanaście tysięcy km.
Odnośnie Evolution – czy ktoś może potwierdzić, że ten człowiek pracował wiele lat temu na Przedmiejskiej w zakładzie LPG? Stał tam kiedyś Golf z V8 jednego z mechaników. I wydaje mi się, że padała ksywa "evolution".[/QUOTE]
Ja usuwałem u niego EGR, człowiek jest niesamowity ! Prawdziwy specjalista , choć warsztat nie wzbudza zaufania z wyglądu.