Witam mam pytanie troszkę nie typowe acz kolwiek bardzo nurtujące mnie ;p po prostu nie mogę spać ;p
mianowicie czym różni się silnik 1,9td od 1,9jtd ??
z moich obserwacji wynika że praktycznie niczym a według was??
Printable View
Witam mam pytanie troszkę nie typowe acz kolwiek bardzo nurtujące mnie ;p po prostu nie mogę spać ;p
mianowicie czym różni się silnik 1,9td od 1,9jtd ??
z moich obserwacji wynika że praktycznie niczym a według was??
wyjdz :p
to chłopie następnym razem zadaj poprawnie pytanie
no spoczko tylko nie uzyskałem odpowiedzi z tym sprzęgłem....
ja dopiero wchodzę w temat diesla wcześniej miałem same ts-y.
mam wiele doświadczeń z tymi silnikami niestety pierwszy diesel i to 2.4 pokazuje mi jak nie wiele wiem o alfach...
na co dzień jestem mechanikiem ale robię automatyczne skrzynie biegów i mosty napędowe
Niewielka różnica, wręcz bym powiedział że "kosmetyka", możesz spać spokojnie... :D
Ale piszesz poważnie, czy jaj sobie robisz? Sam jestem ciekawy.
Uwielbiam to forum, normalnie. Każde techniczne info trzeba wyciskać po kroplece, a i tak zwykle kończy się szukając potrzebnych rzeczy gdzie indziej.....
ehh polaczki cebulaczki. Wyśmiewać to ja też się potrafię ale żaden z was nie jest takim kozakiem żeby odpowiedzieć mi na pytanie ze sprzęgłem, z resztą mam to gdzieś sam się dowiem jak tylko śnieg stopnieje i zdejmę skrzynie u siebie
Kto jest cebulakiem? Ty?. Chcesz włożyć tanie sprzęgło ze starego gruchota do swojego. Kombinujesz właśnie jak cebulak.
A z racji takiej, że sprawdzałem na stronie Valeo to nr sprzęgieł są inne między 1.9TD z 146 a 1.9JTD 147. Jedynie osoba, która fizycznie porównywała sprzęgła może coś o tym powiedzieć. Jak widać jeszcze taka tu nie trafiła albo jej nie ma.
A jak masz jeszcze raz obrażać kogoś to radzę nie tu.
Oczywiście że robię sobie jaja... :)
Wracając do sprzęgła, nie, nie jest takie samo. Teraz "jestę kozakię" ???