Witam mam pytanie może ktoś z Was się orientuje czy 166tka ma gdzieś wyprowadzoną wiązkę do podłączenia haka? Bo właśnie go odebrałem i na końcu wwiązki elektrycznej są zarobione dwie kostki do wpięcia.
Printable View
Witam mam pytanie może ktoś z Was się orientuje czy 166tka ma gdzieś wyprowadzoną wiązkę do podłączenia haka? Bo właśnie go odebrałem i na końcu wwiązki elektrycznej są zarobione dwie kostki do wpięcia.
w 2.4 fakt są fabryczne instalacje pod hak , ale czy we wszystkich , ja mam fabrycznie hak Brinka.
Ok dziękuje Ci serdecznie znalazłem wtyczki jest OK!!
Odnowię temat!
Które to kostki? Kupiłem hak BOSAL i jest wiązka do wpięcia, ale bez wtyczek.
Mam wersje super 2.0 turbo
może ma ktoś schematy?
chlopaki a nie wiecie czy w 156 JTd nie ma gdzies takich kostek wyprowadzonych? bo podpialem pod tylne lapy i jak zaczepie przeczepke to pozycyjne wogole gasna - jest gdzies jakis czujnik przeciazeniowy, ktory wykrywa wieksze obciazenie i wszystko wylacza.
Hak zamontowany jest. Dziury w aucie były przygotowane do haka. Hak BOSAL był pod nie przygotowany. Trzeba było zdjąć zderzak, wszystkie bebechy w bagażniku. I chyba będzie problem. Kostek nie ma do haka. Podpięliśmy się z kolegą (mechanik wojskowy) do instalacji. Po podłączeniu przyczepki gasną w aucie i przyczepce mijania i tylko co jakiś czas zamrugają. Kierunki OK, stop ok, mgielne OK. Co z tym zrobić?
Zanim zaczniemy coś kombinować, to czekamy na radę.
ponawiam
Odnowię temat. Chcę założyć hak (Bosal) do mojego sedana 156. Dostałem hak z modułem i długą wiązką instalacji ale gdzie to podłączyć czy ktoś wie?
I przy okazji. ten hak jest odpinany. Przekręca się pokrętło i ... no właśnie hak się poluzowuje ale nie mogę go wyciągnąć. Na jakiej zasadzie to działa??? Co prawda nie mam kluczyka ale chyba zaginął w pozycji otwarte bo idzie kręcić tym pokrętłem
To jest dział 166. Jeżeli nie masz schematów to pozostaje Ci szukać w kablach w bagażniku i za pomocą przekaźników wyprowadzić światła na hak. Odnośnie mocowania to może po prostu zakleszczony jest?