Szukam i nie mogę znaleźć pomoże mi ktoś zlokalizować przepływomierz ?
Chciałem go odłączyć na moment ale nie mam pojęcia gdzie on jest.
Alfa Gt 1.9
Printable View
Szukam i nie mogę znaleźć pomoże mi ktoś zlokalizować przepływomierz ?
Chciałem go odłączyć na moment ale nie mam pojęcia gdzie on jest.
Alfa Gt 1.9
Pod podstawa akumulatora ja znajdziesz
Punkt reputacji poszedł, dzięki, jutro poszukam spróbuje wypiąć może coś pomoże, z tego co wyczytałem powinno.
Możesz mi jeszcze wytłumaczyć na czym polega ,,możebyć jeszcze nie domknięty zawór EGR,, Ja EGR zatkałem, wystarczy go przeczyścić ?
zatkałeś jak? całkowicie czy z blaszką z dziurkami?
bo jak całkowicie to musisz go jeszcze wyłączyć programowo
Marcin całkowicie, a programowo to nie był wyłączany. Jakie moga być skutki, zatkania całkowitego i nie wyłączenia EGR ? A idźmy krok dalej, to trzeba mieć jakiś specjalny program, czy wystarczy zwykły do diagnozowania usterek (tkz. komputer) ?
Nie wyłączysz EGR zwykłym programem typu FES/MES. Wszystko jest opisane na forum i są ludzie, którzy robią to dobrze i za rozsądne pieniądze. Tylko ciężko Ci kogoś polecić, bo nie uzupełniłeś profilu i nie wiemy skąd jesteś...
Znacie kogoś z woj. świętokrzyskiego ?
Masz może do niego jakiś kontakt ?
Bo ostanio aktywny był 2011r
Wiec ide szukac go na innych działach, dzieki za pomoc *pkt reputacji oczywiscie przydziele), pozdrawiam
Wyskoczył Ci błąd na desce po całkowitym zaślepieniu EGR?
Nic nie wyskoczyło. Rano na zimnym silniku jest trochę przymulony ale to podobno normalne przy zatkanym EGR.
Hm dziwne bo przy całkowicie zaslepionym egr powinien wywalić błąd na deskę.
Powinien wyskoczyć chyba że ma 19 8V
Mam 1.9 16V.
Po zatkaniu EGR wyskoczył mi błąd. Wróciłem sie, podłączyliśmy odnowa kompa ale mechanik stwierdził ze to przepływka. Pojeździłem bodajże 3-4 dni i check zgasł. Wszystko było w porządku, zrobiłem od tego momentu 40 tys km i nic sie nie działo az do teraz.