Witam.Usuwał ktoś z was klapki kolektora w okolicach poznania/Swarzędza/ wrześni i może zdradzić jaki koszt i czy zadowolony z obsługi?
Printable View
Witam.Usuwał ktoś z was klapki kolektora w okolicach poznania/Swarzędza/ wrześni i może zdradzić jaki koszt i czy zadowolony z obsługi?
Zrobi ci to TuneForce, nie wiem czy warto, spawanie kolektora, czyszczenie i wyprogramowanie klap kosztuje prawie tyle co nowy...
A jest jakaś różnica w cenie usunięcia klapek pomiędzy aluminiowym a plastikowym kolektorem. Ja mam plastikowy.
- - - Updated - - -
A może orientujesz się ile kosztuje u nich samo programowanie?
Ja tez miałem plastik z klapkami, kupiłem alu bez klap od wersji 140km, wyszło mi 300 za kolektor używany( wystarczy go wyczyścić), mechanik wziął chyba 150 za montaż. Z komputera nie musisz usuwać klap, wystarczy, że silniczek będzie gdzieś przymocowany i podpięty.
Jak ktoś chce wywalać klapki z 159 to polecam mojego mechanika z Poznania. Ok 400-500zł robota. W przypadku plastikowych kolektorów warto zaopatrzyć sie w aluminiowy, szybciej i sprawniej.Jak by coś można do mnie pisać.
A jaki koszt? Egr też w sumie przydało by się zaslepic to też możesz odrazu cyfrę podać [emoji1]
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Egr mozna zaslepic blaszka z niewielkim otworem.Mam tak zrobione i nic sie nie dzieje do tego dpf i klapy out.
Dpf już nie mam. A to jak zastosuje zaslepke z otworkiem to nie będę musiał programować kompa?
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
U mnie egr nie jest wylaczony a czesciowo zaslepiony i ma sie dobrze
I nie wyskakuje check?
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Czesciowe zaslepienie nie powoduje bledu.Bynajmniej u mnie.
EGRa można zaślepić sobie blaszką z otworem gdy działa on prawidłowo, w innym wypadku nic to nie da :D