Czy zrobią wreszcie face lifting Mito?
Printable View
Czy zrobią wreszcie face lifting Mito?
Jeżdżą zamaskowane sztuki, ale za dużo to się pewno nie zmieni.
http://passioneautoitaliane.blogspot...mito-2016.html
No i dobrze! Nie ma co za bardzo ingerować. Auto jest ładne bo nawiązuje do 8C :)
Chciałem już 2x wymienić Mito na nowe, ale nie chcę kupować gorszego niż mam. Likwidują opcje - brak ksenonów. Zmniejszają paletę barw - brak np. żółtego. Utrzymują w ofercie słabe silniczki. Wszystko to nie zachęca do zakupu.
Przecież mini lifting już był, wtedy kiedy Uconnect wprowadzili.
przydałby się już raczej nowy model niż lifting - przecież to autko ma już 7 lat
Alfa jest w agonii.
Gdzie inne marki co roku coś zmieniają, wprowadzają nowe wersje (o innych się pisze, mogą coś nowego reklamować - żyją) - Alfa nic.
Gdzie inni po 3-4 latach robia face lifting (znowu się o nich pisze, porównuje, robi testy) - Alfa ogranicza wersje.
Gdzie inni zmieniają model po 6-7 latach - Alfa nic.
Proszę, skończcie to porównywania Alfy ze skodą (to już nie pierwszy raz). Przecież to jak porównywać wytworne szpilki z gumofilcami.
Na skodę i audi mam alergię. Jak się robi auta nijakie to trzeba poprawiać. Włosi rzadko robią liftingi bo auta mają ponadczasowy design.
Witaj w klubie;)
Chociaż do audi mam stosunek raczej obojętny.
Fiat twierdzi, że z chwilą przejęcia chryslera itd zmienia zarząd, myślenie, podejście do promocji, itd itp po prostu wsio, wsio.... poczekajmy, zobaczymy co wyjdzie z tej polityki i czy się wreszczie zabiorą do roboty... Maseratii powoli odżywa, za Fiata się już też wzieli, narazie wymyślając tylko klejne 500-tki, no ale jednak postęp jakiś jest, jeszcze chwila i nabiorą tempa i może po Giuli wezmą się do konkretnej roboty... Szkoda mi tylko Lancii, bo to była jednak piękna marka... moja Delta mówi sama za siebie jak powinno wyglądać premium dla indywidualistów... Do tej pory jest tak rzadka i niespotykana, że nowo poznani ludzie pytają się mnie co to jest, i są przekonani że to jakaś nowość...
Co do Delty mam dokladnie takie samo zdanie. Nawet chciałem kupić, ale juz nic sensownego nie zostalo w Polsce. Z kolei jak się pojawiła na rynku, to właśnie kupiłem Bravo. Ale przynajmniej przez kilka miesięcy pojeździłem zastępczą Deltą, więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Powiem tak, mówi się że Delta to tylko inne Bravo, ale dla mnie to bzdura... Delta jest ogromna, w środku miejsca dla pasażerów drugiego rzędu jest tyle co w dużej limuzynie klasy średniej jak np Mazda 6, a to tylko kompakt.
Mam jeszcze Julkę i teraz nabyłem 159 i w tych autach z tyłu można nabawić się klaustrofobii porównując je do Delty, no i ta jakość użytych materiałów, wszystko wygląda dobrze, drogo i luksusowo, mnóstwo skóry, praktycznie nic nie trzeszczy. Co z tego że ma deskę z Bravo, akurat ta deska jest jedną z piękniejszych w klasie kompakt...
Jak ktoś mówi że Delta to tylko Bravo bo ma takie same części (co jest prawdą tylko co do napędu i elektroniki, bo zawieszenie już jest inne) to jest zwykłym ignorantem, jakoś cała grupa VAG od zwykłych aut klasy B po topowe modele korzysta z tych samych części i tam już tego nikt się nie czepia porównując np Golfa i A3, a nawet uważa się to za zalete.
W Delcie zaraz po wejściu czujesz że jedziesz czymś wyjątkowym, no i te fotele w półskórze z Alcantarą, po prostu piękne! Jedyne co mi się zawsze nie podobało w tym aucie to te srebrne plastiki w desce rozdzielczej, na zdjęciach po prostu mnie odrzucały, ale na żywo to już inna bajka, one po prostu tam pasują i dobrze wyglądają. Szkoda, że Lancia nie zdążyła zrobić limuzyny wielkości 159, napewno byłaby przepiękna... no ale cóż...
Trzeba liczyć na to, że ktoś się nad nią zlituje jak nas Sabbem i będzie próbował ratować... mam nadzieję że to właśnie nastąpi i odniesie sukces...
To że to Bravo, to tylko zaleta. W moim Bravo i to z pierwszego roku produkcji nic się nie zepsuło przez 7 lat. Wymieniłem wprawdzie kilka rzeczy na gwarancji, ale tylko dlatego, że miałem dostęp do service newsów. ;)
Moja Delta jest zdrowa jak ryba, nie licząc malowanego zderzaka i połamanych kratek, po ch*&^%@) który przywalił w nią pod Tesco i spie&*@)#_ ;)
Może ktoś widział? może ktoś wie?! Zjeb w jakimś czerwonym aucie ;)
Nic się nie udało. Wzięli włoskiego projektanta czyli Waltera de Silve, który wcześniej projektował alfy:). Przynajmniej A5 bo co do A7 nie jestem pewien.
Face lifting wg FCA to zmiana scudetto i nowe nazwy poziomu wyposażenia.Załącznik 193040
masz nowe felgi!
w piwerszym lifcie Julki nawet tego nie zrobili, a pozatym zderzak cały jest inny i inna jest całkiem ttylna dokładka.
Lift Mito ma więcej zmian niż Julki
No i dobrze. Wyglądowo auto mi się podoba. Mogliby poprawić parę rzeczy wewnątrz np: paskudnej jakości plastiki drzwi
Zepsuli scudetto.
Chyba będę zamawiał jeszcze przed liftingowe.
No może masz rację...
Jednak nie zamówię.
QV i QVline nie można już zamawiać, a w wersji Distinctive tapicerka jest gorszej jakości niż w Daci.
Dziwią się, że Mito się nie sprzedaje.
Czym się róźni tapicerka w Distinctive i QV?
Aktualnie w Distinctive jest tkanina Evoluzione. Ciężko to nazwać tkaniną. Jest to tworzywo PCV.
W QV była tkanina z połączeniem alcantary. W QVline - alcantara.
W pierwszym Distinctive była tkanina (prawdziwa) Competizione.
Właśnie wszedłem na strone alfy i chciałem skonfigurować Mito :))))))))) K...., to jest jakiś dramat!!! Uśmiercają ten model! Silniki ze skrzynią manualną rzeczywiście godne Dacii. Masakra! Moja 1.6 jtd 120 KM jeżdzi jak szalona od 6 lat i moja żona nie chce zmienić :) Mam 135 tys km i w takim razie pojeździ jeszcze następne 6 lat :) Trzeba być fanatycznym miłośnikiem tej marki,żeby być jej wiernym.
Masz rację. Ja uznaję ducati do modelu 999 włącznie. Z nowszych podoba mi się tylko Panigale ale też dresy zaczynają jeździć:)
Ja już mam 161 tys. km.
Czekam na nową wersję, ale mam obawę, że będzie jeszcze biedniejsza w środku.