Cześć zastanawiam się nad zagazowaniem mojego samochodu. Ale nadal nei jestem pewien jaką instalację założyć. Połakomił bym się na Brc ale ma ona opinię idoto odpornej. Wiecie coś na ten temat?
Printable View
Cześć zastanawiam się nad zagazowaniem mojego samochodu. Ale nadal nei jestem pewien jaką instalację założyć. Połakomił bym się na Brc ale ma ona opinię idoto odpornej. Wiecie coś na ten temat?
Jaki silnik?
Witam.
Dużo instalacji, dużo opinii. Ja bym założył AGIS-a z OBD + wtryskiwacze barracudy + butla w koło + wlewka pod wlewem paliwa, o ile się da.
Zawsze możesz pytać na lpg-forum.
Pozdrawiam, Prowik
Instalację BRC są bardzo dobre i długowieczne a wszystko zależy od fachowca , który Ci ją montuje i czy zrobi to solidnie :) .
Dlatego Brc ma opinię debilo odpornej . . . Na lpg-forum ludzie bardzo źle piszą o tej instalacji. Nie wiem czemu są tak niektórzy wredni ale to bardzo źle o nich świadczy :)
1,9 benzynka
Dodano po 4 minutes:
A co sądzicie o ciekłym wtrysku. Latałem dzisiaj po stronkach i znalazłem coś takiego https://www.youtube.com/watch?v=djsZ8pOjFzE
Sądzicie, że warto o tym myśleć. Czy lepiej tżymać się sprawdzonego przez wszystkich Brc?
Daj sobie spokój z BRC....
Lepiej dołożyć i założyć coś lepszego.
W sumie to wszystko zależy od tego kto tą instalacje zakłada...
I oczywiście BRC to tylko sterownik.... Oprócz sterownika masz reduktor, wtryskiwacze.....
Ja bym kładł AGIS-a bez zastanowienia, do tego wtryskiwacze barracudy.
Chce Ci się ładować kasę w instalację do JTS-a? Przecież tam jest bezpośredni wtrysk
Dzięki . . . Nie ale nie skorzystam :)
A co jest złego w bezpośrednim wtrysku ?
Daj jakiś opis tego AGIS-a bo znalazłem jakiś 2 generacji za 1600 złotych. I nie wiem czy o to tobie chodziło, bo jak mam jeździć na 50% na tym i 50% na tym. To muszę z przykrością odmówić.
Agis Direct. Zostałem troszkę wprowadzony w błąd z wtryskiwaczami, nie ma ich :D Nie zauważyłem, że JTS. Instalacja droga.
http://www.acon.com.pl/pl/nowosci/9-...r#!prettyPhoto
Koszt to około 6000 PLN za Agisa. Może coś tańszego będzie miało BRC, ale musisz uważać na warsztat. Wybierz taki który stroi po trasie i ma dobre opinie. Zajrzyj na lpg-forum i wejdź do warsztatów polecanych i wybierz coś dla siebie.
Pozdrawiam, Prowik
Jak szukasz czegoś z brc. To poszukaj warsztatów na ich stronie http://www.lpg-brc.pl
Tam mają wszystkie warsztaty które z nimi współpracują, będzie łatwiej coś znaleźć.
Dzięki znalazłem kilka warsztatów w Warszawie. I okolicy ;]
Po sprawdzam u nich ceny i opinie na forach. Jak będą jakieś pozytywne to fajnie a jak nie to szkoda marnować kasy.
Znalazłem już kilka konkretnych ale nie uprzedzajmy faktów.
Nie warto pisać o czymś czego się jeszcze nie ma.
http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_...lpg_jts-2.html
http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_...spark_gaz.html
http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_...-1750_tbi.html
http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_...ito_1_4_a.html
Poczytaj sobie tutaj. Jest kilka fajnych tematów i możesz się czegoś ciekawego z tamtą dowiedzieć.
Może to tobie pomorze, przy dokonaniu wyboru.
Już dokonałem wyboru między instalacjami. Prins okazał się najlepszy do mojego samochodu, cena też niczego sobie . .
Ale za jakość jak zawsze trzeba troch więcej wydać. Dużym plusem jest to, że będzie w generacji 6, a tutaj to już nie
może być żadnych kłopotów z mechaniką.
Chciałbym się was jeszcze zapytać, czy oprócz standardowo dobranych wtryskiwaczy. Mam możliwość dobrania po jakimś czasie własnych? Zastanawiałem się nad dobraniem wyżej jakościowych, po pokonaniu kilku tysięcy.
Nie mam pewności jak będą działały wtryskiwacze nie prinsowe. Nie będzie różnicy czy one są jakoś zintegrowane z całą instalacją.
Myślałem że ta instalacja korzysta z wtryskiwaczy benzynowych?
No i masz oczywiście rację.
http://gazeo.pl/lpg/technika-lpg/sys...ykul,8008.html
http://egp.pl/prinsdir.htm
I nie powinieneś wątpić w to co piszesz.
Chodzi mi tutaj tylko o to, że po pewnym czasie mogą się one nadawać tylko do wymiany. A nóż może istnieją takie robione pod gaz.
Jest firma zajmująca się wzmacnianiem głowic pod gaz. To może i wtryski da się polepszyć. W co osobiście wątpię ale zapytać zawsze można.
czytając ten temat miałem niezłą bekę, :D. KrasnyBil, masz fajny awatar, to ojca czy Twoje ? Ogarnij się i poczytaj trochę, jest tu parę tamatów. Z racji tego że może ze 2 lub 3 JTS-sy mają TU (na forum) LPG to konkretów nie dostaniesz. Ciągle "reklamują" się nowe technologie ale w praktyce zero konkretów. Tak na szybko to sekwencja (dotrysk LPG) ok 5k (do 4 cyl.) - może być praktycznie każdej firmy.
Bezpośredni wtrysk ciekłego to pewnie z 8-10k, żeby było śmieszniej to nie ma uniwersalnych zestawów tyklo dedykowane.
Szukaj więc takiego do swojego silnika, załóż i się pochwal. Więcej szczegółów dowiesz się na LPG Forum.
Jeśli chodzi o instalację do Jts to może być 5 generacji ale jak niektórzy piszą nieopłacalne bo co jakiś czas wtryskiwaczy jest benzyna a koszt takiej instalacji to od 4 tys w górę. Jeśli chodzi o 6 generację czyli ciekły wtrysk to tylko prins w tej chwili posiada dedykowana instalacje do 159 koszt dokładnie 8500 zł. Czyli na tą chwilę całkowicie nieopłacalny biznes.
Nie zgadzam się z tym.
Zakładając roczny przebieg 15 000km po około trzech latach mamy zwrócony koszt instalacji.
To znaczy nie tracimy nic bo gdybyśmy te trzy lata jeździli na benzynie to wydamy tyle samo co w tym samym okresie na instalację i gaz do jazdy a na plus jest to że po tym okresie instalacja nam zostaje.
Jak to zdjęcie wygląda dla ciebie ciekawie to możesz pooglądać sobie https://www.youtube.com/watch?v=WpzLSVoZtTg albo http://www.etir.pl/site/56/tuning-sa...BCarowego.html To jest o wiele lepsze i warto pooglądać w wolnym czasie. Cena jest wysoka prawda ale jak to mawiają "raz, a dobrze" .
Z tego co wiem, to każda instalacja jest opłacalna. A to jaką chciałbyś zainstalować, tz. droższą czy tańszą. To musisz wziąć pod uwagę tylko kiedy ona się zwróci. http://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-gazu.html Sprawdzałem każdą na kalkulatorze i szczerze, droższe potrzebują tylko więcej czasu. Aby coś z tego wyszło i to tyle. A jak to mawiają, lepiej zrobić coś dobrze niż zrobić cokolwiek.