Witam. Uda się zaadaptować popielniczkę przednią,pod panelem klimatyzacji z GT do 147 :)?
Printable View
Witam. Uda się zaadaptować popielniczkę przednią,pod panelem klimatyzacji z GT do 147 :)?
Cały tunel da się bez problemu:
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...2015/02/31.jpg
ale sam plastik jest z ramką wokół dźwigni zmiany biegów to już kombinacje z dopasowaniem, jeśli w ogóle to się uda. Jak zmieniać to już cały tunel.
Dzięki wielkie. :) Fajnie wygląda ale nie wiem czy uda mi się znaleźć fajny tunel w rozsądnej cenie od GT. :)
To niestety łatwe nie jest ale czasem się coś trafi. Chociaż z drugiej strony czasem sam ten plastik nawet bez popielniczki potrafi kosztować 50 zł. Przekładkę w 147 robiłem sam więc jak będziesz miał jakieś pytania to pisz.
A jeśli uda się kupić popielniczkę z obudową dookoła lewarka zmiany biegów bez tunelu to da radę zrobić, dopasować? :)
Szkoda tylko,że nie jest kompletny :D. Nie ma tych osłon po bokach.
Pamiętaj też że mocowanie podłokietnika jest inne niż w 147.
Najlepiej kupić kpl razem z podłokietnikiem, ale jak sie nie uda to najwyżej musisz przełożyć stelaż i też będzie oki
Tu się nie zgodzę bo takie samo mocowanie podłokietniki było od 2002 lub 2003 roku.
Moja jest z 2001r i może dlatego mi nie pasowało i musiałem przekładać.
Tak, bo właśnie podłokietniki się zmieniały a przez to i ich mocowanie. Gdzieś na forum wrzucałem różnice między podłokietnikami i ich mocowaniami.
Wszystko ładnie pięknie tylko jak coś dajcie znać czy będzie pasować bez wymiany tunelu. :)
Chodzi Ci czy sama popielniczka plus ten plastik będą pasowały
Za dużo rzeźbienia i nie wiadomo co z tego wyjdzie, szukaj na forum może ktoś będzie miał taki tunel w dobrej cenie
Niby coś mam ale teraz kwestia czy będzie pasować.
Może ktoś powiedzieć, czy za zmianą tunelu idzie tez zmiana mieszka dźwigni zmiany biegów? Czy może jednak są kompatybilne?
[QUOTE=Pawel3367;2011870]Może ktoś powiedzieć, czy za zmianą tunelu idzie tez zmiana mieszka dźwigni zmiany biegów? Czy może jednak są kompatybilne?[/QU
Mieszek też do wymiany jest mniejszy, ja zmieniałem troche zabawy z tym było przyznaje na prawdę trzeba wyjąc fotele, najgorzej było to ścignąć i wcisnąć przez dźwignie ręcznego już dobrze wtedy kur... przez tą dźwignie ale weszło w koncu na siłe.
Kupiłem tunel od wersji benzynowej z GT. Mieszek okazał się za mały do dzwigni z JTD 6b. Założyłem oryginalny tyle, że podniosłem w mieszku otwory na mocowanie wyżej niż były w starym tunelu.
Panowie, dzięki za info.