Cześć.
Potrzebował bym seryjnego programu do 159 JTDm (jak w temacie). Czy mogę użyć dowolnego, czy lepiej wydobyć od tunera który wcześniej pisał mi nowy program?
Potrzebuję do diagnostyki.
Printable View
Cześć.
Potrzebował bym seryjnego programu do 159 JTDm (jak w temacie). Czy mogę użyć dowolnego, czy lepiej wydobyć od tunera który wcześniej pisał mi nowy program?
Potrzebuję do diagnostyki.
Screen zakładki INFO z MESa załącz.
Daj maila
Dziękuję maly_777 za pomoc w temacie. Jeszcze jedno pytanie. Mam aktualnie wgrany program seryjny czyli taki w którym także EGR oraz DPF są włączone. Wywaliło mi "have engine checked) - bo mam zaślepiony całkowicie (blaszka bez dziur) EGR. Z racji tego że z warsztatem w Łodzi który ma mi ogarnąć wydech, turbo i program jestem umówiony na przyszły tydzień, będę zmuszony tak przez jakiś czas jeździć i pojawia się pytanie:
1. Czy mogę tak jeździć?
2. Czy nie włączy się wypalanie DFP (kiedy go tam już nie ma fizycznie).
Ja bym nie jeździł
Wróć do programu który miałeś z dpf off i tyle a później na testy niech sobie warsztat wgrywa co chce.
Jakąś dziwną akcje wymysliliscie
Np. dlatego bedzie wypalać DPF :P
Nie sądzę. Po pierwsze mam w tej chwili następujące błędy:
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...0kw_-bledy.jpg
Innymi słowy komp widzi że coś jest nie tak i myślę że istnieje zabezpieczenie żeby w razie takiej awarii nie rozpoczynać wypalania bo nie wiadomo co jest z filtrem.
Po drugie:
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...10kw_-dpf2.jpg
I tak to wygląda stale - a przejechałem dziś koło 150km. Ciśnienie różnicy ciśnień wynosi stale 1m Bar, stan filtra jest stale nie zatkany a procentowe zatkanie stoi na 0%.
Mogę się mylić ale po mojemu komp nie odpali wypalania z powodu błędów czujników oraz stanu filtra.
Tak czy inaczej pomierzyłem co chciałem i jeszcze w tym tygodniu auto dostanie stary program z wywalonymi EGR i DPF.
Dzięki za pomoc.