witam
panowie mam pytanko cieknie mi spod miski dowiedziałem sie ze tam zamiast uszczelki jest sam silikon i teraz rodzi sie pytanie czy zakładaja nowy silikon musze na maksa dokrecic miske czy tez zostawic trche luzu dla silikonu???
Printable View
witam
panowie mam pytanko cieknie mi spod miski dowiedziałem sie ze tam zamiast uszczelki jest sam silikon i teraz rodzi sie pytanie czy zakładaja nowy silikon musze na maksa dokrecic miske czy tez zostawic trche luzu dla silikonu???
najlepiej jak by była uszczelka ale jak jest silikon dokręca się tak samo jak przy uszczelce :do oporu z czuciem żeby nie zerwać gwintu napewno jest podany jakiś moment
dokladnie tylko musisz idealnie wyczyscic stary sylicon a nowego nalozyc bardzo cienka warstwe
a ja myslalem zeby duzo go nalozyc bo jak wyplynie czesc nic sie przeciez nie stanie
tylko pamietaj zeby był CZERWONY na wysokie temperatury bo znam takich co przy poldku dali zwykły od szyb nie bede sie rozwodził co to spowodowało :D
silikon jest lepszy od uszczelki przy misce, nie ma tego cholernego pocenia sie i wszystko jest szczelne na dlugi czas
Czarny jest jeszcze lepszy!!!Cytat:
Napisał Alfista
poprostu kup sylicon do wysokich temperatur moze byc nawet rozowy co to za roznica heh i tak jak mowilem nanies minimalna ilosc na krawedzie misy zeby resztki ktore wpadna do srodka z czaswem nie poobrywaly sie z krawedzi i nie zatkaly Ci ukladu smarowania silnika
kurde cwidzialem dzis ze mi leje z laczenia miski z kolem zamachowym oby to tylko sylicon robiliscie juz miska to duzo roboty chyba
Jak przy kole to (czarny scenariusz) może być też uszczelniacz na wale.
Jak chcesz dać sam silikon pod miskę to zapodaj go równomiernie, przełap michę tak aby miala nieco luzu, odczekaj aż silik troche ściągnie i dopiero dokręć miche.
Kurde to chyba ich wada jest u mnie tez cieknie olej, na początku myślałem ze z pod uszczelniaczy wałków i przy okazji wymiany rozrządu zostały wymienione ale teraz przyjrzałem sie dokładniej i myślę ze to z pod miski, wolnym czasem sie do tego dobiorę a jak nie pomoże to skrzynie trzeba będzie wyjąć...... :roll:
ja zdejmowałem wczoraj miske
musisz miec długiego torksa zeby odkrecic dwie srubki przy kole zamachowym.
Jest tam mało miejsca i na przedłuzkach moze nie podejsc ( mi nie podeszło) musiałem kombinowac z kluczami hehe
Reszta srubek jest widoczna
pozostaje jedna 13 od podpory półoski (tak jest w 1.8 T.S) masz diesla ale moze byc podobnie
musiałem jeszcze odkrecic tylna łape od silnika
i micha spadla prawie :-)
ale jesli to zimmering na wale to współczuje :-(
pozdro
lukasz
zimering na wale podejrzewam ze to sie rowna rozbieranie silnika??????
to chyba trza tylko skrzynie zdjąć??
Na 100% to nie z miski.
Musisz wyciagnac skrzynie-moze byc uszczelniacz wału,ale moze lac z srub koła dwumasowego -jak sciagnie sie koło to bedzie widac, skad leje-ja stawiam na sruby koła-jtd tak juz niestety maja :( -sruby trza wykrecic, przeleciec dobrym silikonem wkrecic i bedzie git.
Mojemu kumplowi w hondzie dokrecali na wyczucie - na chama i mu cieklo spod miski...
Mial uszczelke, ale moze mechanicy ja zle zalozyli?
[quote] hmmmmm no ale jak mozna zle zalozyc?? moze poprostu juz sie szczeliny nie spasowaly albo micha jest odksztalcona z tego co moj znajomy mechanik zawsze powtarza to japonskie silniki sa idealne i dlugozywotne ale jak juz sie wlozy w niego rece to juz nie bedzie tak jak fabrycznie moj kuzyn w civicu kupil 4 głowice bo co zalozyl to cieklo i cieklo wkoncu udalo mu sie to opanowac ale samochod stal 4 mies na warsztacie a powodem wymiany byl przeciek z bloku silnika do cylindra czyli w normalnym wypadku uszczelka 2 godz i po temacieCytat:
Napisał Tuti
a to nie można dostać tej uszczelki pod miskę??
Od 2007 może juz coś "wyprodukowali" :)
Witam!Do miski TYLKO czarny silicon.Czyścimy stary,odtłuszczamy obie powierzchnie,blok od dołu smarujemy cieniutko(w miejscach gdzie nie chce się łapać jest żle odtłuszczone),na miskę nakładamy wałek o średnicy 2-3 mm i dokrecamy z czuciem.Czerwony silicon po pierwsze wygląda jakby silnik był rozbierany sto razy a po drugie lubi puścić.Pozdrawiam
motodoktor1, czarnego Victor-a masz na myśli? Od biedy i Dirko pewno by trzymało :)
Uzywam od kilku lat Technicoll Hermetic Silicone Temperature 300ml
Link do zdjęcia silikonu