2.0 150km selespeed mała moc :(
Kupiłem ostatnio alfoinkto i jak na ten silnik słabo startuje nawet jak wyłoncze asr to i tak ledwo zamiesza kołami nie mówiąc tu o paleniu gumy. Wariatora nie słychać żeby stukał lecz czasami ma jakieś przebłyski i startuje z kopyta albo już podczas jazdy dostaje kopa przy paru tyś. choć nie określam przy ilu bo bywa różnie. Jaka może być tego przyczyna? ; (
2.0 150km selespeed mała moc :(
1. Przepływomierz do sprawdzenia - jak bedzie nadawał sie do wymiany to tylko na org. Bosha. Szkoda kasy i zachodu na zamienniki
2. Filtr powietrza - zmieniałeś po zakupie?
3. Sprawdz rury dolotowe powietrza czy nie sa dziurawe i doprze dokręcone obejmami
4. Świece - tu tak samo jak z przepływką- jak wymiana to tylko na orginal.
5. Przestawiony rozrząd np o jeden ząbek
Powyższe zakładając ze komp nie wyrzuca jakis błędów
2.0 150km selespeed mała moc :(
Hmm jak masz w takim stanie silnik (uszczelka) to masz odpowiedz :/ chociaz u mnie przy takiej samej konsumpcji oleju potrafiła dawać sporo frajdy:D . Jak juz beda zrzucać głowice zastanów sie czy przy okazji nie sprawdzic porządnie silnika (panewki, stan prowadnic zaworowych itd). Z tego co piszesz to zanosi sie na dosc porządna inwestycje w silnik. Jaki w ogóle przebieg?
2.0 150km selespeed mała moc :(
Cena którą płaciłem niejest donkonca miarodajna-mam mechanika w rodzinie ktory mi pomoga przy batdziej hardcorowych naprawach. Reszte robie sam w jego warsztaciewiec cennyza części były hurtowe. Po krótce:
- góra (uszczelniacze, 4 zawory, 4 prowadnice do) - 300 razem z robocizna speca z zewnatrz
-planowanie -free
-uszczelki (głowica, dolot, wydech) 400
-pierścienie 150 od tłoka
-panewki na korbowody - nie pamietam ceny
- szpilki do głowicy - nie pamietam ceny
Wiecej nic nie płaciłem ale rozkręcanie wszystkiego (osprzęt, silnik i części silnika) i skręcanie spowrotem robiłem samemu bez skręcania głowicy bo tego mi nie pozwolił zeby dac mi gwarancje.
Oczywiście dolicz rozrząd i wariator. U mnie wariator był zmieniany 4 miesiące wczesniej i siemierigi na wałkach tez wiec tego robiłem. Tylko pamiętaj o tym ze każde rozkręcenie rozrzadu = zmiana pasków (koło 180zeta) wiec szkoda oszczędzać.