W trakcie pomiaru na hamowni oczywiście po wgraniu wirusa, w mojej belli odpadła obudowa turbo. Dodam, że była regenerowana 10 mieś wcześniej. Podpowiedzcie co robić?
Printable View
W trakcie pomiaru na hamowni oczywiście po wgraniu wirusa, w mojej belli odpadła obudowa turbo. Dodam, że była regenerowana 10 mieś wcześniej. Podpowiedzcie co robić?
A gdzie byl chip wgrywany i co na to tuner?
Tuner powiedział, że po pierwszym teście, jeszcze przed wgraniem moda coś mu nie pasowało w tym turbo bo na wykresie widać było, że łapie dopiero przy 2500 obr. Podejrzewał nieszczelność spowodowaną złym złożeniem obudowy.
Program wgrany w Słupsku, a autorem jest - www.profituning.sk
To chyba zagadnienie z cyklu: "Kto poczuwa się do winy?" / "Kto jest winny?"
Jeśli tuner to pytanie następne czy ma ubezpieczenie od takich sytuacji?
Nie znam się na tym biznesie, ale wydaje mi się, że są ludzie którzy najpierw diagnozują auto, a później modyfikują soft. Wtedy jeśli klient wie że coś jest nie tak z autem, a zleca wgranie oprogramowania, to winę za skutki bierze na siebie.
A tak poza tym, taka sytuacja to może być też zwykły pech.
Może skontaktuj się z tymi którzy regenerowali turbinę, stracić i tak na tym nie stracisz. Opisz co się stało, może będą chcieli zobaczyć dmuchawkę na własne oczy?
Zgadzam się. Tylko tuner podkreślił, że niesprawnych aut nie podkręca.
Odpadł element, w którym znajduje się koło kompresji. Po stronie zimnej przy obciążeniu 1,6 bara.
ale w czym jest problem? Przecież ta obudowa mogła się rozpaść równie dobrze podczas "szybszej" jazdy na drodze albo ostrzejszego ruszania spod świateł. Wprawdzie nie widziałem jeszcze w swoim życiu aby rozpadła się obudowa turbiny - owszem wirnik, który się rozpadł i uszkodził obudowę tak ale aby rozpadła się część ciepła od zimnej :/ bo tak rozumie co napisał właściciel.
Też jestem tego zdania.
Masz jeszcze gwarancję na tą regenerację?