Obrazek 1: trasa Lublin-Kraków;
Obrazek 2: z powrotem.
Jakieś spostrzeżenia?http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=174852&stc=1http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=174853&stc=1
Printable View
Obrazek 1: trasa Lublin-Kraków;
Obrazek 2: z powrotem.
Jakieś spostrzeżenia?http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=174852&stc=1http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=174853&stc=1
Dużo zależy od techniki jazdy: wystarczy więcej hamowania silnikiem, przewidywanie konieczności hamowania/zwolnienia, trzymanie odpowiednich odstępów.
A te dziury to od czego?
Jak na tą poj. silnika to pali jak smok.
MiTo 155TB - A4 Kraków - Tarnów 140 km/h 8.0/100 ale np. potem na trasie 54km - 5.4L....
chyba nic niezwykłego w tych spalaniach nie ma - bo na katalogowe dane można machnąć ręką
W moim MiTo 1.6 JTDm pali średnio 6.3 więc czego chcieć od benzyny ;)
Kolego do Krakowa miałeś pod górkę a do Lublina z górki - proste! Wystarczy troszkę geografii :)
Oczywiście w końcu to termodynamika. Tylko czy jest sens w kupowaniu takich skomplikowanych jednorazowych kosiarek
Wysłane z mojego QUANTUM_2_500 przy użyciu Tapatalka
To już inna sprawa. Raz miałem jako zastępczą Lancię Ypsilon z tym silnikiem i kultura pracy w porównaniu z 1.6 TS jest żadna.
W wakacje po PL zrobiłem 2000km i przy średniej właśnie ponad 80km/hrs wyszło mi 7,8L - w silniku 120TB.
Zatem twierdzę, że pali Ci waść sporo.
W weekend pokonałem właśnie modelowa trasę tego wątku (+30km za Lublin i +30 km za Kraków). Samochód pełny, jazda rodzinna, czyli A4 = 140 na tempomacie, a poza bez szaleństw, czyli max 30km/h więcej niż ograniczenia, średnia prędkość wte-i-nazad 87km/h a spalanie UWAGA: 7,2!!!
ps - to może być efekt BP U'98, teraz praktykuje znacznie tańszą verwe i wydaje mi się, że ten silnik chyba lubi 98
Trasa ponad 1300km z południa na północ i z powrotem 155TB - na autostradzie 120-130km/h - średnie spalanie nie przekroczyło 6.9L (przy min. 6.6 na trasie 260km, klima, 2 postoje bez wyłączania silnika) - tylko Pb98 (Verva/Dynamic + Ecomax)