Takie cos mi wymrugala kontrolka wtrysku...
Szukalem na googlach... ktos gdzies kiedys mial taki blad, ale tez nie ma odpowiedzi co to takiego...
Zagadka... wszystkie inne kody znam, byly kiedys podane, ale tego kodu nie ma nigdzie opisanego.
Printable View
Takie cos mi wymrugala kontrolka wtrysku...
Szukalem na googlach... ktos gdzies kiedys mial taki blad, ale tez nie ma odpowiedzi co to takiego...
Zagadka... wszystkie inne kody znam, byly kiedys podane, ale tego kodu nie ma nigdzie opisanego.
Napewno dobrze odczytałeś??
może to kod 4444_ oznaczał by wtedy brak błędów.
Kod 3333 występuje w systemach: Bosch Motronic M2.7 i M2.10.1
oznacza on : Koniec procedury emitowania kodów.
Systemy te Występują tylko w :
HYUNDAI S Coupe 1.5i oraz 1.5i Turbo (1992-1996).
Zalecam jeszcze raz odczytać te kody :D
4444 jest na samym koncu ( czyli 4 razy dlugie mrugniecie)-oznacza koniec bledow
3333 to 4 razy po trzy krotkie mrugniecia
KOD 3333 to wielka zagadka... musze wreszcie podlaczyc komputer...
Tyle, ze nie moge znalesc wtyczki do komputera... wg schematow powinna byc to wtyczka w prawej przedniej czesci komory silnika.... nie moge jej zlokalizowac.
Jakas podpowiedz?
cztery razy długie mrugnięcie oznacza : 0000
liczby od 1 do 9 : błysk 1-no sekundowy
liczba 0 : 2 sekundy,
serie oddzielone 2,5 sekundowymi przerwami.
przed emitowaniem kodów dioda świeci przez 2,5 sekundy.
albo źle odczytany kod albo jakieś uszkodzenie kompa :d coś dzieje się z autem ??
jutro popatrzę u siebie jak to wygląda:D
Jaki masz system u siebie ?? gdzie odczytujesz błyski?? złącze 3 czy 4 piny??
Wtyczka do podpięcia kompa diagnostycznego znajduje się za tapicerką obok/nad nogami pasażera. Wystarczy odgiąć i poszukać, ma 3 piny z tego co pamiętam.
Co do kodu 3333, to tak jak pisłem w innym wątku komuś też siępojawił. Ślady częściowo prowadzą do immoblajzera(??)
Jacoff, tak z ciekawości to czy masz fabryczny alarm i pilot,? Jeśli tak to czy światełko na zegarach gaśnie, immobilajzer włącza się po czterech minutach bezczynności od otwarcia samochodu?
Czy masz AlfaCode, czyli kodowany kluczyk z żółtą(?) centralką pod kolumną kierowniczą?
Immo dziala co mnie bardzo zaskoczylo :) Bo kazda z moich alf miala juz immo padniete.
Alarm moze i jest ale mam odlaczony i nie posiadam pilota.
Posiadam jeden kluczyk czerwony chyba oryginalny, ale ulamany w polowie, drugi chyba dorabiany ale takiego samego ksztaltu i tez czerwony, ktory otwiera drzwi i odpala zaplon.
Aby zgasla lampka immo musze przedprzekreceniem zlozyc ze soba oba kluczyki i zlozone razem przekrecic w stacyjce.
Nie znam sie na immo i alarmach ale tak to powinno chyba funkcjonowac.
Gdy przekrece tylko z jednym kluczykiem lampka nie gasnie i nie odpale auta.
Centralki alfa code jeszcze nie szukalem, ale jesli immo dziala to pewnie jest.
Jedno co mnie jeszcze ciekawi to mrugajaca linia nad konturem auta na zegarach.
Musze wymienic jedna zarowke od postojowki, byc moze to sygnalizuje owa linia.
Mruga caly czas, nawet wtedy kiedy jade.
Immo dziala co mnie bardzo zaskoczylo :) Bo kazda z moich alf miala juz immo padniete.
Alarm moze i jest ale mam odlaczony i nie posiadam pilota.
Posiadam jeden kluczyk czerwony chyba oryginalny, ale ulamany w polowie, drugi chyba dorabiany ale takiego samego ksztaltu i tez czerwony, ktory otwiera drzwi i odpala zaplon.
Aby zgasla lampka immo musze przedprzekreceniem zlozyc ze soba oba kluczyki i zlozone razem przekrecic w stacyjce.
Nie znam sie na immo i alarmach ale tak to powinno chyba funkcjonowac.
Gdy przekrece tylko z jednym kluczykiem lampka nie gasnie i nie odpale auta.
Centralki alfa code jeszcze nie szukalem, ale jesli immo dziala to pewnie jest.
Jedno co mnie jeszcze ciekawi to mrugajaca linia nad konturem auta na zegarach.
Musze wymienic jedna zarowke od postojowki, byc moze to sygnalizuje owa linia.
Mruga caly czas, nawet wtedy kiedy jade.
hmm, czyli jednak,ale po kolei :
O której lampce mówisz ? Bo ta którą potem wymieniasz,że mruga nad konturem auta to jest wlasnie do alarmu i do immo, u mnie jak wyłącze alarm to gaśnie ale jak nie przekręce stacyjki to po ok 4 min. zaczyna mrugać i auta nie da się odpalić. muszę wtedy zamknąć i otworzyć auto pilotem. Podczas jazy nie mruga.
U ciebie mruga prawdopodobnie przez to że masz alarm odłączony.
"Centralki alfa code jeszcze nie szukalem, ale jesli immo dziala to pewnie jest."
Alfacode a immo to dwie różne rzeczy, ja nie mam alfacode bo wprowadzili własnie w 95r i ma za zadanie autoryzować kluczyk względem twojego egzemplarza ECU. Sterowanie Immo jest chyba zintegrowane z alarmem w centralce w bagażniku i odcina komputer i rozrusznik, dlatego u ciebie immobilajzer tak na prawdę nie działa skoro alarm masz odłaczony, a nie możesz auta odpalić jednym kluczykiem ze względu na alfacode który się z nim nie może dogadać.Musi odczytać ten zakodowany. Tak czy inaczej coś tam jest nie tak i sądzę że to własnie chce Ci komputer wymrugać kodem 3333 który może nie został udokumentowany a dotyczy immobilajzera.
musze podjechac do jakiegos speca od immo :)
albo do dobrego serwisu Boscha ,tylko wczesniej wyjmij komputer i sprawdź jaki masz numer na naklejce.
a ja mam inny problem z kodem - swieci mi sie marchewka, wczesniej odzczytywalem kod bledu i bylo to 1223 1224 i jakis tam jeszcze od przeplywki. potem mialem juz tylko 1224 przez dziure w laczniku - jezdzilem tak troche i uto poszlo do naprawy - wymieniono lacznik. pojezdzilem troche marchewka nie zgasla - kilkanascie prob i nie chce mi blysnac kodem - resetowalem nawet calego kompa poprzez wyjecie aku na 1h i potem rozgrzanie i jazde testowa. co moze byc lub jak zrobic aby blysnelo.
Tzn swieci marchwa ale nie reauje na depnięcia i nie chce wybłyskać błędu, dobrze rozumiem?
jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzić podpięcie czujnika pzepustnicy, choć bez niego auto by raczej dziwnie jeździło. A może naciągnięcie i prowadzenie linki ?
może jak w tej okolicy mechanicy grzebali to coś nie podpięli albo co gorsza zamienili?
Auto normalnie jeździ?
auto normalnie jezdzi, wczorej zgasla sobie tak na 20-25 km. dzis rano odpalilem i dalej sie swieci marchewka a kodu jak nie bylo tak nie ma. juz nie wiem co z czym jesc. ide przeczyszcze jeszcze styki od przepustnicy i zobacze czy sie cos zmieni czy nie
---------- Post dodany o godzinie 13:53 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:42 ----------
aha i miedzy tym jak odczytywalem a tym jak przestalo blyskac kody nic nie bylo robione przy elektryce - wiec raczej styk jest taki jak powinien
od ostatniego postu ciagle sie swiecila marchewka, az wczoraj po pracy jadac w miescie sobie gasla pozniej sie zapalala, kodu dalej nie blyskala, dzis rano ciagle swiecila a blyskow brak. pomozcie co to moze byc lub co jest nie tak, czy jezeli przewody sygnalowe od sondy zle sie polaczy kolorami to cos sie stanie czy nie?? aha i jak polaczyc to kolorystycznie. pozdrawiam
kolory kabli sa bardzo wazne.
2 x bialy to podgrzewanie sondy, czarny sygnal, szary masa
jesli zle podlaczyles to moze byc problem ;)
warto poczytac:
http://www.wega.net.pl/pomoc/SondyLa...ndyLambda.html
"....Złe podłączenie kabli grozi uszkodzeniem ECU!..."
podgrzewanie mam ok, ale jak mam czarny sygnalowy i szary masa to po wtyczce czarny ma sie laczyc z zielonym?? szary z tym drugim?? jezeli tak to mam dobrze.