witam, wymiana się zbliża a nie wiem ile mam zębów w pasku(198 czy 199) jak i gdzie to sprawdzić?
- - - Updated - - -
rok 2004 gt 1.9 jtd ZAR93700005156400
Printable View
witam, wymiana się zbliża a nie wiem ile mam zębów w pasku(198 czy 199) jak i gdzie to sprawdzić?
- - - Updated - - -
rok 2004 gt 1.9 jtd ZAR93700005156400
Stawiam dolary przeciwko orzechom ze masz jeden więcej. Bo rozumiem że to wersja 150 KM. Wymieniałem u siebie, to okazało się że jeden za mało miałem i trzeba było wymienić na pasek nie do "JTD", tylko do "JTDm" właśnie. Sprawdź to dokładnie, jak w sklepie zwrócisz na to uwagę, to sprzedawca powinien już wiedzieć. Zresztą VIN mu podaj...
2004 r to bedzie jeszcze rzczej 198 zębów.
Dla pewnosci odkreć osłone rozrządu i zobacz czy masz pasek z teflonem czy bez. Jak bez to 198.
euro3-198 zębów, euro4-199 zębów. Moja alfa "była" z 2005 i miałem 198.
Moja też jest z 2005 i ma 199 zębów. Wyprodukowana w listopadzie i jest to model na 2006 rok euro4.
wysłałem zapytanie do 4 sprzedawców z vin...em, sugerują 198 -,jeden zapytał właśnie jakie euro-3 czy 4.; ale nie mam pojęcia ,w karcie pojazdu nie ma nic o euro.
rafad - vin i po temacie
wklep nawet w eper i bedzie info ze masz eu3 ( wg nnie )
wg mnie masz 198 tak jak i ja
ni ale jak wyz3j -vin i dobry sprzedawca dobierze
polecam autosklep24
kolega Gepard z forum
p.s.
dalej mi nie mrugasz jak jade 159
:p
Ja też mam 2004r i 198 zębów. 199 - za długi.
Nie chcę zakładać nowego wątku
Pacjent Alfa GT 1.9 16V CF3 padł pomysł by przy wymianie rozrządu założyć mocniejszy stąd poszło koło na CR od CF4 i do tego pasek DAYCO na 199 zębów oznaczenie 94976 niestety jest za długi napinacz do chodzi do końca i jest luźno
Pompa napinacze i rolka nowe ale pomierzylem i są takie same jak były w CF3 koło z CR jest większe w porównaniu ze starym a pasek tylko o 1 ząb większy i nie można go napiąć a ponoć wystarczyła wymiana koła i można zakładać 199 zębów widocznie coś jest nie tak
Czekam na sugestie co teraz
Proponuje założyć z powrotem koło od cf3 i kupić ori pasek a następną wymianę zrobić po 80 tysiącach. Chyba, że mocą zbliżasz się do giulii q to może faktycznie trzeba jakiegoś kevlara od ferrari poszukać.
O ile się nie mylę zmieniony został również wspornik pompy CR.