Prosiłbym kolegów których dotknął problem zerwania paska o wypowiedzi czym to się objawiało, czytałem wiele na ten temat i wiem że w niektórych przypadkach samochód staje i 0 reakcji a także że jezdzi w miarę normalnie.
Dzięki
Printable View
Prosiłbym kolegów których dotknął problem zerwania paska o wypowiedzi czym to się objawiało, czytałem wiele na ten temat i wiem że w niektórych przypadkach samochód staje i 0 reakcji a także że jezdzi w miarę normalnie.
Dzięki
Nie rozumiem??
Jak przy zerwanym rozrządzie chcesz by samochód jechał?
Jeżeli samochód jeździ i np. klepie bądź jest zamulony strasznie to może być to skutkiem złego naciągu paska wskutek czego przeskoczy on na którymś kole, wtedy wypadają Ci właściwe ustawienia zaworów względem suwu tłoków, już nie wspominając o złym napełnianiu spalaniu i wydechu.
Dokładnie,
na zerwanym ni ch... nie pojedzie.
Na przeskoczonym, może pojechać, zależy jak bardzo przeskoczył.
a jeżeli juz ci przeskoczył, to zaprzestań jak najszybciej jazdy bo może się to tragicznie skończyć, powyginane zawory pogniecione tłoki, o innych skutkach złego ustawienia wolałbym nie pisać bo aż ciarki chodzą po skórze;)
Moja wina zle napisalem, ale na przeskoczenie o jeden zabek takze mowia zerwanie (spotkalem sie z tym w seacie). No i jeszcze prosze o wsazowki jak poznac ze rozrzad byl zle zamontowany.
Zerwanie to zerwanie przeskoczenie to przeskoczenie.
Jeżeli masz ściągniętą pokrywę rozrządu (tą plastikową osłonę) To na kołach pasowych powinieneś widzieć wypustki bądź wgłębienia tak zwane znaki, jeżeli one nie pokrywają się, to znaczy że masz źle ustawiony rozrząd.
Tego to chyba nie poznasz...
Kiedy był wymieniany?
Wymiana okolo 2000 km temu.
CEHU zadnych znakow to ja nie widze, polukam za dnia. Ale naprawde nie ma zadnych objaw jak zle ustawiony?
Skoro nie ma objaw, to skąd to pytanie?:P
Tu masz obrazek jak powinien byc ustawiony rozrząd:
http://images6.theimagehosting.com/Alfa_145_1,4.jpg
caly czas wywala mi jeden blad o ktorym juz pare razy pisalem, pytanie bylo jakie sa objawy jak zle ustawiony a odpowiedz ze tego to chyba nie poznam. Czyli dowiem sie jak mi silnik padnie? Nie znam sie jeszcze na alfach, moje wczesniejsze doswiadczenia to Vag, dlatego pytam
jazzu wkreca sie super, ciagnie od zera ale problem po przekroczeniu 4000 obrotow, engine failure itd, na forum uk nastraszyli mnie ze rozrzad dlatego pytam
Pisałem Ci może klekotać bo zawory niebezpiecznie blisko znajdują się tłoków, mógł całkiem stracić moc, objawy są różne w zależności od tego jak mocno ci pasek przeskoczył, i gdzie.
EDIT:
Czemu ja cały czas myślę że to twinspark?:D
Jedź na kompa i niech ci wykasują błąd, ale przed tym podadzą jaki to błąd.
Pier.....e P1670, sam se kasuje i wraca
Sorry, źle przeczytałem.
Wnerwia mnie tylko to ze 1 raz w zyciu martwie sie samochodem i powoli chyba osiwieje jak sie nie dowiem co mu dolega.