Witam, Chciałbym ją wyczyścić ponieważ znalazłem temat z takim samym problemem jak u mnie i tam pomogło czyszczenie listwy. Z góry dzięki za pomoc Zastanawiam się czy można stosować jakieś rozpuszczalniki
Printable View
Witam, Chciałbym ją wyczyścić ponieważ znalazłem temat z takim samym problemem jak u mnie i tam pomogło czyszczenie listwy. Z góry dzięki za pomoc Zastanawiam się czy można stosować jakieś rozpuszczalniki
Kup i wlej preparat do czyszczenia układu paliwowego. listwa w pewnym stopniu zostanie przeczyszczona.
Taki jak się wlewa do paliwa? Myślałem o sprayu do czyszczenia gaźników i układów wtryskowych. Jutro się za to zabiore
Tak, przed tankowaniem wlewasz do zbiornika. Powiem na moim przykładzie co prawda silnik na pompkach ale poprawę dopiero zauważyłem po wyjeżdżeniu drugiego zbiornika paliwa, teraz będę zmieniać filtr i znowu środek pójdzie do czyszczenia układu wtryskowego. I wlewałem środek na ok 35L żeby za bardzo nie rozcieńczyć go
He:) O tym to ja wiem. ale to nie załatwi mojego problemu. Muszę ją rozebrać i umyć.
Jestem ciekawy co chcesz w tej listwie wyczyścić.
Napisane z komóreczki!
Tam nie ma co czyscic. Kup preparat LM diesel splunug i wlej. ( nie pamietam dokladnie nazwy) Jak nie chcesz rozcienczac to wykrec filtr paliwa, wylej ropke wlej tam LM i odpal auto,pozostaw na wolnych obrotach. Tyle w temacie. Przy okazji przeczyscisz wtryski
a do bardziej kumatych, szarpanie może też chyba być od pompy wysokiego ciśnienia?
Ja troszkę lubię pogrzebać sam- choć nie do końca się znam :) Mam problem z przerywaniem auta. Nie będę się rozpisywał bo to inny temat. Ale znalazłem na forum temat w którym kolega miał identyczny problem- tak samo mu przerywało. Też wyskoczył mu błąd czujnika ciśnienia i wyczyścił tą listwę i niby pomogło. Jeśli czyszczenie nie ma sensu to nie będę tego robił. Tylko czemu u niego pomogło?
Czy jakość paliwa ma na to wpływ ?
Kupie liquid molly tylko nie bardzo wiem który to przewód zasilający a który powrót. Chce zrobić czyszczenie bezpośrednio z puszki.Załącznik 190004
To te których niema na zdjęciu?
Z tego co wiem w jtd nie zrobisz czyszczenia z puszki to nie tdi. Musisz wlac zawartosc do pustego filtra paliwa i odpalic.
A czemu nie w jtd? Z filtra pociągnie raz i po czyszczeniu. Przecież w jtd też jest zasilanie i powrót
Na filmiku 159 jtd :) jednak można:) https://www.youtube.com/watch?v=QIZmIzrjjFk
Ogladales filmik? Lanie do baku i do filtra jest przeprowadzane na jtd a to ostatnie polaczenie do puchy to jest silnik tdi. Ale jak ci sie uda to polaczyc w jtd to napisz jak to zrobiles....
Na razie odpuszczam - znalazłem przyczynę szarpania:)
A co bylo zdupcone;) pytam dla potomnych
Jest o tym inny temat - wrzucony na początku tego tematu. Było mikro przetarcie na przewodach od czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Zaizolowałem i auto przestało przerywać. I o dziwo odzyskało moc:) A podejrzenia utraty mocy szły w stronę wtrysków. POzdro