Witam mam poważny problem z zaworem overboost jak podłączyć gumowe węże gdzie i jak pomóżcie. Załącznik 199322 dwa gumowe gdzie mają iść? jeden do gruszki a drugi? A ten na dole gdzie ma iść? ( jestem zielony) przepraszam za kłopot
Printable View
Witam mam poważny problem z zaworem overboost jak podłączyć gumowe węże gdzie i jak pomóżcie. Załącznik 199322 dwa gumowe gdzie mają iść? jeden do gruszki a drugi? A ten na dole gdzie ma iść? ( jestem zielony) przepraszam za kłopot
drugi do zbiornika podciśnienia
- - - Updated - - -
http://www.forum.alfaholicy.org/imag.../2016/05/1.jpg
a gdzie znajduje się zbiornik podciśnienia?:confused: a na zdjęciu mam jeszcze jedno wyjście co tam przychodzi? Załącznik 199370
zbiorniczek podciśnienia jest za silnikiem z tyłu pod kolektorem, 3 wyjście to tzn odpowietrzenie zawodu w tym miejscu powinien znajdować sie zaślepka z malutkim filtrem
Dzięki za pomoc:D mam jeszcze jedno pytanie odnośnie przewodu, gdzie ma iść bo mam odczepiony Załącznik 199374
Panowie przestała mi chodzić sztanga od gruszki to znaczy troszkę się rusza ale z trudem. Pozatym auto straciło na mocy https://youtu.be/JNMs9_o7h-0
Wydaje mi sie ze będziesz musiał zajrzeć do turbiny.
generalnie, jezeli sztanga przestaje chodzić to przepuszcza grucha... a grucha jest nienaprawialna, po prostu musisz kupić nową. no chyba, że gdzieś wężyk uwalony... miałem wrażenie jak bym widział na filmiku spaliny.
tajskii w czasie jazdy kopci na czarno czy w ogóle kopci?
A więc wszystko jasne. W turbine zapiekla się kierowniczka. Ktoś orientuje się jaki koszt naprawy?
Jak masz czas i checi sam to ogarniesz, jest nawet poradnik co i jak. Sprawa malo skomplikowana. Mechanik pewnie zawola z 3-4 stowki
Jak sam robisz to dolicz sobie jedynie koszt uszczelek ;)
Polecam przeczyszczenie zmiennej. U mnie jako tako działało, jednak po wyczyszczeniu turbo odżyło.
Czy ktoś na forum podejmie się wyczyszczenia zmiennej geometrii? Przyznam się że sam nie chce grzebać bo się nie znam
Jakbyś pod avatarem dał info skąd jesteś to pewnie by się coś doradziło.
Wpierw sie przywitam
I zapewne będę robil to dość często
Posiadam alfe od paru dni i obawiam sie,że i u mnie jest to samo co u kolegi . Blad p1235
Moje pytanie to
Gdzie znajduje sie zawor do przeczyszczenia ten od sterowania gruszką , z wezykami podcisnienia
Oraz prosze o namiary manuala regeneracji kierownicy turbo i gdzie znajde uszczelki do ponownego złożenia .
Pozdrawiam i z gory przepraszam jezeli dubluje
Cześć kolego zawór znajduje się na obudowie filtrze powietrza :cool:. Musisz zobaczyć jaka masz wersję bo nie każdy da się rozkręcić. Gdzieś na forum jest poradnik jak to zrobić
Dzięki kolego
Zlokalizowalem usterkę .
Pęknięty wężyk podciśnienia przy gruszce.
Wężyk został skrócony i GT wciska w fotel .
Niestety pojawił się kolejny problem .
Okazało się , że do wymiany mam uszczelkę pod kolektorem wydechowym .
Gwiżdże jak cholera .
Poprzedni właściciel pewnie sprzedał bo myślał , że to turbo padło hehe .
Cieszę się że usterka zlokalizowana :) niestety z używanymi autami zawsze jest coś do zrobienia
Jakie tam są tę wężyki od tego zaworu? Chodzi mi o przekrój.