Siemanko.
Jak w temacie, ma ktoś sprawne, nie dymiące 2.4 20v 175km ? Powiedzcie mi od ilu rpm auto zaczyna ładnie ciągnąć ?
Printable View
Siemanko.
Jak w temacie, ma ktoś sprawne, nie dymiące 2.4 20v 175km ? Powiedzcie mi od ilu rpm auto zaczyna ładnie ciągnąć ?
U mnie tak kolo 2500 juz cos zaczyna sie dziac ;)
Edit- ale to w 156 FL 2005 2.4 20v 175 km.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Kaacu, prawdy się nie dowiesz, bo dla jednego "ładnie ciągnięcie" będzie od 2,5 tys, a dla mnie było od 1,8 tys. Mogłeś mi się dać przejechać to byś wiedział czy dobrze idzie ;)
Jak wciskasz od 1500 obr to jest lekka turbodziura i tak gdzies ok. 2000 obr, moze ciut nizej jest jebniecie mocy.
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
U mnie zaczyna się dopiero coś dziać przy 2100... Więc szukam dziury w całym, ale jestem uparty i swojego dopne. Poczekam niech się jeszcze ktoś wypowie..
Zrób logi doładowania względem obrotów i będzie wiadomo.
Mam zrobione z dzisiaj.. Wszędzie Turbo podaje ładnie... Do tego kleby obfitego dymu przy maks gazie widoczne w dzień...
Kacu takie upały nie służą klekotom.
Tak swoją drogą to wysoko moment jest w 20v. U mnie czuć juz przy ok 1700-1800obr ładny ciąg.
Według tabeli by sie zgadzało. 10v 1800, 20v 2000obr.
Powiedzcie mi czy nowa mapa niekoniecznie na dużą moc tylko plus minus do 10km ze zmianą charakterystyki żeby ciągła od dołu to spalanie coś spadnie?
Teoretycznie tak bo bedziesz ja nizej krecil, ale Twoj silnik dobrze ciagnal pomijajac ta zadyszke na 3 biegu. Zobacz sobie w ksiazce na max moment w 10v i 20v. W 20 jest przy ok 2100 z tego co pamietam a w 10 byl nizej na pewno 1 z przodu. A jak robic chipa to juz zeby do tych 200 koni dojsc :)
Ja chce tutaj ograniczyć spalanie... Nie mniej jednak twierdzę, że coś jest nie tak.. Kleby czarnego dymu widoczne w dzień to masakra.. Przy spokojnej jeździe tego nie widać, ale zaznaczam jazda emerycka i ciężko zejść poniżej 6.5... Gdzie 10v przy normalnej jeździe do 5.5 schodził, oczywiście wiem, iż nie powinien tego porównywać, ale skoro dymi na czarno i ma jak to nazwałes Zadyszki, coś musi być nie teges... Mało tego, zabierając się za logi za wuja nie chce mieć tych Zadyszek, a logi wyglądają wporzadku... Sam nie wiem gdzie już szukać. Cały Dolot w tym tygodniu wyrzuce z auta i będę szukał... Wracając do 10v i jego dołu to tak, w mojej poprzedniej już 1700 i ciągła.
Kacu zachciało Ci się mocy i myślałeś, że będzie mniej palic? Miałeś spokojną głowę i fajnego 10v. Kupiłeś 20tke i teraz kombinujesz.
Poqiem Ci tak na zlocie specjalnie patrzylem na wydechy jak jechalismy bo u mnie przy raptiwnym bucie tez jest dymek, za pierwszym razem, przy kolejnym juz prawie nie ma. I u wszystkich ten dymek byl, chyba tylko u AlfaKrisa nie bylo, albo byl zdecydowanie mnejszy niz u innych.
Pokaż te logi..
U mnie tez tak jest. Wydaje mi się, że Kacu szuka dziury w całym:)
Gonzo, w poprzedniej też szukałem dziury w całym i wszystko ogarnąłem z czasem. Nie jestem głupi i wiem, że jest coś nie teges. Logi wrzucę za 1h pozdrawiam
No dobrze. Wrzucisz te logi to sie szpece wypowiedzą :)
No jak dymi to na pewno nie jest ok.
U mnie zaczyna ciagnać dopiero od około, 2 tys, wcześniej mega muł (nie mam wył. EGR).
Żeby zejsć ze spalaniem do 6,5 L to tylko długa trasa.
A że na pełnym bucie dymi - diesel musi dymić :D Efekt potęguje się po dłuższym zamuleniu auta. Jak już przedmucha, to jest ok.
Dareme,.owszem, ale nie chmury, które niemalże zaslepiaja jadący za Tobą samochód. Od zawsze mam diesle i każdy to jtd i tylko ten dymi. A co do znalezienia diesla, który nie dymi - bski ma jtd, które nie puści nawet dymkay;-)
P.s jak wrócę do domu momentalnie wrzucam loga, gdyż mam wizytacje rodzinna ;-)
http://chomikuj.pl/kasprol1452/2.4JTD+LOGI+KAAC
Te z 19.07 sa aktualne. dluzszy jest z wczoraj, a krotszy robilem jakis czas temu
Logi eksportuje się z wykresu a nie z parametrów.
I wykres jak zapisać w tym fesie bo cały czas się nie zapisuje.
Przycisk eksport jest. Tylko trzeba start a później stop nadusić
ew. w folderze MESa są to pliki z roz. csv
Zrobilem wtryski oraz termostat, alfa 156 2.4JTDm 175 km, potwierdzam, ciagnie ladnie od ok 1800 ;)
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Kacpero jaki miałeś objaw na wtryskach? Dymila na czarno albo coś? Ja policzyłem spalanie na full zbiorniku i dystrybutorze i spalanie mam.8l przy spokojnej jeździe czyli tyle ile automat...
Czuc bylo lekkie dlawienie przy przyspieszaniu. Generalnie mialem jeden wtrysk lekko przytarty, dolalem stp i na razie spokoj. Wczesniej mialem korekte +5 i spalanie w okolicach 8-8,5. Teraz jest 7,5-8 i korekta +1,5. A w trasie spalanie wyszlo lekko ponad 6.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
A tu u mnie korekty są prawie w normie jeden wtrysk ma pod 1 nic więcej
Moja caly czas lubi zakopcic przy mocniejszym dodaniu gazu, ale tylko raz i tylko w momencie wcisniecia do oporu.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Moja kopci cały czas, a od 3000rpm osiąga apogeum chmury.. Zaczyna ciągnąć gdzieś od 2200