Witam jadę dzisiaj obejrzeć alfę 147 z silnikiem 100 konnym. Czy mógłbym prosić was o pomoc w opisie różnic między silnikiem 100 konnym a 115 konnymi jest to diesel o pojemności 1.9.
Printable View
Witam jadę dzisiaj obejrzeć alfę 147 z silnikiem 100 konnym. Czy mógłbym prosić was o pomoc w opisie różnic między silnikiem 100 konnym a 115 konnymi jest to diesel o pojemności 1.9.
Nie ma silnika 100 KM w 147 ani w żadnej innej alfie. Były wersje 105 KM ale nie w 147.
Jak nie ma wystarczy wejsc na strone autocentrum i tam są do wyboru typu silników diesla. Są 100km, 115km, 140km i 150 i chyba jeszcze jakiś. Proszę o pomoc w temacie. Czym one się tak naprawdę różnią. Są mniej awaryjne czy o co chodzi?
A jest ktoś kto się spotkał i może pomóc bo zaraz wyruszam obejrzeć auto a nic nie wiem o tym silniki :( POMOCY
Autocentrum nie jest wyznacznikiem. Wpisz VIN w ePer i się dowiesz.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
A ktos może spotkał się z tym silnikiem? I może mi pomóc?
- - - Updated - - -
Masz racje to wersja 105 konna co o niej powiesz przyjacielu? Zwracam honor :)
Diesel?Cytat:
- - - Updated - - -
Masz racje to wersja 105 konna co o niej powiesz przyjacielu? Zwracam honor :)
Tak 1.9
- - - Updated - - -
Więc co dokładnie o tym silniku musiałbym wiedzieć 1.9 diesle moc 100KM zmniejszona po belgijskim sofcie ze 105KM do 100KM jak mowiles wczesniej.
Więc ?
Aś narwany. Normalny diesel, nie ma kopa, moment obrotowy jak dobra benzyna, spalanie w okolicach 5-6l, do setki wypijesz kawe, brak 6 biegu na dluzszych czasach moze denerwowac, silnik bezawaryjny o ile dbasz o wymiany i na kupisz jakiegoś złoma.
Miedzy 100 a 115km nie ma ogromnej róznicy. Jeżeli nie zależy Ci na mocy, tylko żeby to jeździło i nic po za tym to możesz brać, chociaż ja bym osobiście nie brał nic poniżej 140km, ale to moje zdanie bo ja wymagam od auta ciut więcej
@@edit
O ile się nie myle to między 100 a 150km w spalaniu nawet nie ma zbyt wielkiej różnicy, temu tez nie widze sensu kupowania słabego diesla, bez 6 biegu
W 147 po 2003 były wersje 100 KM ale to był ten sam silnik, co 115/116 (85kW). Silnik 105 KM to starsza odmiania 8V i nie montowano takiego w 147. Silniki 100KM i 115 (CF3) różnią się softem. Czyli raptem bez dużej różnicy bo moc można spokojnie pod ~140 podnieść. Zresztą moc to raczej chwyt marketingowy. Tutaj ważny jest moment. Dla przykładu 156 JTD 16V Depot miała 126 KM/305 Nm a wersja zwykła miała też 305 Nm ale za to 150 KM.
Kupujesz takie auto, robisz program i po sprawie.
A co z tą inną turbosprężarką? Jaki jest moment obrotowy między 115 a 100 konną? I czy jest jakaś różnica jeśli będę ją chipował?
100 konny ma 200Nm a 115 280 Nm
Ta wersja silnikowa trafiała tez od 2001 roku do fiata marea a od 2003 do stilo. Zapewne też dostawczaki fiata smigaja z taką wersją 1.9