Mam pytanie czy sprężyny z 2.5 V6 190 KM można założyć do 2.0 TS 150 KM?
Printable View
Mam pytanie czy sprężyny z 2.5 V6 190 KM można założyć do 2.0 TS 150 KM?
Efektem tego możesz mieć wyższe zawieszenie, niż byś się spodziewał i amortyzatory wtedy pasuje dobrać takie o odpowiedniej długości skoku. Może jednak ktoś na forum to już robił i ma inne doświadczenie, ale skoro ta sam sprężyna będzie dźwigać kilkadziesiąt kg mniej to raczej się podniesie przód.
ale to chodzi o sprężyny obniżające :D to może nie będzie tak źle jak myślicie?
Pytałeś o sprężyny z 2,5 V6 więc o takich Ci napisałem. Jeśli chcesz obniżyć to po co montować przeznaczone do innego modelu?
Osobiście radził bym coś ze Sport Pack'a lub poszukaj tu na forum. Tematyka obniżania jest tutaj dość znana i wiele razy była poruszana.
a będą jakieś problemy jak sobie wrzucę sprężyny z 2.5 V6? Mają obniżyć o 50mm
mogą byc takie że ci jeszcze podniesie bo one przecież są do cięższego silnika więc jak załozysz pod lżejszy to będzie wyżej
chodzi ci o te : http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.p...t=spr%EA%BFyny ?
pewnie nie obniża aż -50 skoro będą na lżejszym
a mogę je założyc? a chodzi mi o te EIBACH komplet 4szt Sprezyny Alfa Romeo 156 (625552134) - Aukcje internetowe Allegro
one obniżają ale 2.5 więc jak to wyjdzie przy 2.0 TS to chyba wie tylko ten co próbował takiego zestawu -ciężko powiedzieć ( może i coś obniżą ale ile to już zgadywanie )
poczekaj lepiej na jakies do twojego silnika
a nówki kpl z polskiej firmy do twojego silnika to koszt ok 450 zł
Zresztą nie wiem, czy orientujesz się ile będziesz musiał wydać wtedy na amortyzatory do tego pasujące, bo podejrzewam, że na serii chyba nie będziesz wtedy jeździł..?
No ten koleś pisał mi że jeździł na serii no i było ok a żeby jeszcze były jakieś fajne amory to może i bym kupi ale ze świecą szukać to nie golf ale golf nie może stanąć obok alfy :D
To, że Ci tak napisał nie koniecznie znaczy, że było ok. Co ma innego napisać chcący sprzedać coś, co nie do końca Ci się przyda. Przecież amortyzator jest dedykowany do konkretnych sprężyn i ma tolerancję niewielką, ale po jakimś czasie szybciej padnie nie spełniając przy tym swojej roli podczas użytkowania (inny skok sprężyny i jej rozstaw między dolnym i górnym położeniem nie pozwoli mu pracować optymalnie). Są tutaj zapewne ludzie, którzy w tym siedzą więcej niż ja, ale powiedzą Ci raczej to samo, więc się zastanów, zanim się w koszty wpakujesz.
ja tam zakładam -30 na seryjne amory i znam kilka osob które tak mają
ale oczywiście nie każde sprężyny się nadaja do seryjnych amorów a tym bardziej -50 bym sie bał
druga sprawa - jeszcze bardziej chyba zastanawiałbym się jak to wyjdzie -50 z 2.5 V 6 załozyc pod 2.0 TS
zapytaj pod jakim silnikiem jeździły sprężyny zawieszenia alfa 156 (627751307) - motoAllegro
i jeszce sobie fajnie zaznaczył " przesyłka na koszt sprzedającego " czyli wychodzi 200 za spr. :-)
Z tego co sie orientuje (a pytałem u serwisantów alfy jak sam kupowalem) to przednie spręzyny do 2.5V6 róznia sie od tych do innych rzedówek w bęzynie. są nieco dłuższe ze wzgledu na wagę silnika 2.5V6 i 2.4 itd wiec na 100% nie opuścisz -50mm. ponadto seryjne amorki na 100% nie beda dobrze działać przy -50mm. rozwalisz zawieszenie i taki bedzie finał. nie ma co sie napalać. poszukaj a na pewno znajdziesz cos do twojego modelu.