ja w temacie skoro jest w lampach silniczek to gdzie w aucie się nim steruje?? szukałem i nie znalazłem
Printable View
ja w temacie skoro jest w lampach silniczek to gdzie w aucie się nim steruje?? szukałem i nie znalazłem
ja sam sobie chcialem zrobic ale niestety spalil mi sie 1 silniczek, fabrycznier jest reg. obok kierownicy po lewej stronie
ta Pane a u mnie nie ma sterowania raczej bym wpadł na to że możebyć z lewej strony. pokażcie jak to wygląda jęsli ktos ma
rozkrecilem popatrzylem silniczek dzila ale tylko w 1 strone i do polowy sie wysuwa prawdopodobnie potencjometr sie uszkodzil
witam
a może właśnie brak smaru spowodował pierwsze problemy i zatarcie zębatek, a w nastepstwie konieczność użycia WD40.
Poza tym "suchy smar" jest na bazie teflonu tworząc praktycznie niewidoczną (niebrudzącą) powłokę. Nadaje się do małych obciążeń więc myślę, że idealnie nadałby się do posmarowania tych zębatek. Zawsze zmniejszy to tarcie pomiędzy ruchomymi częściami.
P.S. jak wyglądają wtyczki od silniczków, ponieważ mam jakieś luźne wtyczki nie podłączone do niczego w miejscu blisko reflektorów.
pozdro
krzyzie
nie wiem nie jestem zanawca, fakt jest taki ze jak na razie wszystko dziala i nie bede nic smarowal:) poprostu jakims sposobem ta biala zembatka za bardzo sie wkrecila i zablokowala, wykrecilem ja i wszytko dziala jak powinno...
wtyczki maja prostokatny ksztalt i wejscie na 3 plaskie bolce-blaszki, a na obrzezach rowek na drucik zabezpieczajacy przed wypieciem
witam.
wielkie dzięki - wygląda na to że mam instalację do silniczków, ciekawe tylko w którym miejscu się kończy, ale mam nadzieję, że już w kabinie.
Dzisiaj mi się juz nie chce ale od jutra zaczynam poszukiwanie silniczków i studiowanie schematów elektrycznych :)
jak ktoś ma jakieś doświadczenia to chętnie skorzystam.
pozdro
krzyzie